Petteri Orpo yllättyy jälkeen! Hups, kevensin omaa verotustani
Kommentit (26)
Petteri varmaan yllättyy joka aamu. Kas vaan, tältäkö minä näytän. Oho, olen pääministeri. En olisi uskonut.
Rikkaat kevensi omaa verotustaan reilusti, monille tuhansien verohelpotukset. Köyhiltä leikataan, pienituloiset ei saa mitään ja keskituloiset jotain muruja/pennosia.
Medialle tämä myydään, pieni ja keskituloisten suurena voittona, ihan kirkkain silmin. Kuinka tyhmiä voi ihmiset olla tässä maassa, kyllä kannatti persujakin äänestää vai mitä duunari, fiksu veto.
Sekä Annika Saarikko että Antti Lindman jauhottivat Orpon perusteellisesti. Mies ei näytä osaavan edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Petteri varmaan yllättyy joka aamu. Kas vaan, tältäkö minä näytän. Oho, olen pääministeri. En olisi uskonut.
Ei kukaan olisi uskonut! Mies jolla ei ole yhtään karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Petteri: 😯😲😮
IS KYSYI Veronmaksajien Keskusliitosta, kumpi on oikeassa, Orpo vai Lindtman. Lindtman viittasi A-Talkissa juuri Veronmaksajien laskelmiin.
Oikeastaan molemmat ovat oikeassa, vastaa Veronmaksajain Keskusliiton toimitusjohtaja Teemu Lehtinen.
Suurituloisimmassa päässä kevenemä johtuu väliaikaisesta solidaarisuusverosta, joka olisi päättynyt Sanna Marinin (sd) hallituksen päätöksin tähän vuoteen eli ensi vuonna sitä ei olisi peritty enää ollenkaan, Lehtinen huomauttaa.
Orpon hallitus jatkaa solidaarisuusveroa yli 150000 euroa vuodessa ansaitsevien osalta.
Vierailija kirjoitti:
IS KYSYI Veronmaksajien Keskusliitosta, kumpi on oikeassa, Orpo vai Lindtman. Lindtman viittasi A-Talkissa juuri Veronmaksajien laskelmiin.
Oikeastaan molemmat ovat oikeassa, vastaa Veronmaksajain Keskusliiton toimitusjohtaja Teemu Lehtinen.
Suurituloisimmassa päässä kevenemä johtuu väliaikaisesta solidaarisuusverosta, joka olisi päättynyt Sanna Marinin (sd) hallituksen päätöksin tähän vuoteen eli ensi vuonna sitä ei olisi peritty enää ollenkaan, Lehtinen huomauttaa.
Orpon hallitus jatkaa solidaarisuusveroa yli 150000 euroa vuodessa ansaitsevien osalta.
Niin, nyt vain pitäisi kysyä että miksi Marinin hallitus tekisi päätöksiä lakiin, joka on säädetty 2013 määräaikaiseksi ja päättymään ensi vuonna? Eli "hieman" kaasuvalotusta tuossa jutussa. Ei Marinin hallitus ole tehnyt päätöksiä tuohon lakiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, jolta on johtajuus hukassa.
saarikko ylitti itsensä olisi ollut ministerinä yhtä tomeraa silloin kävi kaikki viisikon sekoilut. olen n. koklainen mutta orvon muka tietämättömyys alkoi pelottamaan. UUDET VAALIT JA PERSUT HOITAMAAN. ei tajuu sannikaan mitään as politiikasta jos yrittää säästää omaan 10000e jo rankaistaan. kas kun rakennusteollisuuden miehet eivät viä noita saunan taakse.
Tämä koko hallitus on yksi iso vitsi, joka ei naurata ketään koska on niin säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Sekä Annika Saarikko että Antti Lindman jauhottivat Orpon perusteellisesti. Mies ei näytä osaavan edes hävetä.
Onko jauhojengiin liittynyt lisää väkeä?
Vierailija kirjoitti:
Siis jälleen, hupsista keikkaa.
Se oli vahinko, korjaan tilanteen.
Poistan veronkevennykset.
Orpo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka syntynyt valehtelemaan?
harvinaisen tyhmiä kirjoitti:
saarikko ylitti itsensä olisi ollut ministerinä yhtä tomeraa silloin kävi kaikki viisikon sekoilut. olen n. koklainen mutta orvon muka tietämättömyys alkoi pelottamaan. UUDET VAALIT JA PERSUT HOITAMAAN. ei tajuu sannikaan mitään as politiikasta jos yrittää säästää omaan 10000e jo rankaistaan. kas kun rakennusteollisuuden miehet eivät viä noita saunan taakse.
Paras Saarikon esiintyminen ikinä. Oiisipa aikaisemmim ollut tuollainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jauhojengiin liittynyt lisää väkeä?
Demarit jauhottaa jälleen!
Orpolla on niin paljon rahaa, ettei millään voi muistaa kuinka paljon ja mitä veroja maksaa, ilmeisesti verotus ei tunnu missään, kun ei edes tiedä maksaako jotain veroa vai ei.
Jyri,
Sun Puudelisi koulutus on pahasti kesken. Petteri-puudeli taitaa kyllä olla hidas oppimaan.
Siis jälleen, hupsista keikkaa.