Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, hermot menee appi ja anoppi tulee vierailulle usein jo aamukuudelta!

Vierailija
15.03.2010 |

Meillä on kaksoset, jotka ovat nyt reilun 1kk ikäisiä. Minkäänlaista rytmiä heillä ei ole ja yöt menee heillä monesti itkiessä ja useasti nukahtavatkin vasta siinä 5-7aikoihin ni on tosi kiva kun anoppi ja appi tulee yleensä siinä kuuden aikoihin aamulla vierailulle 2-5päivänä viikossa. Tästä on sanottu niin hyvällä kun pahallakin, ettei niin aikaisin tarvitse tulla kun kaksoset ovat vasta nukahtaneet ja haluais itsekin nukkua. Ja että voisivat ilmottaa millon ovat tulossa, tietäis ees vähän varautua. Olen tehnyt niinkin, että olen avannut miehen vanhemmille oven ja mennyt kaksosten kanssa nukkumaan, mutta tästä on saanut taas kuulla kun ei vieraiden kanssa ole seurusteltu ja välillä olen jättänyt oven avaamatta, mutta valitusta tulee tuostakin.

Eikä siinä mitään, jos edes auttaisivat kaksosten hoidossa kun ovat kylässä, mutta suurimmaksi osaksi vaan istuvat ja juttelevat ja ihmettelevät, että miten en ehdi yhtään hetkeä istahtamaan ja kun kahvia ei saa heti tai sen joutuu ehkä jopa itse keittämään jne.

Ennen lapsia (kaksoset on meidän ekat lapset) miehen vanhemmat vaikuttivat jopa ihan mukavilta ja tulimme toimeen, mutta nyt heistä on paljastunut tämä ikävämpi puoli.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopille ja appiukolle on monesti sanottu, ettemme kaipaa vieraita niin aikasin, johon anoppi on sit vaan yleensä todennut, ettei heistä mitään vaivaa ole. Juu ei, muuten vaan tarvis olla koko ajan passaamassa ja lisäks kuunnella välillä neuvoja kasvatuksesta ja miten teen jossain asioissa väärin ym.

Mutta tämä asia on nyt ratkaistu ja anoppi ainakin toistaiseksi kiukuttelee, mutta appiukko sen sijaan tajusi, ettei voi aina vaan myötäillä vaimoaan ja olla ns. tossun alla. Tänäänkin appiukko kävi kylässä ja reilun tunnin hoiti kaksosia ja minä ehdin kerrankin syömään ruoan ennen kun se on kylmää.

ap

että teille ei tulla nii aikasin ja nii usein.mä sanon ainaki kaikille ja oon saanu olla rauhas.äitini vaa soittaa ja kysyy koska käymme heillä.ei ole meille tullut:)

ja hyvä näin.

muutenkin sanon suoraan kaikille asiat.en jauha tääl ett miks miks joku tulee meille.kirkkovene sentäs.suorat sanat vaan!!!!

Vierailija
62/62 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulko-ovessa on lappu, että vieraita ei oteta vastaan ennen puolta päivää, koska nukumme ja sillonkin täytyy olla ilmottanut, jos on tulossa kylään.

Mutta tämä on mun mielestä jo vähän liikaa.. :) Eikö se riitä, että ovikello ei soi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi