Nyt hävettää!!! Tilasin tänään Hesburgerista pillumehua... :/
Kun myyjä kysyi mikä juoma lapsen ateriaan tulee vastasin "pillumehu"
Olisin itse halunnut vajota maan alle, en tiennyt itkeä vai nauraa ja lehotin varmasti ihan punaisenakin.
Myyjä yritti pidätellä nauruaan.
Kommentit (70)
Siihen tuli n.30-vuotias mies joka halusi ostaa tupakkaa, suklaata ja vielä hymyn. Mä annoin sille tupakat, suklaan ja hymyn ja kerroin mitä ne teki yhteensä. Se mies rupes nauramaan ja mä seisoin siinä että "mitä toi tossa hirnuu". No, se sanoi että "en mä kyllä tätä hymy-lehteä tarkoittanut, mutta voin mä tänkin ottaa"
Sen jälkeen aina kun joku tuli ostamaan hymyä mä mietin että tarkoittaako se nyt hymyä vai "hymyä"?
Siihen tuli n.30-vuotias mies joka halusi ostaa tupakkaa, suklaata ja vielä hymyn. Mä annoin sille tupakat, suklaan ja hymyn ja kerroin mitä ne teki yhteensä. Se mies rupes nauramaan ja mä seisoin siinä että "mitä toi tossa hirnuu". No, se sanoi että "en mä kyllä tätä hymy-lehteä tarkoittanut, mutta voin mä tänkin ottaa"
Sen jälkeen aina kun joku tuli ostamaan hymyä mä mietin että tarkoittaako se nyt hymyä vai "hymyä"?
mä oon kans kerran pokkana tilannut välilihaa. :/
Emme tietysti asiakkaille.
Paljon muitakin vääntelyitä kasveista.
Joku luulikin puhuttavan henkilöistä kun tarkoitimme Begoniaa (peku) ja Saint Pauliaa (santtu). Eli luuli että oli jotkut tyypit töissä Peku ja Santtu.
mä kerran kiireessä ryntäsin hampurilaisravintolan tiskille ja melko kovalla äänellä sanoin: "että yksi lapsivesi kiitos." piti olla että lapselle yksi vesi kiitos.
Ottaisin yhden lihaspiirakan:DDVielä sillälailla sönköttämällä sanottu.
neuvolan odotushuoneessa ja aika kovaäänisesti sanoi itsekseen ajellessaan "tuu it, tuu it". Yritin kovasti saada poikaa sanomaan jotain muuta, kuulosti sen verran alapään jutuilta.
Tilasin kerran hieman pohjia nauttineena hienossa ravintolassa salaatin kanssa lasin talon valoviiniä. Tarjoilivat kuitenkin :D
Eräs sukulaismiehen ulkolainen vaimo oli opetellut hieman suomea ja sukujuhlissa totesi eräälle pyylevälle rouvalle:"teillä on todella iso perse", perhettä tetenkin tarkoitti.
oppi 1- tai 2-vuotiaana sanomaan niin kuin pöllöt sanoo englanniksi, eli twittuu. Se kuulosti tietenkin täysin rumalta suomenkielen sanalta, ja jostain syystä hän jankutti sitä koko ajan ja joka paikassa. Ainakin siltä tuntui.
annoksesta otettava tomaatit pois koska mulla tulee niistä allerginen erektio :D
näytti pilliä baarissa ja sanoin että se on pilli..kiva kun tyyppi puheli pillusta loppu illan. yritin korjata sanaa, mutta kun hänen kielensä ei taivu niin ei. jossain vaiheessa repesin ja sanoin että tieksää mitä nyt hoet! =)
vähän nauroin kun kertoi tuota juttua.
vähän nauroin kun kertoi tuota juttua.
kaveri meni kioskin tiskille ja tilasi erumuskimon.
Myyjä jäi tietysti hoomoilasena tuijottamaan ja kysyi että mitä?
Kaveri luuli ettei myyjä kuullut ja sanoi: yksi erumuskimo.
Taas sama tuijotus, kunnes kaveri tajusi tilata ihan oikealla nimellä...
*total reps kops*
Ei läheskään niin hauska kirjoitettuna, kuin tilanteessa livenä ;-)
Samoin muistan aina autokaistalla sanoa että tulee mukaan :D
selitin linja autossa teininä mummolleni jolle piti vielä puhua aika reippaan äänisesti edellisen päivän tapausta kun kotitaloni ohi olu mennyt ambulanssi pillut ulvoen...
voi luoja että mua hävetti, mummon ei onneksi tajunnut mitä sanoin mutta takana tirskui nuoret tytöt. se oli elämäni pisin bussimatka ku odotin et pääsis pois katsomatta taakse.
ja vielä tänäki päivänä aina kun puhut ambulanssista joka on mennyt pillit ulvoen niin oikeen joudun erikseen ajattelee sitä sanaa että varmasti sanon PILLIT!