KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Aion itse jäädä kummittelemaan kuoltuani, koska pelkään kuolemaa enkä halua vain kadota pois... paljon kivempi jäädä omaan kotiin sukulaisten kiusaksi ja seurata maailman menoa.
Kuitenkin joskus tulee hetkiä, jolloin paniikki iskee, "entä jos mä en voikaan jäädä tänne, entä jos mä katoan ikuiseen pimeyteen" ja se ei ole kivaa...
Siksi on mukava kuulla kummitusjuttuja silloin tällöin, tietää, että se vaihtoehto ON.
Siis lapsuudenkodissasi oli kuitenkin asunut joitain muita ennen teitä,eli ette olleet itse rakentaneet?
Sovimme alustavasti että voisi tulla ensiviikonloppuna käymään kaverini siskon kanssa mutta ajankohta ei ole viellä varma mutta parantaja lupasi auttaa kykyjensä mukaan. -ap
AP OLI PUHUNUT PARANTAJAN KANSSA PUHELIMESSA (LUKEE ALKUPERÄISEN VIESTIN OTSIKOSSA LA 17.4)
Sovimme alustavasti että voisi tulla ensiviikonloppuna käymään kaverini siskon kanssa mutta ajankohta ei ole viellä varma mutta parantaja lupasi auttaa kykyjensä mukaan. -ap
AP OLI PUHUNUT PARANTAJAN KANSSA PUHELIMESSA (LUKEE ALKUPERÄISEN VIESTIN OTSIKOSSA LA 17.4)
Siis kyseessä on kaverini siskon tuttu ns. "Amatöörihenkiparantaja" joka asuu toisella paikkakunnalla (asumme Vantaalla ja olemme edelleen kaverini luona evakossa) Parantajan piti alustavan sopimuksen mukaan tulla jo eilen kaverini siskon kanssa käymään mutta suunnitelmat muuttui. Sovimme tänään puhelimessa että tulevat joko vapun jälkeisen eli ensi sunnuntaina tai sitten se siirtyy seuraavaan viikonloppuun joka ei ole kamalan hyvä idea koska haluaisin kummittelun loppuvan ja päästä kotiin NYT PITÄÄ VAIN TOIVOA ETTÄ PARANTAJA PÄÄSISI ENSI VIIKONLOPPUNA. Tiistain kamaluuksien jälkeen olen käynyt kotona vain kerran perjantaina ja siellä oli tapahtunut: Homeiset matot olivat siirtyneet parvekkeelta sisälle sekä magneetit pudonneet. ONNEKSI EI OLLUT TAPAHTUNUT SAMANLAISIA KAMALUUKSIA KUIN VIIME TIISTAINA -ap
Nyt siellä oli tapahtunut aivan hulluja: KEITTIÖNPÖYTÄ OLI NURIN, KEITTIÖNLAMPPU OLI MURSKANA ETEISEN LATTIALLA JA KOUKUSSA LAMPUN TILALLA OLI LAKANASTA JA MAKUUHUONEEN VERHOISTA VÄSÄTTY KÖYSI JOSSA OLI HIRTTOSILMUKKA SILMUKAN SISÄLLÄ OLI POIKANI JALKAPALLO "PÄÄN TILALLA" MYÖS MATOT JOTKA ON OLLEET VÄLILLÄ AMMEESSA/VANNASSA OVAT HOMEESSA JA HAJU SEN MUKAINEN HEITIN MATOT PARVEKKEELLE TUULETTUMAAN. -ap
Olen tämän ap kaveri joka oli myös viettämässä kummitusjahtia. Olipas spookya löytää tämä keskustelu. Kaverillani kävi loppujen niin että hän heräsi itse sen siirtyilevän maton sisältä vaatekaapista ja sekosi. Hän on ollut siitä asti suljetulla hoidossa. Psykoosi.
Kaveri pidetään sidottuna joka yö sängyssään, kun muuten kiemurtelisi patjan/maton/peiton väliin.
Olis mielenkiintoista tietää miten kävi, vai oliko provoa koko juttu =)
Homeopatialla pystyy suojautumaan myös kummituksilta. Ette ilmeisesti tienneet?
minulla on parantavia kristalleja kengkieli sisässä, koska homeopaattini sanoi kummitusten nousevan päähän maasäteilyn mukana. Toimii !!
ps. Saako noita Compeedejä isommissa kuin viiden kappaleen pakkauksissa?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 08:39"]
Homeopatialla pystyy suojautumaan myös kummituksilta. Ette ilmeisesti tienneet?
minulla on parantavia kristalleja kengkieli sisässä, koska homeopaattini sanoi kummitusten nousevan päähän maasäteilyn mukana. Toimii !!
ps. Saako noita Compeedejä isommissa kuin viiden kappaleen pakkauksissa?
[/quote]
:D
Hyi mikä ketju, ihan tulee kylmätväreet.
Ei kummittele, mutta noiden mielenterveys oireiden takia kannattaa ehkä tavata psykiatria jos kerran on pieniä lapsiakin taloudessa. LUE: Kummituksia ei ole olemassa.
Ei kummittele, mutta noiden mielenterveys oireiden takia kannattaa ehkä tavata psykiatria jos kerran on pieniä lapsiakin taloudessa. LUE: Kummituksia ei ole olemassa.
'hyvä pyörä.
Onnea asialle, mitä ikinä teetkin.
Kolmivaihteisessa kulkurissa on kallis takapyörä. En vaihtaisi pyörääni mihinkään uuteen maastopyörään tai muuhunkaan.
Se on kulkuri ja kulkee matkassa.
T: rukoilijat