Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hävettää!!! Tilasin tänään Hesburgerista pillumehua... :/

Vierailija
13.03.2010 |

Kun myyjä kysyi mikä juoma lapsen ateriaan tulee vastasin "pillumehu"

Olisin itse halunnut vajota maan alle, en tiennyt itkeä vai nauraa ja lehotin varmasti ihan punaisenakin.

Myyjä yritti pidätellä nauruaan.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mä olin kukkakaupassa ostamassa äidilleni kukkaa ja sanoin että otan ton runkkuruusun, piti sanoa ruukkuruusun! Mä meinasin kuolla oikeesti häpeestä, mun mies repes nauramaan, myyjää nauratti ja muita asiakkaita mä en edes kehdannut katsoa.

Vierailija
62/70 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukista tuli mieleen, että äidilläni oli ennen kukkakauppa ja eräs harjoittelijatyttö oli myynyt asiakkaalle orgasmeja (orkideoja). Tyttö oli kokematon eikä tiennyt mikä orgasmi on, äitini sitten joutui asian hänelle selittämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran tilannut mäkkärissä Häpy miilin. Joskus nolottaa, kaikkeen tottuu. Sa,oin muistan aina autokaistalla sanoa että tulee mukaan :D

Vierailija
64/70 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulta on kukkakaupassa pyydetty "dalmatialasia" kun on tarkoitettu pyytää daalioita :)

Vierailija
65/70 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ole ylpeä kun tuotat näin paljon naurun aihetta! Minä ainakin nauroin koko ajan kun luin tämän viestiketjun alusta loppuun:D Lisää näitä inhimillisiä kömmähdyksiä kaivattaisiin jokaiseen päivään!

Vierailija
66/70 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetta joka on tehty hampusta, mutta sanoin "tämä paita on tehty lumpusta".:D

sain hieman ilkeän katseen, mutta... sattuuhan noita.

Vierailija
67/70 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus leipomon kahvilassa töissä. Se meni arkisin kiinni aika aikaisin, joskus kolmen aikaan. Menin yleensä sen jälkeen itse kahville bussi-aseman vieressä olevaan kahvilaan kyytiä odottelemaan. Välillä kävi niin, että olin lähes ainoa asiakas koko kuppilassa ja myyjä oli tullut tutuksi siinä kahvittelukertojen ohella ja tämä tuli sitten toisinaan pitämään tupakkataukoa viereeni. Joskus kävi niin, että asiakas lähti ovesta ulos, kiitti myyjää ja toivotti hyvät päivänjatkot niin me siinä sitten toivotettiin kuin yhdestä suusta; Kiitos ja hyvää päivänjatkoa... x) tämän olis vielä ymmärtänyt kerran mutta tein sitä aika usein... :D

Vierailija
68/70 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus parikymppisenä valittelin puolitutulle kuinka kampaaja teki mulle liian tiukan spermanentin. Ja ihmettelin kun joka kerta kun sanoin permanentin (sanoin siis JOKA kerta väärin,useita kertoja keskustelussa),se nainen hihitti :D

Vasta sit kun olin mennyt jo muualle ja aloin miettiin,et mitä mä sanoin muka hassusti niin tajusin,et sehän on permanentti eikä spermanentti :D

Vierailija
69/70 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taapero kiinnostui ravintolassa kuplajuomasta lasissani ja sanoin että se on vichyä. Hihkaisi sitten tarjoilijalle selkeällä äänellä että haluaa myös vittua!

Niin varmaan, keksi parempi

Vierailija
70/70 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Hesestä pillumehun ilman jäitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi