Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryhmäseksin seuraukset

Vierailija
11.03.2010 |

Moikka,

En tiedä kuuluuko tämä tälle alueelle mutta kokeillaan nyt. Täällä tuntuu olevan vaan enemmän asiallista keskustelua kuin "seksi" palstalla.

Olemme onnellisesti seurusteleva pariskunta, yhdessä ollaan oltu noin kolmisen vuotta ja kaikki näyttää menevän hyvin, suunnitellaan tulevaisuutta jne. Molemmat ollaan seksuaalisesti aika aktiivisia ja luonteiltamme kilttejä. Jossain vaiheessa huomasin kiihottuvani ajatuksesta missä naiseni on sängyssä toisen miehen kanssa. Kerroin tästä naiselleni ja hän ei ollut asiasta erityisen kiinostunut. Vuosi kului ja asiasta oli juteltu jonkin verran, hänkin jo lämpeni asialle kunnes eräänä ravintolailtana toteutimme fantasian eli naiseni nai toisen miehen kanssa ja olin itse ns. touhussa mukana.

Eli kaikki hyvin juttelimme jälkikäteen asiasta ja en tuntenut asiasta sen kummempaa mustasukkaisuutta vaan lähinnä innostuin asiasta lisää. Samoin naiseni, hän nautti tilanteesta, niin sanotusti alistettuna olemista, kahden raavaan miehen käsittelyssä olemisesta ja toivoi että kokeilisimme kimppaseksia lisää tulevaisuudessa.

Asia ei minua sen ihmeellisemmin mietitytä eli olen valmis mutta kysynkin teiltä voiko tällaisesta olla jotan haittaa kuitenkin vaikka mustasukkaisuutta emme tuntisikaan? Olemme kaikenlisäksi suhteellisen nuoria (25) ja mietinkin minne tämä kaikki johtaa tulevaisuudessa...

Onko teillä kokemuksia?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hienoista vastauksista! On mukava lukea toisten kokemuksia ja mielipiteitä.

Osuit naulan kantaan siinä mitä ehkä pelkään eli kerroit ihastuneesti viimeisen kohdalla. Miten se tapahtui ja miten asia eteni tämän jälkeen?

Naiseni on missivartaloinen ja muutenkin erittäin kaunis, saa paljon huomiota baareissa ja työyhteisöissä. Luonteeltaan kiltti ja en usko hänen koskaan pettävän minua. Mietin vain miten tämä "seksiseikkailu" voi vaikuttaa ihmiseen..

Kuulisin mielelläni lisää ihastumisestasi ja miehesi reaktioista?

Vierailija
2/35 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasimme tuon miehen ensimmäistä kertaa, huomasin heti, että hänessä oli jotain erilaista, mutta ihastuminen tuli jotenkin arvaamatta. Huomasin vain ajattelevani häntä usein. Aluksi mieheni suhtautui asiaan innostuneesti. Hänestä pieni ihastuminen vaan luo hyviä fiboja ja mieheni oli itse suunnittelemassa minulle kahdenkeskistä hetkeä miehen kanssa. Minua kyllä jo siinä vaiheessa hirvitti.

Nopeasti mies huomasi miten aloin puhua toisesta miehestä enemmän ja enemmän, jolloin hänen kiinnostuksensa ryhmäseksiin laimeni ja aihe meni kiellettyjen puheenaiheiden listalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juurikin se asia mitä pelkään. Olen itse varsin komea ja hauska, täydellinen poikaystävä naiselleni mutta koskaan ei tiedä mitä tulevan pitää.

En osaa oikein tulkita itseäni, asia kiihottaa niin paljon ettei henki tahdo kulkea ja sydän pamppailee vaikka "leikissä" on pelissä käytännössä koko elämä.

Tavallaan en pääse asian ylikään ja tavallaan en haluaisi riskeerata perhettäni. Kumma tilanne...

Naiseni on todella kiimainen asian tiimoilta ja en tiedä oikein miten siihenkään tulisi suhtautua. Varsinkaan kun itse aloitin leikin..:)

Vierailija
4/35 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää halukkaita keskusteluun?

Vierailija
5/35 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmansia osapuolia löytyy ?

