Nyt hävettää!!! Tilasin tänään Hesburgerista pillumehua... :/
Kun myyjä kysyi mikä juoma lapsen ateriaan tulee vastasin "pillumehu"
Olisin itse halunnut vajota maan alle, en tiennyt itkeä vai nauraa ja lehotin varmasti ihan punaisenakin.
Myyjä yritti pidätellä nauruaan.
Kommentit (70)
kun asiakas tilasi minulta kossu rutsinan. Joutui toistamaan (äkäisenä) muutamaan kertaan ennen kuin tajusin hänen tilaavan kossu russiania..
mies pyysi muiden ostosten ohessa paketin näkkiä.. ojensin miehelle näkkileipäpaketin.. ei ollut oikeaa näkkiä:)
Niitä näkkipaketteja meni tosi harvoin, yleensä sulttaaneja kysyttiin, en muistanut ollenkaan että meillä on niitä näkkejäkin myynnissä.
Jälkeenpäin kyllä muistin, ja sama mies kävi niitä ostamassa toistekin.
Mun piti joskus suksivuokraamossa kysyä miesasiakkalta monon kokoa, ja kun oli paljon väkeä ja hälinää, niin kovalla ja selkeällä äänellä kajautin: "Minkäs kokonen molo sulla on?". Voitte varmaan kuvitella että hävetti..
Oli tien laidalla huudellut kovaan ääneen "täällä on paljo pilluja", löydettyään viereiseltä suolta hilloja.
Olin ammattikoulussa tottunut hakemaan nuoremmille luokkakavereille tupakkaa, ja köyhä opiskelija pyysi usein pikkuaskia. Pieni punainen mar***ro oli yleensä toivelistalla. Kerran sitten ajeltiin perjantai-iltana grillin autokaistalle ja takapenkkiläinen pyysi ostamaan pikkuhampurilaisen. Minä ihan pokkana tilasin sitten pienen punaisen hampurilaisen. Myyjällä ei todellakaan pitänyt pokka, takapenkistä puhumattakaan.
kun miesasiakas kysyi onko teillä kumeja. Ystävällisesti ohjasin hänet kirjoitustarvikkeiden luokse, että tässäpä näitä. Ei meinannut äijällä pokka pitää :)
... ja käytiin gondoolilla ajelemassa. Koko ajan puhuttiin kahdestaan kondoomiajelusta. Auta armias kun tuli hotellilla ihmiset myöhemmin juttelemaan, että mitäs ootte puuhaillut, niin en enää muistanu mikä sen kapistuksen oikea nimi oli. Puhuin kondoomiajelusta. Ne tyypit katsoi mua ihan silmät pyöreinä:0. Olin nolo!
yks tyttö puhui aina kondoomikotkasta vaikka tarkoitti kondorikotkaa =)
Mieheni halusi tilata grilliltä muusi&pyörykät-annoksen mutta sanoi muusikat ja pyörät.
Samainen mies tilasi siskolleni grilliltä hampurilaisen ja alle kouluikäinen sisko kun oli kyseessä niin hän oli pyytänyt hampparin kepsupilla ja mieheni sitten toisti luukulla et hamppari KEPSUPILLA :)
Tai jos on niin huonosti käynyt että on jutskuja suvussa...
Tai jos on niin huonosti käynyt että on jutskuja suvussa...
sattuu sitä pahempiakin mokia!!!ja tämäm tarjouksen ovat hyödyntäneet melko monet XD
ite syksyllä oli opossa tunti ja kysyttiin en muista mitä no kuitenkin vastasin ?että olen neitsyt?sit ope ja luokkalaiset ihmetteli ja sanoin et olen horoskoopiltani. sit olinkin loppu koulupäivän nolona.. no mennyt on mennyttä XD
R:llä töissä kun mies tuli ostamaan jotakin mitä en oikeesti kuullut.. Se kuullosti aivan sukulakulta.. Kunnes olin sukulakuja tyrkyttänyt miehelle kolmatta kertaa niin hän pyysi kovaan ääneen hermostuneesti: EI KUN SUKISUKEJA! Heh.. putosin täysin ja niin muutama muukin asiakas kun nyt silleen menee myyjälle huutelee..
Kun tämä tapahtui, olimme molemmat inan alle kolmekymppisiä. Meille oli tulossa vieraita käymään ja lähdimme mieheni kanssa lähikioskilta ostamaan jotain tarjottavaa. Siinä mies sitten kumartui puoliksi kioskin myyntiluukusta sisälle. Myyjänä oli meitä ehkä jonkun vuoden nuorempi nainen.
Myyjä tervehti ja kysyi iloisesti: "Ja mitäs te haluatte tänään?" Mieheni vastasi: "Dominoida." (Tarkoitti sanoa "Dominoita.") Myyjä tirskahti ja mieheni karahti punaiseksi. Myyjä tajusi nopeasti, että oli nolo tilanne ja yritti jatkaa keskustelua luonnollisesti, mutta vähän epäonnistui: "Meillä on täällä vaihtoehtoina originaali ja mintunmakuinen Domina." Mieheni meni tästä jotenkin hysteeriseksi ja huudahti: "V*ttu, anna tänne kaurakeksejä!"
... jälkeenpäin tälle on osattu jo nauraa ... :-)
Minä opetin kassalla uutta työntekijää.
Asiakas osti pillimehua ja minä sanoin uudelle työntekijälle "Tuo pillumehu.. eiku eiku pillimehu ei löydy koneelta, joten siitä pitää ottaa enari."
Minä ja nuori miesasiakas naurettiin asialle ihan kunnolla, mutta tämä uusi työntekijä, nuori pojankloppi, oli ihan nolona ja punainen :D
menopanolippua..