Paljonko nostat jalkakyykyssä?
Kommentit (67)
Muistelen itse kyykänneeni 70 kg painoilla mutta kilpaurheileva tyttäreni oli eilen testeissä ja teki porukan enkan 160 kg. :=0
Muistelen itse kyykänneeni 70 kg painoilla mutta kilpaurheileva tyttäreni oli eilen testeissä ja teki porukan enkan 160 kg. :=0
Aika erikoista koska naiset kilpailevat noilla kilomäärillä. Ehkä tyttösi on siis voimanostaja?
se missä isot lihavat miehet jumppapuvussa hinkkaa käsiinsä hartsia tai mitä lie ja yrittävät nostaa mahdollisimman paljon kiloja. Naama pullistuu ja paskat näyttäää tulevan housuun, tärisevät niiden punttien alla ja sitten läjäyttävät lattiaan. Siinä tulikin päivän urheilusuoritus tehtyä. Hullun hommaa. ja RUMAA.
Ja miksi nainen ei tekisi jalkakyykkyä? Ei kai sitä tyhmä tarvitse olla, vaikka kaksi X-kromosomia olisikin.
se missä isot lihavat miehet jumppapuvussa hinkkaa käsiinsä hartsia tai mitä lie ja yrittävät nostaa mahdollisimman paljon kiloja. Naama pullistuu ja paskat näyttäää tulevan housuun, tärisevät niiden punttien alla ja sitten läjäyttävät lattiaan. Siinä tulikin päivän urheilusuoritus tehtyä. Hullun hommaa. ja RUMAA.
salilla, ei miesten voinanosto-kisoista. Ymmärrätkö eron?
mistä sitä voi muuten tietää, paljonko nousee, ellei kokeile maksimia. Jolloin on kyse kakkahousussa voimanostosta.
Meni 10 kertaa. Enempää en viitsinyt toistaa. Pidin minuutin tauon ja tein toiset 10, vielä minuutin tauko ja toiset 10.
En ole vakuuttunut punttailusta. Saman saa tehtyä kotona ilman painoja. Itse teen lähinnä isometrisiä harjotteita jos haluan voimaa. Kyykyistä sen verran että yhden jalan kyykkyjä menee 50 kpl per jalka.
Tein tosiaan punttisalilla tuon testin saanko oman painoni ilmaan sen 10 kertaa. Enemmänkin olisi mennyt.
mistä sitä voi muuten tietää, paljonko nousee, ellei kokeile maksimia. Jolloin on kyse kakkahousussa voimanostosta.
sarjoja, eli en pinnistele kakka housussa.
Meni 10 kertaa. Enempää en viitsinyt toistaa. Pidin minuutin tauon ja tein toiset 10, vielä minuutin tauko ja toiset 10.
En ole vakuuttunut punttailusta. Saman saa tehtyä kotona ilman painoja. Itse teen lähinnä isometrisiä harjotteita jos haluan voimaa. Kyykyistä sen verran että yhden jalan kyykkyjä menee 50 kpl per jalka.
Tein tosiaan punttisalilla tuon testin saanko oman painoni ilmaan sen 10 kertaa. Enemmänkin olisi mennyt.
myös vastuksen lisääminen on oleellista jos haluaa ettei kehitys pysähdy.
myös vastuksen lisääminen on oleellista jos haluaa ettei kehitys pysähdy.
Mielikuvituksesta kiinni ja ketteryydestä.
Kovinkaan moni punttaaja ei kykene seisomaan käsillä ja punnertamaan nenä lattiaan ja ylös.
He eivät jaksa koska eivät jaksa pitää vartaloaan tasapainossa. Millaista voimaa on se ettei jaksa pitää itseään suorassa? :D
Jos haluaa jalkalihaksia niin todella moni kuvittelee hankkineensa jalkalihakset salilta. Silti eivät kykene nostamaan jalkaa kasvojen (edes vyötärön) korkuudelle ja pysymään siinä minuutin tai kaksi.
Eihän sellainen ole voimakas joka ei kykene nostelemaan omia raajojaan edes :D
peräsuoli pitkällä ähelletään.
ei ole naisellista nostella painoja, siitä saa aivan väärän mallisen vartalon
"Yhden jalan kyykkyjä menee 50 per jalka"
MUAHHAHHAA
Pelkällä jytäjumpalla ei varmasti mene
Ja miksi nainen ei tekisi jalkakyykkyä? Ei kai sitä tyhmä tarvitse olla, vaikka kaksi X-kromosomia olisikin.
100kg kevyesti.
ei niitä voi oikein vertailla.
Mulla on kyykyssä sarjapainoina (3x8-10) 60 kg.
"Yhden jalan kyykkyjä menee 50 per jalka"
MUAHHAHHAAPelkällä jytäjumpalla ei varmasti mene
Tästä saa päivään parhaan vedättäjän palkinnon :D
Yhdenjalan kyykky on hyvin raskas. Raskaammaksi sen tekee kun pysähtyy eri tasoille kyykyn aikana ja pysyttelee asennossa 1 min ja nousee hieman ylemmäs noin 2cm ja pysyy taas minuutin asennossa.
Ei ole tuntematon menetelmä voimannostajillekaan.
Ymmärrän hyvin naurusi. Tietämätön naurahtaa helposti tuossa kohtaa. Toisaalta ei siinä ole aihetta nauruun.
samalla salilla ja kyykkyä nekin siellä tekee.