KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Alkaa itelleki tulla mieliteko kirjotella bobbaa sen nimissä :D Mutta ei saa.
Avokki ehdottaa maton myymistä, kummitus voi mennä siinä samalla :D Vahinko kiertämään! (mä voisin ostaa, paljon maksaa?)
Lisäksi mutisi jotakin vauvaperunoista XD Saman brändin tuotteita? Ja kummituspuustit kans!
Sun on ap tehtävä jotain, tai kysy joltakin joka tietää henkimaailman asioista. Sellaisia on tässäkin keskustelussa ollut. Yksi asia mitä voi tehdä on yksinkertaisesti pyytää ääneen tätä häirikköhenkeä lähtemään pois.
20 tyhjää pulloa löysin keittiön lattialta.
heräsin aamuyön puolella makuuhuoneessa kun alkoi kuulua laahaavia askelia olohuoneen puolelta(lattia täynnä rojua). Joku tumma hahmo vilahti oviaukon ohi olkkarin nurkkaa kohti. Sitten hiljeni, ei ketään ei mitään vaikka kuinka kuulosteli.
uskallatko jäädä asumaan? Oletko nyt siellä?
Olen nyt vielä kotona mutta lähden kaverille ainakin ensi yöksi poika on vielä mummolassa haen pojan huomenna. Saattaa olla että majoitumme toistaiseksi kaverini luo KOSKA TÄÄLLÄ ON HULLU JA PELOTTAVA MEININKI. En ole päättänyt vielä ottaakko yhteyttä johonkin seurakuntaan (emme kuulu kirkkoon) vai pitäisikö etsiä uusi asunto. -ap
uskallatko jäädä asumaan? Oletko nyt siellä?
Olen nyt vielä kotona mutta lähden kaverille ainakin ensi yöksi poika on vielä mummolassa haen pojan huomenna. Saattaa olla että majoitumme toistaiseksi kaverini luo KOSKA TÄÄLLÄ ON HULLU JA PELOTTAVA MEININKI. En ole päättänyt vielä ottaakko yhteyttä johonkin seurakuntaan (emme kuulu kirkkoon) vai pitäisikö etsiä uusi asunto. -ap
En edes muistanut millaista on kun saa nukkua rauhassa vaikka alku yöstä en heti saanutkaan kummittelua mielestäni. Olin viime yön kaverillani. Haen tänään pojan mummolasta ja aijomme majoittua toistaiseksi tänne. -ap
heräsin aamuyön puolella makuuhuoneessa kun alkoi kuulua laahaavia askelia olohuoneen puolelta(lattia täynnä rojua). Joku tumma hahmo vilahti oviaukon ohi olkkarin nurkkaa kohti. Sitten hiljeni, ei ketään ei mitään vaikka kuinka kuulosteli.
Kaverilla matot rullalla! Ku,mmitus tuli sinne! -ap.
kysyin naapurin mummolta tämän asunnon entisistä asukkaista: täällä on viimeeksi asunut keskiikäinen lapseton pariskunta nainen oli kuollut syöpään 2005 mies oli sen jälkeen masentunut ja kuollut viime kesäkuussa (ilmeisesti teki itsemurhan) sitä ennen täällä on asunut eläkelläis pariskunta mies oli kuollut ja seuraavana vuona mummo oli muuttanut vanhain kotiin, naapurin mummo on asunut täällä 87 asti eikä muista tarkkaan muita asukkaita niitä tässä on ollut kuulemma paljon. TÄMÄHÄN ON KAMALA PAIKKA! -ap
Kaverilla matot rullalla! Ku,mmitus tuli sinne! -ap.
ap siis kotona oli illalla vielä vähän ennen 23.00 ja aamulla jo kotona koneella vastaili tuossa ennen kasia. Aika myöhään nukkumaan mennyt ja melko aikaisin kotona jo kirjoitellut.
Itse en tällaisiin usko enkä liiemmin halua. Ensimmäisen kerran lukasin illalla alusta loppuun ja kuinka ollakaan olen kukkunut kolmesta asti valveilla kun vauvelin syötin!
Miehen piti ottaa minut kainaloon tasan 05.20 ja pitää kainalossa sinne kuuteen asti! Jotenkin se "korina" alkoi pelottaa ja mielikuvitus laukkasi täällä päässä aika sairaasti!!
Jos skepsis tarjoaa oikeasta kummittelusta rahaa, niin eikö nyt olisi hyvä tilaisuus pyytää heidän tyypit seuraamaan ja tutkimaan asuntoa? Ennenkuin teet häätötoimenpiteitä? helppoa rahaa?
ja 15 sekuntia se valopallo youtubeen ja linkin tänne niin mekin päästäisiin näkemään?
jos kerran olet niin vannoutunut ettei mitään yliluonnollista ole olemassa? miksi vaivaudut muka seuraamaan ketjua jos ei sinua yhtään kiinnosta nämä kummitusjutut etkä tippaakaan niihin usko...
tästä saa aina niin hyvät naurut! Voi teidän kanssanne!
T. Se höpöhöpö