Ihan tyhmää(kö) erota tällaisessa tilanteessa?
Meidän elämäntilanteemme on tällä hetkellä melko vaikea, minä olen vakavasti sairas ja vielä emme tiedä selviänkö minä.
Mieheni kertoi vähän aikaa sitten "pettäneensä" minua, siis pettäminen ei sisältänyt yhdyntää. Tämä satutti ja satuttaa yhä minua, mutta vielä pahempaa on, että tämä tapahtui ex-ystäväni kanssa. Ennen kun tapasin mieheni niin seurustelin erään toisen miehen kanssa, mutta meidän suhteemme kariutui, koska silloinen hyvä ystäväni meni sänkyyn mieheni kanssa. Ja tiedän kyllä, etten voi tuosta täysin syyttää ystävääni vaan myös ex-poikaystäväni on osasyyllinen, mutten vaan voinut tuon jälkeen olla enää ystävä tuon ihmisen kanssa. Tuota pettämistä edelsi, että ystäväni yritti todella näkyvästi iskeä poikaystävääni. Kuulemani mukaan, ex-poikaystäväni ja tämä ex-ystäväni alkoivat seurustella.
En pitkään aikaan kuullut tuosta ystävästäni mitään, vaihtoin paikkakuntaa vähän sen jälkeen kun erosin poikaystävästäni. Nyt puolisen vuotta sitten tämä ystäväni tuli käymään meillä ja kertoi haluavansa korjata välimme ja että on todella pahoillaan mitä aikoinaan tapahtui. Minä en tuohon suostunut niin tämä ex-ystäväni suuttui ja sen jälkeen olen saanut tekstareita mm. sellaisia, että hän tulee tekemään elämästäni hel***in, jos en ole hänen ystävänsä.
Tiedän omien vanhempieni päässeen yli pettämisestä ja olivat sen jälkeen aidosti onnellisia, mutta nyt se vaan tuntuu mahdottomalta omalla kohdallani. Mies katuu tekoaan ja haluaisin enemmän kun mitään uskoa, ettei se toistu. Toisaalta kun asiaa ajattelee niin mietin sitäkin, että onko tämä riittävä syy erota vai kadunko myöhemmin, jos en edes yrittänyt. Meillä on osa lapsista melko pieniä enkä haluaisi heidän joutuvan kärsimään yhtään enempää kun on pakko.
Kommentit (10)
anna miehelle mahdollisuus! mutta pidä tuo "ystävä" kaukana .
Ero on kuitenkin raskas prosessi ja mieluummin laitat kaiken energiasi paranemiseen.
Minusta tuossa on monta asiaa päällekkäin.
Helpoin on ex-ystävä. Pidä hänet poissa elämästäsi. Mikä ihme vimma hänellä on iskeä sinun miehiäsi?! Se on hänen ongelmansa, älä vaivaa sillä päätäsi.
Tietääkö miehesi ex-ystäväsi ja sinun historiasta? Hän on ehkä ollut vain nappula jossakin ex-ystäväsi pelissä.
Pettäminen on tuskallinen asia. Voiko se olla jotain miehesi tempoilua suhteessa siihen että olet sairas? Hän varmaan pelkää menettävänsä sinut ja reagoi irrationaalisesti (ihminen ei ole looginen). Teko ei ole hyväksyttävä mutta ehkä ymmärrettävä?
Minusta yksi syrjähyppy ei ole syy erota. Toivottavasti voit keskittää voimasi sairauden voittamiseen ja saat siinä apua läheisiltäsi.
Pettäminen ilman yhdyntää, mies katuu sitäkin yhteyttä mikä tilanteessa oli, ex-ystäväsi on se jolle taidat oikeasti olla vihainen...
Anna anteeksi, nosta leuka ylös ja jatka elämääsi!
Tuo on vähintäänkin törkeää, että mies menee vieraisiin kun vaimonsa tarvitsis tukea eikä uusia murheita!
kun miehelleni.
Tosiaan ex-ystäväni on siinä mielessä helpoin, että tarvitsee hänet pitää pois elämästäni, tosin ei se ihan helppoa ole ollut tämän puolen vuoden aikana. On tullut viestejä ja soittoja, joissa on uhkaillut millon milläkin. Tässä nyt lienee viisainta vaihtaa numeroa ja laittaa se salaseks ja pahimmassa tapauksessa hakea lähestymiskieltoa. Tarkoitin tuolla kun sanoin, että ex-ystäväni on pahin lähinnä sitä, että taas hän on toisena osapuolena minun miehelle tapahtuneessa syrjähypyssä. En jaksa uskoa, että se olisi sattumaa kun tämän ex-ystäväni muukin käytös viittaa siihen, ettei hän ole mieleltään ihan terve.
