Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Avoliitossa elävä, onko elämäsi tärkein päämäärä päästä naimisiin?
23.01.2010 |
Vai onko elämäsi elämisen arvoista vaikka vihille et koskaan pääsisikään?
Kommentit (2)
Ollaan kyllä menossa naimisiin, koska se on joissain tilanteissa laillisesti edullisempaa kuin olla avoliitossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meistä ei kumpikaan hikua naimisiin, aikansa elänyt instituutio. Meillä on kaksi lasta, kaikki omaisuus molempien nimissä ja testamentit laadittuna. Miksi pitäisi mennä naimisiin?