Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vertaistukea alkoholin lopettamiseen...en jaksa enää..

Vierailija
14.03.2010 |

olen juonut alkoholia säännöllisesti jo yli puoli vuotta, n.4x viikossa.

En vaan pysty lopettamaan.

Nyt on haittavaikutusia tullut riittämiin, tiedätte mitä se tarkoittaa lapsiperheessä=(

Mikä olisi hyvä keino lopettaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin sitten vaan olla ilman ja nyt on mennyt muutama viikko eikä tee mieli niitä krapula-aamuja tai niitä itseinhoa ja syytöksiä viikolla selvinpäin. Hommasin joskus sen antabus-reseptin eikä siitä ollut mitään apua kun ne voi jättää ottamatta tai vaikka ottaisikin niin naama vaan punottaa hetken eikä mulle ainakaan tullut muuta.

Alkoholismi taitaa olla sellainen. jossa tarvitaan todellakin se oma päätös, mikään muu ei oikein tepsi.

Vierailija
22/25 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissuttelua ja juomista takana. aika vaikeaa on kyllä ollut ja alko on mielessä usein. mutta pakko vaan olla vahvana..pisaraakaan en nyt ota. positiivisia vaikutuksia on jo tullut, en ole niin väsynyt kuin aikasemmin, kun nukuin huonosti viikonloput, humalassa nukutti mutta silti väsytti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noin pullon viiniä. Olen siitä jonkin verran humalassa, mutta en missään kaatokännissä oikeastaan koskaan. Puolen yön jälkeen painun nukkumaan ja herään aina enempi vähempi pirteänä seuraavana aamuna.

Minulla ei tule koskaan valkoviinistä varsinaista krapulaa, mutta toki olen nuutuneen ja väsyneen oloinen aina viikonloppuisin. Hoidan kuitenkin kauppa ja siivoushommat sekä kayn salilla viikonloppuisin, joten en ole vielä myöntänyt varsinaista ongelmaa, vaikka toki usein mietinkin juomistani.

Vierailija
24/25 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä ketkä sanoo että juo liikaa ku just yks päivä yhdessä ketjussa puolusteltiin, että ei se ole juopon merkki jos pikkasen tissuttelee jos ei oo hirvees humalas??

Vierailija
25/25 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi