Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Asiaa PASKAMAISESTA petturimiehestä

Vierailija
11.03.2010 |

Juu, olin tällaista osnnut tavallaan pelätäkin, mutten kuitenkaan omalle kohdalle. Olin ajatellut, ettei miestä kiinnosta..mutta väärässä olin, minusta ei taida enää olla kiinnostunut, olemme olleet naimisissa jo 18 vuotta, ikää kummallakin 39.

Meillä on kolme murkkuikäista lasta, asumme kotipaikkakunnallani, miehen kotiseutu on ihan toisella puolen maata, johon hän kaipaa edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen. Mies käy töissä ja hän urheilee intohimoisesti (yksilölajeja), osallistuu kaikenmaailman kuntotapahtumiin, kilpailuihin tms. Syksyisin hän metsästää ja on joka ainut viikonloppu metsällä. Hän matkustaa kotiseudulleen sekä erääseen urheilutapahtumaan joka vuosi useampia kertoja yksin, viettää siellä n 5-6 viikkoa vuodesta. Viinaa hän ei juo ja osallistuu kotihommiin jonkin verran, vie lasta harrastukseen yms.

Mutta..1.5 vuotta sitten mies oli todella omituinen kauan aikaa. Kaikki klassiset pettäjän merkit olivat ilmassa. Kysyin häneltä ohimennen,mutta vastaus oli ei. Jotenkin vain..en jaksanut ajatella pidemmälle tai urkkia. Näin hänen Facebook-profiilinsa erään tutun luona (minulla itselläni ei ole ko profiilia) ja näin siellä hänen kaverinaan joitain naispuolisia, jotka kommentoivat hänen kuvaansa ja muuta. Minulle tuli kauhea mustasukkaisuusreaktio..Ei niissä kommenteissa mitään erityistä ollut ja tuo nainenkin osoittautui sukulaismiehen vaimoksi. Yhtäkkiä alkoi ahdistaa, että kaikki ei ole kunnossa.

Tein sitten niin, että tarkistin miehen Visalaskun ja puhelimen. Jotain satunnaisia juomaostoja+ravintolamaksuja päivältä, jolloin hänen piti olla toisaalla työmatkalla. (piti olla Jyväskylässä, maksu näkyi Helsingin eräissä ravintoloissa). Puhelimessa viestejä joltain naiselta, heillä on mitä ilmeisimmin suhde ollut jo pitkään, varmaan sieltä toissasyksystä alkaen. En vain jaksa..mitä helvettiä teen vai teenkö mitään?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla nyt faktaa epäilyjesi tueksi eikä pelkkää mutua. Vai miten se mies selittäisi viestit? Jos kertoo toiselle naiselle ttä "minäkin haluan sinua" niin eikös tuo nyt ole päivänselvää? EIvät kaikki muuten ole Ruuneperejä.

Vierailija
42/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitin tämän kirjoittajalle nro 11, joka ilm luulee tätä provoksi?

No ovat nuo minusta aikamoisia viestejä kuitenkin. Mies sai tämän puhelimensa (jonka vein takaisin paikalleen) joulukuussa 2008, joten jos tällä naisella ja miehelläni on ollut suhde jo silloin, niin alkuhuuman viestit ovat toisessa puhelimessa.

Minua lähinnä ihmetyttää, kun en ole raivoissani, että menisin herättämään miehen,että mitä nämä ovat tms. Ajattelen vain, että en jaksaisi tehdä mitään, sillä se vaatisi asioiden läpikäyntiä ynnämuuta.

Kiitos sinulle nro 12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole, ei tosiaankaan.

Vierailija
44/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että maailmasta tulee parempi paikka jos kaikki kirjoittavat satuja nettiin ja loput sitten haukkuvat niitä jotka kirjoittavat. Haluan siis uskoa, että av-palstalle voi kirjoittaa, jos on hyvä tai paha mieli tai tarve jutella jostain. Halveksun provoja.

Mieti nyt vielä, mitä haluat. Ainakin itse joskus en mieti loppuun asti, ja haluan jotain ja jälkeenpäin huomaan, että hitto, en oikeastaan oiskaan halunnut tietää.

Eli, ennenkuin kysyt mieheltäsi, mieti kestätkö kuulla totuuden ja sen, miten totuus mahdollisesti teidän elämäänne muuttaa? Itse inhoaisin sitä että mies valehtelee, vielä enemmän kuin pettämistä. Mutta suhtaudunkin pettämiseen jotenkin eri tavalla kuin suuri osa kavereistani. Tärkeintä olis, että teillä olis yhteinen näkemys miehesi kanssa, niin että molemmat tietää ja hyväksyy missä mennään.

t. se edellinen

Vierailija
45/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin vähän ristiin tossa.

Vierailija
46/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lyö kaikki päässä ihan tyhjää..jotenkin ei vaan nyt mitään tiedä mistään. Pelkään, että kun (pakkohan se on?) kysyn mieheltäni asiasta, hän vaikenee. Hän on luonteeltaan hyvinkin "umpimielinen jurottaja" jos sille päälle sattuu. En tiedä, kun ei tällaista ole tullut vielä eteen. En kai uskallakaan kuulla, mitä voisi olla tulossa. Ainakaan niiden viestien perusteella mitä luin, mies ei ole eroamassa tai mitään muuta sellaista. Vaikka erohan tästä voi tulla kai.

Vierailija
47/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, sitten kun totuuden haluat ulos, niin herättäminen syvästä unesta keskellä yötä ja siitä vastausten vaatiminen onkin ehdottomasti se paras tapa. Harva ihminen osaa valehdella unenpöpperöisenä..

Ei sun ole välttämättä mikään pakko kysyä mieheltä mitään. Suurin osa naisista varmaan haluaa kysyä, mutta ei se mikään pakko ole. Mä edelleen peräänkuulutan sitä, että kuuntelet itse ensin itseäsi.

Tosiasia kuitenkin on, että vaikka miehesi tykkää ilmeisesti melko vapaasta elämästään, ja ehkä hänellä on toinen nainen, niin ei hän perhettään ole jättänyt, eikä välttämättä olekaan jättämässä. Jos hänellä suhde on, (anteeksi nyt, tää on inhottavasti sanottu), mutta hänellähän on sitten "voita leivän molemmin puolin". Rakastava vaimo ja sitten se toinen. Hyvin harva mies haluaa sellaisessa tilanteessa valita vain toisen, ellei ole pakko? Ihan ulkopuolisen silmin ajateltuna on itseasiassa ihan loogistakin.

12/17

Vierailija
48/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tähään ikään mennessä, näin kauan naimisissa olleena ja ystävien kanssa jutellessa ja esim vauvalehden palstaa ja naistenlehtiä etc lukeneena olen usein ajatellut, mikä olisi se reaktio, jos kuulisin mieheni pettäneen minua. Etukäteen olin ajatellut raivoavani tai jotain "primitiivistä". "Primitiivistä" tässä oli se, että menin tutkimaan puhelimen, olin jotenkin varma, että sieltä löytyy "jotain" - me emme toistemme puhelimiin vastaile, ne on "omaa".

Nyt vain istun tässä koneella ja en aktiivisesti mieti mitään, olen vain ihan pysähdyksissä, tunnetta on vaikea selittää. Vähän sellainen olo, että kolme tuntia sitten olin vielä uskollisen miehen vaimo, nyt en enää. Enkä tosiaankaan voi esittää mitään faktaa, että miehellä olisi suhde tähän "viesti"naiseen ollut jo syksystä 2008 (elo/syyskuu). Silloin mies oli todellakin OUTO! Mutta hyvin vahva epäilys on kyllä, että pitkästä suhteesta olisi kyse ja aika tiiviistä. Katsoin miehen puhelutietojakin ja joka päivä oli tällä viikolla soittanut, n. puolen tunnin puheluja, kaksikin kertaa päivässä. Ihan viime aikoina eivät ehkä ole tavanneet, tässä "inventoin" miehen menemisiä.

