Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hävettää!!! Tilasin tänään Hesburgerista pillumehua... :/

Vierailija
13.03.2010 |

Kun myyjä kysyi mikä juoma lapsen ateriaan tulee vastasin "pillumehu"

Olisin itse halunnut vajota maan alle, en tiennyt itkeä vai nauraa ja lehotin varmasti ihan punaisenakin.

Myyjä yritti pidätellä nauruaan.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä ja n.5v tyttö tulivat kassalle. Silloin oli myynnissä mozzarella-tikkuja, mutta tyttö sanoi isälle "mä tahon noita salmonella-tikkuja".

En voinu olla hymyilemättä ja tais vähän naurattaakin.:)

Vierailija
2/70 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi asiakas tuli ostamaan hautajaisia varten kakka-asetelmaa, oli siinä vaikea pysyä pokkana kun niin surullinen tilaisuus kyseessä. Nauroin sitten vasta takahuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/70 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytillä äidille. Äiti ajatteli horoskooppeja ja kysyi tytöltä: Ootko sä neitsyt? -ei kuulemma ole tyttö toista kertaa tullut käymään :D

Vierailija
5/70 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissit housuissa täällä hirnun :D

Vierailija
6/70 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeaoppisemmin menee Alaniassa.

Ja kerran oikeesti pyysin tarjoilijalta äidilleni assholea ashtrayn sijasta, siis persettä tuhkakupin sijasta. Olin tuolloin nuori teini ja oltiin Mallorcalla.

Radiosta kuulin kerran kun huonosti englantia puhuva suomalaisrouva oli ulkomailla kaupassa kysynyt sipulia "where is sibull", ei ollut kaupan ihminen ymmärtänyt...

Vierailija
7/70 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tapailin  yhtä miestä aikaan jolloin tuli

sarja "Tyttökullat".

Katselimme tv:tä ja menin sanomaan toivomukseni

ohjelman suhteen: "Laitetaanko tyttökullille? "

"Joo, laitetaan vaan!"  Mies vastasi.

Vierailija
8/70 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa omani. Olin anoppilassa käymässä ja reväytin selkäni jotenkin siinä lapsen kanssa touhutessa ja huusin sen jälkeen miehelleni että " nyt tuli välilihan pullistuma!" Tarkotin välilevyn pullistumaa.. Sai siinä mies ja anoppi naurut ja minä olin punainen ku paloauto. -_-

Vierailija
9/70 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli pienenä kova Autot-fani ja "driftasi" leluautoillaan niin kuin Autot-elokuvassa tehdään. Harmi vain, että ei osannut sanoa driftata vaan huusi aina, että "Nyt fistataan!".

Nimim. pari kertaa posket punaisina kaupassa

Vierailija
10/70 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps kops

Vierailija
11/70 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkuruusu ja Domina saivat nauramaan vedet silmissä pitkään, pitkään aikaan. Kiitos!

Vierailija
12/70 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painii samassa sarjassa kuin muinoin opiskeluaikana kioskilta pyydetyt "lääkärinsuukot", vaikka tämä taitaa olla vähän viattomampi. Hyvät naurut me saimme, niin myyjä kuin minäkin.

Vierailija
13/70 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli kyläilemässä luonani ja afrikkalainen aviomieheni tarjoutui paistamaan aamupalaksi kananmunaa. Tulkkasin asian äidilleni: "Ahmed* kysyy, että haluuksä munaa... uups... eiku..." :D Onneksi äidillä on huumorintajua. Aviomieheni huumorintajusta en ole varma, kun selitin tulkkausmokaani hänelle... ;)

* nimi muutettu :P

Vierailija
14/70 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äidin piti sanoa "tyttäreni perheessä" joo, arvaatte varmaa jo että sanoi "tyttäreni perseessä"

Että sellasta!

Vierailija
15/70 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille hyvistä nauruista

Vierailija
16/70 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asiakas tuli kassalle kysymään, että onko teillä niitä hieromasauvoja. Noh tarkoitti tietenkin niitä puisia kapuloita joilla hierotaan selkää. Onneksi purskahdettiin molemmat nauramaan asiakkaan kanssa ;D

Vierailija
17/70 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin virastossa töissä. Ulkomaalainen nuori nainen puhui suomea hieman hapuillen. "Pitäisi saada tähän paperiin..öö... tamponi." Onneksi hän näytti kädellä leimaamisliikettä. Pokka pysyi, laitoin leiman ja vasta asiakkaan mentyä repesin.

Vierailija
18/70 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksalainen ystäväni kertoi minulle kuinka vaihto-oppilasvuotenaan Irlannissa tarvitsi shekin. Tämä nuori nainen meni reippaana pankkiin ja infossa sanoi isolla ja kuuluvalla äänellä 'I need a shag' (ihan varma en ole tuon shag-sanan kirjoitusasusta, mutta tarkoittaa kuitenkin panoa) kun ei osannut ääntää cheque-sanaa.

Oli kuulemma muita asiakkata alkanut kovasti hymyilyttään. ..ja kun apua ei tulle 1. yrittämällä niin toisti pyyntönsä vielä muutaman kerran =D

Vierailija
19/70 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhden kirjaimen ero sperman ja oliiviöljyn välillä. Kerran kerroin, että salaaatin päälle tarttee laittaa enää spermaa ja sitten sen voi laittaa pöytää.

Kukaan ei hymyillyt vaan nauroi kaksinkerroin....

Vierailija
20/70 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskon poika on n. päälle 2v ja puhuu harvakseltaan.

tänään näytti mehutölkkiä ja pilliä ja tokas: pimppi. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi