Pätkiikö Elisan yhteydet muillakin?
Mulla on Elisan liittymä puhelimessa ja eilen sekä tänään on mobiilidata tökkinyt pahasti. Äsken myös lapseni tuli kysymään, miksei puhelimen netti toimi? Puhelimessa oli H+ yhteys. Itselläni näytti 4G:tä kolmella palkilla, mutta esim. Instan storyt ei näy ollenkaan. Meillä on samanlaiset liittymät. Kyseessä on siis Elisan 200M huoleton-liittymä.
Nettisivut toimivat hyvin hitaasti, eikä videot toimi ollenkaan. Ennen ei ole ollut mitään tälläistä.
Onko muilla tälläisiä ongelmia?
Kommentit (14)
Kävin niiden sivuilla, kun halusin chatissä keskustella jonkun kanssa tästä ongelmasta, mutta siellähän onkin työtaistelu menossa ja esim. chatti kokonaan kiinni.
Voisko hidastelu liittyäkin tuohon työtaisteluun? 🤔
Mulla toimii ihan niinkuin ennenkin.
Ei ole ollut mitään hitailua minulla.
Olen ihmetellyt ihan samaa! Ongelmat alkoivat pari päivää sitten. Kivaa tehdä etätöitä, kun netti kaatuu 3-4 kertaa päivässä. Nimenomaan Elisa ja sijainti Helsinki.
Pätkii, välillä on 4g ja sitten taas h+, asun Kalasatamassa.
Pä pä pät kii to to to tosi pa pa pah pahas pahasti.
Pari päivää pätkinyt Hyvinkåälläkin laajakaista
Elisan mobiililiittymää käytän harvoin, ei ole osunut kohdalle pätkimistä sen osalta
Ei mitään ongelmia ollut. Mulla 5G.
Toimii niinkuin ennenkin, eli ihan kuin auton vilkku. Toimii, ei toimi, toimii, ei toimi....
Olisiko sitten eilinen hienoinen hidastelu ollutkin Elisan nettiyhteyksien syytä. Taloyhtiön laajakasita ja yrittävät kovasti tyrkyttää maksullista nopeampaa. Arvelin jo, että tahallaan hidastavat nettiä, jotta ihmiset sortuisivat maksamaan enemmän nopeammasta.