Tuo mieheni pettäminen saattaa olla oireilua sille, että pelkää menettävänsä minut.
Mieheni tietää tästä ex-ystäväni ja minun historiasta, mutta en minä osannut edes kuvitella, että ex-ystäväni voisi tehdä näin. En, vaikka hän uhkasikin vaikeuttaa elämääni niin ajattelin, ettei tätä tästä enää paljon pahemmaksi/vaikeammaksi tehdä kun joka päivä taistelee elämästään ja miettii kauanko saa olla lasten ja mieheni kanssa.
ap
Minusta tuossa on monta asiaa päällekkäin.
Helpoin on ex-ystävä. Pidä hänet poissa elämästäsi. Mikä ihme vimma hänellä on iskeä sinun miehiäsi?! Se on hänen ongelmansa, älä vaivaa sillä päätäsi.
Tietääkö miehesi ex-ystäväsi ja sinun historiasta? Hän on ehkä ollut vain nappula jossakin ex-ystäväsi pelissä.
Pettäminen on tuskallinen asia. Voiko se olla jotain miehesi tempoilua suhteessa siihen että olet sairas? Hän varmaan pelkää menettävänsä sinut ja reagoi irrationaalisesti (ihminen ei ole looginen). Teko ei ole hyväksyttävä mutta ehkä ymmärrettävä?
Minusta yksi syrjähyppy ei ole syy erota. Toivottavasti voit keskittää voimasi sairauden voittamiseen ja saat siinä apua läheisiltäsi.
Jos näin on, niin anna anteeksi ja hae lähestymiskieltoa. Ex ystäväsi on henkisesti sairas.
Tässä ei ole kyse seksistä, vaan aivan muusta.
Oma siskoni oli tuollainen, kun ex ystäväsi.
Pysyn kaukana siskostani ja asutaankin erissä kaupungissa ja ei vierailla hänen luonaan.
nyt kuitenkin haukut väärää puuta, johan tuo ystäväsi on ex- ystäväsi, miehesi on todellinen kusipää kun pettää sinua ollessasi vakavasti sairas. Tietty jos teillä pettämisen raja menee penetraatiossa, mulla se on jo suutelua ja suuseksiä. Mutta miehesi on tiennyt millainen ex- ystäväsi on ja silti lähtee tämän kelkkaan..taisi ajatella, että se on ainakin helppo. Aika kumma tyyppi on miehesi, jos menettämisen pelossa pettää.
Kyllä toinen voi olla sellainen, että saa toisen pettämään.
Mun sisko oli sellainen, että kaikki mun poikakaverit ihastui siihen.
Osaa olla tietynlainen. Ei mun sisko niistä välittänyt, vaan halusi satuttaa mua. Enään ei onnistu, kun ei pääse elämääni.
T.6
Minulla oli myös tuollanen ystävä, joka aina satutti tavalla tai toisella. Alkuun luulin sattumaksi, kunnes tajusin että ystäväni oli sairas.
nyt kuitenkin haukut väärää puuta, johan tuo ystäväsi on ex- ystäväsi, miehesi on todellinen kusipää kun pettää sinua ollessasi vakavasti sairas. Tietty jos teillä pettämisen raja menee penetraatiossa, mulla se on jo suutelua ja suuseksiä. Mutta miehesi on tiennyt millainen ex- ystäväsi on ja silti lähtee tämän kelkkaan..taisi ajatella, että se on ainakin helppo. Aika kumma tyyppi on miehesi, jos menettämisen pelossa pettää.
mutta se kaikista pahin ei kuitenkaan tapahtunut. En tiedä, oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa pelkäät jonkin sairauden takia menettäväsi rakkaasi, siinä ei todellakaan aina ajattele loogisesti. Mieheni on ollut todella hyvin tukenani tämän kaiken keskellä, mutta sen verran hyvin tunnen hänet, että sisällään on käynyt aikamoinen tunnemylläkkä, vaikkei hän ole siitä pahemmin puhunutkaan.
Ja kuten jo aiemmin sanoin, niin epäilen, että tämä ex-ystäväni ei ole mieleltään ihan terve.
ap