Eli puolitoista vuotta olisi minulla mennyt miltei kokonaan pimennossa. Ehkä ylikin? Naisen numerolla ei löytynyt mitään tietoja numerotiedustelusta. En tiedä, kuka on kyseessä, enkä jaksaisi nyt tietääkään.

Vierailija
49/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu kuin ottaa asia esille yms. Sinä tunnet miehesi varmasti hyvin! Osaat noukkia ne oudot jutut sieltä seasta kun mies saa tietää sinun tiedot!Eikä välttämättä edes tunnusta, vaan suuttuu. Kertoohan sekin jo jotakin?

Itse en ainakaan voisi kuvitella eläväni liitossa, missä tietäisin miehen pettävän, mutta en tekisi asialle mitään.

Vierailija
50/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut tavallaan myös "oma elämä" aikaa vievine harrastuksineen, aluksi se tuntui vähän liikaa aikaa vievältä, mutta urheilu ja metsästys- hyviä harrastuksiahan ne ovat! Lapset olivat jo suht isoja kun hän ne aloitti. Yhdessä emme ole pahemmin harrastaneet oikein mitään, lapsien kanssa minulla on yhteinen harrastus ja kolmen lapsen kanssa on mennyt aikaa ihan harrastuksiin kuljettamiseen ja kaikkeen kotityöhön.

Olen vain ajatellut, ettei miestä kiinnosta tuollainen, joku toinen nainen..siis ihan totta. Tai siis olen ajatellut, että hän olisi viimeisiä miehiä, kenen uskoisi pettävän. Minussakin on varmaan ollut vikaa, olisin varmaan aktiivisemmin voinut jotain yhteistä meille järjestää. Ja etenkin se tuntuu ihmeelliseltä, että mies on soittanut (viimeksi eilispäivän puolella)tälle naiselle joka ikinen päivä tälläkin viikolla..tuntuu aivan uskomattomalta. Aika tärkeästä ihmisestä on jo varmaan kyse?

Ei minua varmaan sekään olisi järkyttynyt, jos puhelimessa olisi kiihkeitä rakkaudentunnustuksia. Vaan se, että puhelimessa ollaan puhuttu ja jopa pari kertaa päivässä, soittajana mies useimmiten. Joten JOS mieheni on ollut tekemisissä sen toisen naisen kanssa jo pitkälti yli puolitoista vuotta miltei joka päivä..niin se kuulostaa aika pahalta kuitenkin, vaikken sitä halua uskoa. Ehkä kirjoitukseni on jo aika sekavaa, mutta samalla yritän ymmärtää ja pyytää teiltä jotain apua tai kommenttia.

Ap - ei edelleenkään mikään provo

Vierailija
51/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia sinulle. muista etta sina olet syyton tahan tilanteeseen.

Vierailija
52/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamaan selvyys kännykän seisoo viestiin.

Vierailija
53/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tyytyvät ikävä kyllä ain toteamaan, että jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan ja omista haluistaan. Tottakai - mutta sen hintana ovat sitten vajaiksi jäävät suhteet ja erot.

Ja jos AP on totta (ikävä kyllä tätä palstaa hallitsevat erilaiset provot. ja siksi viestit ovat olleet sellaisia kuin ovat olleet), asia on vain nostettava esiin.

Minä aloittaisin varovasti, vaikkapa tekstiviestillä, niin mies saisi rauhassa miettiä asiaa ennen kohtaamista. Toteaisin vain, että viestit on nähty, ja sivusuhde todistettu, ja mites sinun mielestäsi tästä eteenpäin?

Paljastus on niin iso, että tässä kohtaa ei ole syytä ryöpyttää enempää. Antaa sen miehen sanoa mitä on mielessä, ja sitten siitä jatketaan.

Vierailija
54/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdet tälle tielle?

