Pidätkö jotenkin tärkeänä asiana tuoda esille minkä maalainen Kulosaaressa ihmiset kuoliaaksi ajanut kännikuski oli?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Eipä hesassa suomalaisia taksikuskeja oo.
On siellä
Yleensä kun ei sanota minkä maalainen joku tekijä on, hän ei ole suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä
Harvinaisuus toki
On sillä muumaamuslimi voi ajaa tahallaan päälle .
Mitenkä muslimi voi olla kännissä?
Kyllä. Koska jos oli ulkomaalainen, aion jankata asiaa palstoilla ainakin viikon.
Jos ei, niin olen ihan hiljaa.
- persu
Sillä on kaikki merkitys tuoda ilmi kuinka vtun pilalla suomi on näiden demarilemmikkien vuoksi.
Todella, TODELLA outoa, jos suomalaismies on kännissä. Täysin käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Koska jos oli ulkomaalainen, aion jankata asiaa palstoilla ainakin viikon.
- persu
Täytyy nauraa näille persujennäkijöille, koska heille on aiheutunut aivovamma persujen menestyksestä. He näkevät persuja jokaisen puun takana ja jokaisessa ikkunassa. Mahtaa tuntua yksinäiseltä
Vierailija kirjoitti:
- persu
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, ennustukset, kehopositiivisuus läskifobia, vihreä liike, woke, lqbt, ydinvoima paha ja maahan muutto kaikkinensa ovat naisten pinnallisesta ymmärryksestä kumpuavia ilmiöitä, joita vastaan miesten on vaikea argumentin vastustaa.
Vihreät ja vasemmisto ovat yksinkertaistamalla monimutkaisia asioita onnistuneet populisoimaan naisille tärkeitä aiheita.
Naiset ovat liian helposti populistien manipuloitavissa.
Pidän.
Jos ei lle Suomen kansalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- persu
Täytyy nauraa näille persujennäkijöille, koska heille on aiheutunut aivovamma persujen menestyksestä. He näkevät persuja jokaisen puun takana ja jokaisessa ikkunassa. Mahtaa tuntua yksinäiseltä
Täytyy nauraa näille somppujennäkijöille, koska heille on aiheutunut aivovamma sompuista. He näkevät somppuja jokaisen puun takana ja jokaisessa ikkunassa. Mahtaa tuntua yksinäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
- persu
Persut vastustavat paljon vähemmän kehitysmaalaisten maahantuontia kuin vasemmisto tukee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- persu
Täytyy nauraa näille somppujennäkijöille, koska heille on aiheutunut aivovamma sompuista. He näkevät somppuja jokaisen puun takana ja jokaisessa ikkunassa. Mahtaa tuntua yksinäiseltä.
Ei ole mikään somppujennäkijä, kuvassa on somppu. Et vaan ymmärrä kirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä muslimi voi olla kännissä?
Helposti. Suomeen ängenneille muslimeille ei ole koraanista jäänyt päähän kuin pedofilia.