Vierailija
6/35 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen ystävä oli uhrina..mahtavaa oli meidän molempien mielestä ja yhteiselo jatkuu! :)

Vierailija
7/35 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painosti ja kiiruhti asiaa valtavasti. Hoki monta kertaa päivässä. Minua ajatus kiihotti, mutta huolestutti sitäkin enemmän. Miehen innostus alkoi salamana kun olin viikon sisällä kysynyt häneltä voisiko minulla olla sukupuolitauti sekä kirjoittanut täällä ketjun jossa oikeastaan kaikki vastaajat suosittelivat eroa... En tuossa tilanteessa uskaltanut luottaa miehen motiiveihin tälle yhtäkkiselle innostukselle ja kiireelle. Suostuin aina askeleen pitemmälle kun mies touhusi asiaa (mm. kirjoitti netistä löytämilleen miehille minun nimissäni), mutta pistin pelin poikki kun mies lukuisista kielloistani huolimatta lähetti alastonkuvan minusta.

Kimppa on sellainen asia ettei sitä kannata kokeilla jos jotakuta yhtään epäilyttää. Antakaa asian olla tai edetkää ainakin hyvin rauhallisesti ja tunnustellen. Itse olen tyytyväinen etten lähtenyt leikkiin mukaan.

Vierailija
8/35 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 15v. Asia oli minullekin alun perin kiihottava mutta en tunnustanut sitä miehelleni. Juttu jäikin lauantai-iltojen yhteiseksi fantasiaksi. Pelot siitä, mitä asia tekisi suhteelle karisivat vuosien varrella ja pari vuotta sitten, kun sängyssä tuli taas siitä puhetta, tunnustin miehelleni, että asia kiihottaa minuakin ihan oikeasti. Toteuttaminen olikin oma parin kuukauden juttunsa... netti oli ahkerassa käytössä. Lopulta löysimme meitä molempia kiinnostavan ja sovittiin tapaamisesta... ja tapaillaan edelleen.

Seksielämä sai uutta virettä niin, että joskus on harmittanut ettemme edenneet rohkeasti jo 15v sitten. Toisaalta -emme olleet siihen vielä silloin valmiita.

Vierailija
9/35 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin parisuhdeseksi on jyystöä ja samaa pakkopullaa. Tuollaisella mielenlaajentamisella tai parisuhteen määritelmän laajennuksellakin voi olla seurauksensa, mutta ei kuulosta pahalle ei. Ehkä se on se teidän juttu, mutta keskimäärin te ette varmaan sen onnellisempia tai onnettomampia ole sitten 30v päästä. - Vai miten se on, ajatteletteko tulevaisuutta, vai oletteko seksisuhteessa pelkästään??

Vierailija
10/35 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian 20 vuotta. Tuossa ajassa olemme oppineet, että paras tulevaisuus ja onnellisuus tulee sitä, kun elämme yhdessä tätä päivää. Seksiä on ollut joskus enemmän ja joskus vähemmän, viime aikoina enemmän.

Vierailija
11/35 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä fiksu normaali ujo mies ja kovin kiinnostaa tuo 3:n seksi voi kun vain löytäisin sellaisen kivan parin jonka kanssa voisi luotettavasti ja avoimesti nautiskella oi kun vain usklatais tehdä aloitteen varmasti sellaisi pareja on kun haluu kans jotain ulottuvuuksia : ))

Vierailija
12/35 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme mieheni kanssa harrastaneet ryhmäseksiä pari kertaa, toisella kertaa mukana toinen mies ja toisella nainen.

Molemmilla kerroilla tilanne oli meidän molempien mielestä hyvin kiihottava, ja ilahdutti pitkään jälkeenpäinkin...

Itse koen, että kokemukset ovat päinvastoin lähentäneet meitä ja piristäneet seksielämää, jossa ei tosin ollut mitään puutteita ennenkään.

Kuulostaa siltä, ettet ihan luota kumppaniisi. Se ei ole kovin hyvä lähtökohta ryhmäseksille. Luulen, että meillä tämä on toiminut nimenomaan siksi, että suhteemme on todella hyvä, ja luotamme toisiimme. Tiedämme, että haluamme olla yhdessä.

Tavallaan sen luottamuksen käsittäminen on ehkä ollut ryhmäseksissä kaikkein vapauttavinta.

