Söpöstäkin lapsesta saa vastenmielisen pukemalla sen rumasti.
Aivan järkyttävän vastenmielistä katsella rumasti puettuja lapsia. Kyllä lapsi ansaitsee kauniit ja edes tältä vuosituhannelta olevat vaatteet.
Kommentit (33)
hankala pitää. Olipa lapsi muuten suloinen tai ei, niin vastenmielisyyttä vaan tunnen kun näen sellaisen resupekan.
hankala pitää. Olipa lapsi muuten suloinen tai ei, niin vastenmielisyyttä vaan tunnen kun näen sellaisen resupekan.
mutta en voi olla tuntematta vastenmielisyyttä kaltaisesi henkisen resupekan kohdatessani. Sääliksi käy sinua ja lapsiasi, mistähän saisit apua, ehkä mielenterveystoimistosta?
vetimet taakse ja tumppuu dunkkuu niiku daijjuu. snaijaatko et tollast et sit sano? hä
sillä lailla, otitha opiks
T: punkkari äiti
jonka penskalla on 80-luvun vermeet.
En mä alennu edes puhumaan sellaisen mamma kanssa jonka penskalla on 80-luvun vermeet.
vintagea, ja siksi megahip? Vai onko käytetyt vaatteet susta vain - yök - rahvaalle?
vittu jos katotki meit ni auta armias huuan sulle rumasti!!!!
retrovauvat on söpöjä, mutta 80-luvun kamppeisiin puetut kakarat ei oo retroa nähneetkään.
80-luvun kamppeisiin puetut kakarat ei oo retroa nähneetkään.
Jos olisit, tietäisit, että 80-luku on ollut muotia jo monta vuotta. Oikeastaan ysärin alkukin on jo tulossa, edelläkävijät ovat tietenkin sitäkin harrastaneet jo jonkin aikaa.
sä kuvotat mua sika!
on se omakin söpöläinen eri näköinen erityyppisissä vaatteissa eli lapsenkin parhaita puolia tai ihon/silmien väriä voi korostaa oikeilla vaatteilla (jotka voivat toki olla käytettyjäkin!)
oman kakaransa pääkallovaatteita. Ja siks mun lapset onkin puettu retrovaatteisiin, kun marketista ja halpisketjujen vaaterekeistä löytyy nykyään vaan niitä karmeita neonvärisiä rytkyjä. Niitähän saa ilmaiseksi kassikaupalla vaikka jostakin köyhille perheille tarkoitetuista vaatejakeluista.
oman kakaransa pääkallovaatteita. Ja siks mun lapset onkin puettu retrovaatteisiin, kun marketista ja halpisketjujen vaaterekeistä löytyy nykyään vaan niitä karmeita neonvärisiä rytkyjä. Niitähän saa ilmaiseksi kassikaupalla vaikka jostakin köyhille perheille tarkoitetuista vaatejakeluista.
kasvata niistä samalaisia mulkkuja ku sä oot.
sä oot sika.
vai onko sulla kenties lukihäriö?
Riippumatta vaatteista. Tykkään itekin kivoista lastenvaatteista ja niitä myös ostan, mutta ei tulisi mieleenkään lähteä haukkumaan lasten vaatetusta.
Ja jos vaatetustyylin perusteella päätät kenelle juttelet niin on sulla sitten suuret ongelmat. Itse juttelen mm. puistossa ihan jokaisen kanssa ketä siellä on ja jutella haluaa enkä tosiaan vaatteita kattele.
Ja mistä ne lapset taas oppii haukkumaan muita vaatetustyylistä vaikka kun vanhemmatkin haukkuvat.
Ihan sama mitä kelläkin päällä pääasia että on näin talvella lämpimät vaatteet jne.
vai onko sulla kenties lukihäriö?
emmä jakele maisteri taitoja ilmatteeks. kato sun pitää maksaa siit
Minäpä käytän pojallani mieheni vanhaa kevät/syystakkia :) On muuten paljon parempi kuin nykyiset repaleet :)
ovat kyllä asia erikseen ja tekevät lapsesta joko maalaisjunttipennun tai kaupunkilaisköyhälistöön kuuluvan näköisen.
että huh huh.