KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
että ap:n viestit loppuivat yllättäen, äh, tämä on aina se kurjuus näissä tarinoissa, kauankohan luin tätäkin ketjua ja nyt ei mitään ratkaisua!! Kulutimpa turhaan aikaani toista tuntia tämänkin ketjun lukemiseen vastauksia saamatta.
En olisi ap:n tilalla uskaltanut olla kotoa pois pitkiä aikoja jos vesihana oikeasti auki. Ja tuo siiderimäärien älytön kommentointi meni jo överiksi, vaikka ensin vaikutti aidolta.
ap:n kommentoinnin loppumisen syynä ollut se että ketju kuten monet muutkin suljettiin sen vuoksi kun joku roskaposti-robotti spämmäsi tätä kuten useita ketjuja ennen tuota laskutehtävä varmennusta...
että ap:n viestit loppuivat yllättäen, äh, tämä on aina se kurjuus näissä tarinoissa, kauankohan luin tätäkin ketjua ja nyt ei mitään ratkaisua!! Kulutimpa turhaan aikaani toista tuntia tämänkin ketjun lukemiseen vastauksia saamatta.
En olisi ap:n tilalla uskaltanut olla kotoa pois pitkiä aikoja jos vesihana oikeasti auki. Ja tuo siiderimäärien älytön kommentointi meni jo överiksi, vaikka ensin vaikutti aidolta.
Vaikka itse kyllä uskon joihinkin kummitusjuttuihin tai ainakaan en tyrmää. Tähän uskoin aluksi mutta myöhemmän "ap"n kirjoittelut ovat olleet liian paksua (jos on alkup. ap:n) että pidän tätä puppuna. Itse olen kuullut askelia yläkerrasta vaikka siellä ei ollut ketään...Se oli kyllä outo tunne olin vasta 10 vanha. Asuimme vanhassa puutalossa hautumaan vieressä. Askeleet olivat täysin selkeät ja menin pimeään yläkertaan katsomaan että kuka siellä on. Ketään ei näkynyt ja vanhempani olivat pihalla. Silloin juoksin niin kovaa pihalle ku suinkin...mutta voihan olla että mulla heitti silloin päässä. Vaikea sanoa juuta tai jaata. Tiedän vain mitä koin...
Olette aistineet kummituksen läsnäolon näkemättä tai kuulematta miten? ja Miltä se tuntuu
Olette aistineet kummituksen läsnäolon näkemättä tai kuulematta miten? ja Miltä se tuntuu
(?)
olla enemmän kummittelua, kuin itse aiheessa...
Mulle näyttää ainakin viestien määräksi yli 300.
Mitään. Sen olemme sopineet kaverin kanssa että ennen klo 8 kumpikaan ei nuku. -ap
kuului jotain rahinaa. Ystävä on eteisessä kameran kanssa, minä olkkarin ovella. KATSOTAAN MITÄ TAPAHTUU!
-ap
kuului jotain rahinaa. Ystävä on eteisessä kameran kanssa, minä olkkarin ovella. KATSOTAAN MITÄ TAPAHTUU!
-ap
OIKEASTI AINAKAAN VIELÄ EI OLE TAPAHTUNUT MITÄÄN. ÄLKÄÄ PELLEILKÖ! -ap
Ei ole vieläkään tapahtunut mitään mutta -ap
ja lattialle ilmestyi jotain ruskeeta ja lämmintä. -ap
ja lattialle ilmestyi jotain ruskeeta ja lämmintä. -ap
-ap
Paikalle samantien. Ei mitään harrastelijoita