Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KUMMITTELEEKO meillä

Vierailija
13.03.2010 |

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Kommentit (899)

Vierailija
401/899 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tän ketjun numerointi on niin päin persettä? Mulla näkyy viimeisen viestin kohdalla 534/1096..?!

Vierailija
402/899 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/899 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olisin huolissani ap:ta enemmän sinun mielenterveydestäsi :D

No kerropas oma analyysisi perusteluineen, odotan mielenkiinnolla.

Vierailija
404/899 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2013 klo 11:06"]

[/quote] up

Vierailija
405/899 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
406/899 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijuijui. Joka yö kummittelloo. Ghostbusters!

Vierailija
407/899 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin soitan busterseille.

If there's somethin' strange in your neighborhood
 Who ya gonna call?
Ghostbusters!

Vierailija
408/899 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin soitan busterseille.

If there's somethin' strange in your neighborhood
 Who ya gonna call?
Ghostbusters!

Vierailija
409/899 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu miten kävi???

Vierailija
410/899 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
411/899 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettava ketju. Monilla muilla uskottavampia juttuja. Olisko aloittaja voinut edes kouluja käydä ennen ku teki lapsen? Kauheeta lukee tekstiä jossa riittää virheitä, ei siis pilkkuja, kaikki yhteen soittoon kirjotettu. Ärsyttävä akka.

Vierailija
412/899 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin mun ekaan kämppään lokakuussa poikaystäväni kanssa. Aluksi täällä ei tapahtunu mitään ja kaikki oli normaalia. Kuukausi sitten kämpässämme alkoi tapahtua outoja asioita. Eräs aamu olin laittanut yö-paidan pois ja pukenut uuden puhtaan t-paidan päälle. Koulun jälk.huomasin, että t-paidan tilalla oli yö-paita. Katsoimme samana päivänä leffaa olin ottanut hupparini pois ja siirtänyt sen viereeni yhtäkkiä huppari lensi syliini ilmasta. Lisäksi täältä kuuluu outoja ääniä kolahduksia, naksahduksia, ininää, lapsen ääntä jne. Kerran lenkiltä tullessa vessassa kuulu pam. Katsoin sinne eikä siellä näkynyt mitään. Tavaramme vaihtavat paikkaa, kun olemme poissa. Aamulla löydämme sängystämme mustia hiuksia, jota löytyy vessanseinistäkin melkein katonrajassa. Ruoat kiehuu aina ylitse vaikka levy on 3 tai 4 ja seuraan kokoajan. Rakkaani saa ihmekipuja yhtäkkiä ja ne menee ohitse nopeasti,mutta ne uusiutuu. Kerran jätimme television päälle, kun menimme pyykkituvasssa käymään ja kun tulimme takaisin televisio oli kiinni ja yhtäkkiä tuli päälle takaisin, kun huomasimme sen. Pyykkituvassa on polttouuni, verikäden jäljet, rautasahan terä sellaisessa vanhassa altaassa, jossa on verta. Välillä sieltäkin kuuluu ääniä ja eräs ovi on auennut itekseen. Saimme tietää kerrostalossamme olevan kuollut paljon ihmisiä oudolla tavalla esim puuron syönnyn jälk. Ja tämä kaikki on totta emme ole juoneet tai käyttäneet aineita.

Vierailija
413/899 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:21"]

Mä muutin mun ekaan kämppään lokakuussa poikaystäväni kanssa. Aluksi täällä ei tapahtunu mitään ja kaikki oli normaalia. Kuukausi sitten kämpässämme alkoi tapahtua outoja asioita. Eräs aamu olin laittanut yö-paidan pois ja pukenut uuden puhtaan t-paidan päälle. Koulun jälk.huomasin, että t-paidan tilalla oli yö-paita. Katsoimme samana päivänä leffaa olin ottanut hupparini pois ja siirtänyt sen viereeni yhtäkkiä huppari lensi syliini ilmasta. Lisäksi täältä kuuluu outoja ääniä kolahduksia, naksahduksia, ininää, lapsen ääntä jne. Kerran lenkiltä tullessa vessassa kuulu pam. Katsoin sinne eikä siellä näkynyt mitään. Tavaramme vaihtavat paikkaa, kun olemme poissa. Aamulla löydämme sängystämme mustia hiuksia, jota löytyy vessanseinistäkin melkein katonrajassa. Ruoat kiehuu aina ylitse vaikka levy on 3 tai 4 ja seuraan kokoajan. Rakkaani saa ihmekipuja yhtäkkiä ja ne menee ohitse nopeasti,mutta ne uusiutuu. Kerran jätimme television päälle, kun menimme pyykkituvasssa käymään ja kun tulimme takaisin televisio oli kiinni ja yhtäkkiä tuli päälle takaisin, kun huomasimme sen. Pyykkituvassa on polttouuni, verikäden jäljet, rautasahan terä sellaisessa vanhassa altaassa, jossa on verta. Välillä sieltäkin kuuluu ääniä ja eräs ovi on auennut itekseen. Saimme tietää kerrostalossamme olevan kuollut paljon ihmisiä oudolla tavalla esim puuron syönnyn jälk. Ja tämä kaikki on totta emme ole juoneet tai käyttäneet aineita.

[/quote] Mitä ihmettä?

Vierailija
414/899 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:21"]

[/quote] Mitä ihmettä?

[/quote]

Vierailija
415/899 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap harrastanut jotain noituutta, ennustamista ,.quija lautaa, tarotteja tms?

Vierailija
416/899 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 03:37"]Onko ap harrastanut jotain noituutta, ennustamista ,.quija lautaa, tarotteja tms?

[/quote] taikka horoskooppeja. Elämään ei voi tulla mitään mitä ei itse salli.

Vierailija
417/899 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän laittoi kameran nauhoittamaan yöksi ja huomasikin tekevänsä unissaan tollaisia juttuja? :D

Mulla on kaveri joka kävelee unissaan. Hän käy öisin jopa tekemässä itselleen voileipiä ja syö ne. joskus oli herännyt siihen kun on seissyt suihkussa yövaatteet päällä ja shampoot tukassa. Eikä muista näistä reissuistaan mitään aamulla, muuta kun mitä miehensä on kertonut.

Vierailija
418/899 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en jaksanut tulla kertomaan vaan kävin katsomassa mikä tilanne ja yritin jatkaa vielä uniani. Nyt pelottaa tosissaan en halluaisi uskoa kummituksiin mutta pakko kai se on nyt oli siirtynyt matto, vaatehuoneen ovi oli auki, jääkaapin ovesta oli heitetty magneetit lattialle, tietsikan näppäimistö oli otettu irti, KAMERA OLI SAMMUNUT EIKÄ SAMMUTTAJAA NÄKYNYT JA LANKA OLI PAIKOILLAAN TEKISI MIELI JUOSTA PIHALLE JA KOVAA. -ap

Vierailija
419/899 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kerroin asiasta täällä viime yönä kummittelu vain pahentui -ap

Vierailija
420/899 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä sinne pappi siunaamaan se asunto.