Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MÄRKYYSASIAA

Vierailija
12.05.2012 |

Ongelma on minullakin. Liika märkyys. Entisen miehen kanssa ei ole ollut ongelmaa, päinvastoin, kuivansorttinen olin.

Nykyinen mies, hyvä että katsoo minua silläsilmällä, niin pikkuhousut on märät.

No, mietin tuossa että meneekö tuntuma, kun on kostea, liiaksikin. Kun laukean sitä märkyyttä tulee vaan lisää, toisinaan seksin jälkeen on ihan litimärkää aluetta lakanoille asti.

Ostin vibran yhteisiä leikkejä varten ja mieheni sanoi, että valuu koko ajan kosteutta pimpsa kun leikimme sillä.

Hän sanoo kyllä, että märkyys ei haittaa, vaan on kiihottavaa ja ihanaa. Että en näyttele vaan on olen aidosti mukana.

Minä puolestaan pelkään, ettei yhdyntä hänelle tunnu siinä litisevässä märkyydessä miltään.

Tämä on elämäni toinen ihmissuhde, edellisessä liki 21 vuotisessa suhteessa en lauennut kertakaan, nyt seksi 40-vuotiaana on yhtä ilotulitusta.

Onko liika märkyys haitallista vai kiihottavaa???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kuitenkaan kuulemma haittaa, päinvastoin. =)

Vierailija
2/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on minullakin. Liika märkyys. Entisen miehen kanssa ei ole ollut ongelmaa, päinvastoin, kuivansorttinen olin.

Nykyinen mies, hyvä että katsoo minua silläsilmällä, niin pikkuhousut on märät.

No, mietin tuossa että meneekö tuntuma, kun on kostea, liiaksikin. Kun laukean sitä märkyyttä tulee vaan lisää, toisinaan seksin jälkeen on ihan litimärkää aluetta lakanoille asti.

Ostin vibran yhteisiä leikkejä varten ja mieheni sanoi, että valuu koko ajan kosteutta pimpsa kun leikimme sillä.

Hän sanoo kyllä, että märkyys ei haittaa, vaan on kiihottavaa ja ihanaa. Että en näyttele vaan on olen aidosti mukana.

Minä puolestaan pelkään, ettei yhdyntä hänelle tunnu siinä litisevässä märkyydessä miltään.

Tämä on elämäni toinen ihmissuhde, edellisessä liki 21 vuotisessa suhteessa en lauennut kertakaan, nyt seksi 40-vuotiaana on yhtä ilotulitusta.

Onko liika märkyys haitallista vai kiihottavaa???

Minä ainakin pidän märästä ja litisevästä pillusta. Laita sänkyyn allesi vaikka pari pyyhettä, tuollaista pillua olisi tosi kiihottavaa nuollakkin.Naimisesta puhumattakaan olisi varmaan tosi nautinnollista naidakkin kun pillu litisisi, tuo on hieno homma että saat orgasmeja, oletko laittanut merkille ejakuloitko?.

Mielestäni olisit tyytyväinen. m38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa naiseni yhtä märkä. Ei, aina vaan liukkaria tai tosi kuivaa....

Vierailija
4/11 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin samasta ns ongelmasta ensimmäisen vuoden uuden mieheni kanssa. Nyt kun on puolitoista vuotta täynnä, niin en ole enää liian kostea. Mutta silti kostun ihan kunnolla. Nykyään mieheni kehuu aina tiukkaa pilluani. Se on aina ollut tiukka, mutta liiassa märkyydessään siitä taisi mennä vähän tunto.

Mutta älä mieti moisia, miehet tykkää :)

Vierailija
5/11 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa: ollut itsekkin hänen kanssan puolitoista vuotta ja eikun pahenee :P

Vierailija
6/11 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, märkyys on vain hyvä asia, jos pimpsa on timmissä kunnossa.

Nykyään mieheni kehuu aina tiukkaa pilluani. Se on aina ollut tiukka, mutta liiassa märkyydessään siitä taisi mennä vähän tunto.

Vierailija
7/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vielä ole törmännyt liian liukkaaseen. Ja itse asiassa märkyyttä lisätäksemme testasimme näillä sivuilla pari viikkoa sitten olleen linkin, jossa G-pistettä hierotaan kahdella sormella. Oudoltahan tuo videolla näytti, mutta vaimo tykkäsi.

Vierailija
8/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä sun uiaisiasi.

Vierailija
9/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on syntynyt sektiolla siis :)

Olen toki treenannut lantionpohjan lihaksia myös :D.

Vierailija
10/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa naiseni yhtä märkä. Ei, aina vaan liukkaria tai tosi kuivaa....

kun ei luisto pelaa... :/ ei o kivaa mustakaan, kun ei kostu

sori ot...

Vierailija
11/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on syntynyt sektiolla siis :)

Olen toki treenannut lantionpohjan lihaksia myös :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi