Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KUMMITTELEEKO meillä

Vierailija
13.03.2010 |

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Kommentit (899)

Vierailija
521/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrin tunnen henkilökohtaisesti ja voin todella suositella häntä. Siis on oikein mukava ja ymmärtäväinen.

Vierailija
522/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te huudatte sen videon tai skepsiksen perään? Skepsiksen tarkoitushan on vesittää juttu kuin juttu. Ja youtubeen ei välttämättä ole tunnuksia ja/tai taitoa siirtää videoita sinne. Sitä paitsi, sellaisen videon tekisi hetkessä vaikka kännykkäkameralla. Joten se ei todista yhtään mitään.

Olin siinä käsityksessä, että ap haluaisi kummittelusta eroon??? Täähän olis ihan parasta matskua skepsikselle. Ja luonnollinen selitys löytyy sitä kautta jos sellaista on. Heillä on taatusti kokemusta tällaisesta... Ja jos ei, ap nettoa kybätonnin :) manaajille pitää varmaan jopa maksaakin.

Tosin siideriä juovalle kummitukselle voitais skepsiksessäkin hymähdellä xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta vanhojen viestien toistot ja "aha" viestit!

Vierailija
524/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

'vierailijoita' riittää.

Vierailija
525/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

'vierailijoita' riittää.

mutta, tosin, tontilla mihin rakennettiin sijaitsi ennen joku vanha talo, sen historiasta en sitten tiedä... Olen tähänkin ketjuun jonnekin asiasta kirjoittanut, mutta en nyt muista numeroa...

Vierailija
526/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

'vierailijoita' riittää.

mutta, tosin, tontilla mihin rakennettiin sijaitsi ennen joku vanha talo, sen historiasta en sitten tiedä... Olen tähänkin ketjuun jonnekin asiasta kirjoittanut, mutta en nyt muista numeroa...

Vierailija
527/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin naapurin mummolta tämän asunnon entisistä asukkaista: täällä on viimeeksi asunut keskiikäinen lapseton pariskunta nainen oli kuollut syöpään 2005 mies oli sen jälkeen masentunut ja kuollut viime kesäkuussa (ilmeisesti teki itsemurhan) sitä ennen täällä on asunut eläkelläis pariskunta mies oli kuollut ja seuraavana vuona mummo oli muuttanut vanhain kotiin, naapurin mummo on asunut täällä 87 asti eikä muista tarkkaan muita asukkaita niitä tässä on ollut kuulemma paljon. TÄMÄHÄN ON KAMALA PAIKKA! -ap

IIIK!

Vierailija
528/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueeen tätä lähees päivittäin oleen erittäin innostunut, kummitteleeko meillä ketjun lukiijaa.

Vierailija
529/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun miehes on kaiken takana, meillä ainakin siideri-ja etenkin kaljatölkit tyhjenee kuin itsestään.

Vierailija
530/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko te tosiaan tätä p***?

Vierailija
531/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan spiritismiä. Itse pelasin sitä n. 15 v ja pitkään aikaan olin tosi arka sen jälkeen. En uskaltanut kunnolla yksin nukkua yms. Pelattiin kavereiden kans heidän kotonaan noin tunnin verran. Alussa lasi liikkui nytkähdellen, sitten kokoajan sulavammin ja nopeemmin. Tuli sanoja joista muodostui lauseita. Tuli aika karmee olo ja itkukin välillä. En suosittele kellekkään, enkä ikinä enää itse pelaisi. En tiedä mikä lasia liikutti, mutta mielestäni tuollaisten asioiden kanssa pitää olla varovainen, oli herkkä tai ei. Muuten voi mennä vaikka mielenrauha! Uskon vähitellen että tämä juttu on provo, jos ei niin sori ap. Jos on totta hae apua. Mutta jos ei ole totta niinkuin luulen täytyy sun se asia paljastaa, sen olet velkaa.

Vierailija
532/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laitat jotain todisteita. Tällaisenaan tämä juttu ei enää kanna.

Vierailija
533/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan spiritismiä. Itse pelasin sitä n. 15 v ja pitkään aikaan olin tosi arka sen jälkeen. En uskaltanut kunnolla yksin nukkua yms. Pelattiin kavereiden kans heidän kotonaan noin tunnin verran. Alussa lasi liikkui nytkähdellen, sitten kokoajan sulavammin ja nopeemmin. Tuli sanoja joista muodostui lauseita. Tuli aika karmee olo ja itkukin välillä. En suosittele kellekkään, enkä ikinä enää itse pelaisi. En tiedä mikä lasia liikutti, mutta mielestäni tuollaisten asioiden kanssa pitää olla varovainen, oli herkkä tai ei. Muuten voi mennä vaikka mielenrauha! Uskon vähitellen että tämä juttu on provo, jos ei niin sori ap. Jos on totta hae apua. Mutta jos ei ole totta niinkuin luulen täytyy sun se asia paljastaa, sen olet velkaa.

Vierailija
534/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi mielenterveyden menetys... Tästä voisi tietty oman ketjunkin tehdä mutta laitetaan nyt tähän vielä...

Vierailija
535/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita riskejä.

Vierailija
536/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita riskejä.

Vierailija
537/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita riskejä.

Vierailija
538/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes ap tulla linjoille päättämään tää juttu

Vierailija
539/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä kerrottavaa on.. Pelasin ensimmäisen kerran itse sitä 13 vuotiaana kahden kaverin kanssa kesäleirillä teltassa. Istuimme telttojen reunalla ja lauta+lasi+kynttilä oli keskellä.. Kysyttiin jotain että näyttää merkin onko täälä, kynttilä leimahti ja kaverin hiukset kärähti ja matkaa oli kynttilään... tämä vieläkin ihmetyttää meitä kolmea, mut ei kai siinä mitään muuta meillekään ole tapahtunut

Vierailija
540/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkkiä tosijuttuja sitten vain kiitos. Härvääjille oma ketjunsa