Vaikka esimerkiksi toinen nainen oli minua varmasti viehättävämpi, ja tissit oikein kauniit, ei se itsetuntoani syönyt. Uskon, että mieheni on rakastunut siihen mitä pääni sisällä on.

Olin oikeastaan iloinen hänen puolestaan, kun tiedän että tilanne kiihotti häntä paljon. Niin kyllä minuakin.

Aiomme kokeilla samaa uudestaan heti kun tulee tilaisuus.

Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
13/35 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiseni ja vaihtarinaisen mustasukkaisuuksiin ja ystävyyden katkeamiseen.

Vierailija
14/35 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös haaveillaan tästä, mutta mies ei oikeen innostu. Katsotaan mitä pikkujoulut tuovat tullessaan...;-)

Vierailija
15/35 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kans ihan innoissaan jos näkis mut vieraan miehen kanssa sängyssä ja mullekkin sopii mainiosti niin vieraalla miehellä sais olla iso kalu:)

Nyt olen härnännyt miestäni sekstaillessamme, että mitä jos tulevana pikkujoulu aikana iskisin jonkun komean iso kaluisen uroksen.

Kerron kuinka annan vieraan miehen hyväillä rintojani ja toisin hänet meille ja miten otan vieraalta suihin ja mieheni saa kuunnella alakerrassa kun innoissani ratsastan vieraan miehen isolla kalulla meidän omassa sängyssä ja lopulta vielä vieras uros nai mua niin kiimasen lujaa että sängyn pääty meinaa rikkoa makkarin seinän :)

Mieheni kiihottuu näistä jutuista ja laukeaa itseasiassa tosi nopeasti.

Vierailija
16/35 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri tuo sama fantasia (että saan isoa), jonka myös lopulta toteutimme. Seuraus ei kuitenkaan ollut todellakaan se, mitä toivoimme: tuon kokemuksen jälkeen mieheni ei enää pystynyt omalla selvästi pienemmällään mihinkään enkä minä toisaalta enää osannut myöskään nauttia pienemmästä, kun tiesin nyt kuinka paljon paremmalta isompi tuntui. Seksielämämme on siis tuon jälkeen ollut huomattavasti huonompaa. Eli neuvoni onkin se, että jotkut asiat kannattaa pitää fantasioina, sillä seuraukset voivat olla vakavat.

Vierailija
17/35 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen härnännyt miestäni sekstaillessamme, että mitä jos tulevana pikkujoulu aikana iskisin jonkun komean iso kaluisen uroksen.

Miten tietää iskevänsä "komean isokaluisen miehen"? Komeuden arviointi taittunee ihan silmämääräisen observoinnin perusteella, mutta miten havaitsette kalun koon vaikkapa ravintolassa ennen jatkoille siirtymistä ja korkeimman omakätistä näköhavaintoa miehen riisuuntuessa?

Vierailija
18/35 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kokemuksen jälkeen mieheni ei enää pystynyt omalla selvästi pienemmällään mihinkään .

Omaa miestä ei mitenkään häirinnyt toisen miehen isompi kalu. Oikeastaan vähän ollaan takanapäin hymyilty miten tohkeissaan mies on kalustaan. Onhan se paremman tuntuista saada isoa, mutta seksissä on paljon muutakin. Me ollaan tavattu noin kerran kuussa keväästä alkaen, joten onhan tässä uutuuden viehätystäkin varmaan vielä. Mieheni mielestä on tosi kiihottavaa nähdä miten nautin eikä mustasukkaisuutta ole noussut pintaan. Pikkusen minua kyllä välillä nolottaa...

Vierailija
19/35 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka paljon isompi sitten tällä toisella oli? Meidän tapauksessa toisella oli ainakin kaksi kertaa paksumpi kuin omallani (ja ehkä 5 cm pidempi), joten tämä tietysti on jo aika merkittävä ero.

Vierailija
20/35 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teen treffit netin kautta ennen tapaamista ravintolassa tai sitten (jota joskus käyttänytkin)

pienellä käsitunnustelulla saa tietää aika paljon tai hitaita tanssiessa joskus tuntee alavatsaa vasten ihan tarpeeksi. Näin :)