Vierailija
55/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä pelihän tuo on ja voit päättää avioliittosi jos haluat, et tarvitse siihen miehen siunausta. Jos taas haluat pelkästään käsitellä asiat, niin ilmoita miehelle, että avioliitto on jäissä niin kauan kunnes suostuu keskustelemaan asiat halki. Ehkä voisit myös muuttaa hetkeksi vaikka vanhempiesi nurkkiin, jotta mies tajuaa, että tosissasi olet.

Ota niistä viesteistä vaikka valokuva, ei pääse mies hävittämään niitä.

Vierailija
56/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää vertoja jos kävelee punaisia päin. Tai kulkee metrossa ilman lippua. Hui. Nyt en kyllä uskalla tehdä näitä asioita jatkossa. Rikos huiii. :D vitun pellet!

Vierailija
57/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää vertoja jos kävelee punaisia päin. Tai kulkee metrossa ilman lippua. Hui. Nyt en kyllä uskalla tehdä näitä asioita jatkossa. Rikos huiii. :D vitun pellet!

Maksan vain sakot jos jään kiinni ja teen sitä tulevaisuudessakin. Kyllä se puhelimen tekstiviestien ja numeroiden tarkastus on sen arvoista!

Vierailija
58/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis jos haluat että asiain tila paljastuu). Itse epäilin pitkään mieheni pettävän, lopulta luin hänen s-postejaan, jossa kävi ilmi että oli ollut toisen naisen kanssa laivaristeilyllä yms tapailua takana pidempään.

Laitoin naiselle viestin ja hän vastasi että kaikkea on mitä epäilet ja paljon enemmänkin. Tämän kun sanoin miehelle, ei voinut enää kiistääkään. Nainen siis ainakin halusi että suhde paljastuu, vaikka mies ei sitä myöntänyt.

Ero tuli.

Vierailija
59/66 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut näitä pettämis- ja erotarinoita niin paljon ystäviltä ja työkavereilta, etten vaan jaksa. Mikä teitä ihmisiä vaivaa?

En ole ajatellut eläväni kulissiliitossa, vaan ihan tavallisessa avioliitossa, jossa on ne hyvät ja huonot päivät. Viestit, joita nainen oli lähettänyt ovat sanasta sanaan tässä (miehen puhelin kädessä, mies nukkuu, ns siviilipuhelin hänellä herättämässä, tämä on työkannykkä)

"Höh! On sua ikävä, olisi ollut kiva kuulla sun ääni...mutta ei voi nyt mitään"

Mies vastannut:

"Ei pelaa puhelin? Eihän sille voi mittään, palataan huomenna"

Miehen viesti naiselle viime kesältä:

"Iltaa. Istun bussissa ja olipa se lyhyt tapaaminen. En ehtiny viedä sua edes luontoretkelle...! Keikka oli kyllä loistava!"

Miehen viestit naiselle viime kesältä:

"Ei tätä harvemmin voi ihmiset nähdä"

"Tuntuu älyttömän hyvältä sinun kanssa X. Haluan sinua nytkin niin paljon, että rupesi seisoon"

Näitä on aika paljon..alkaen aina viime joulusta, mies sai tämän puhelimen silloin, joten epäilen että aiemminkin on. Eilen oli lähetetty mm.

"Minäkin haluan sinua".

Jos joku ajattelee vielä provoksi, niin siinäpä sitten vain. Anteeksi kun tulin kyselemään.

mutta minutkin sai varovaiseksi se "kuva autotallissa" juttu. olikin pelkkä provo.

Ikävä kun ihmiset täällä provoilevat, tosipaikan tullen ei sitten välttämättä saakaan apua.

Vierailija
60/66 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta, että jotkut edelleenkin miettivät sitä minun autotallista löytynyt kuva-provoa :( Olen hyvin pahoillani! Se oli ensimmäinen ja viimeinen provoni. Halusin vain silloin kokeilla samaa kuin Ladyred-provoilija :/ Syvästi anteeksi vielä kerran!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi