Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tuliko se stockmannin hullujen päivien esite tänään postissa?
Kommentit (4)
on omituista - johan niiden olisi pitänyt olla. Jos niitä ei enää pidetäkään?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
keskiviikosta sunnuntaihin. Tämä on fakta, ei tarvii enää miljoonatta kertaa kysellä.
Vaikka asun Oulun keskustan tuntumassa ei sitä hullujen päivien esitettä tullut kotiin. Huomasin vain päivän lehdestä sattumalta mainoksen sitten.
Alue: Aihe vapaa
Eli ensi viikolla pitäis tulla.