Jaksatko valvoa puoleenyöhön?
Minä en jaksa vaikka olisi kuinka uudenvuodenaatto.
Kommentit (42)
Vasta tunti sitten heräsin joten jaksan
En jaksa enkä koe tätä lähellekään niin merkittävänä päivänä, että pitäisi. Tämähän on joku muiden keksimä merkkipäivä. Elän ihan itse omaa elämää, paskat muiden pakotuksista.
Tiukkaa tekee aamuvirkkuna. Nousin tänäänkin kuudelta ilman herätyskelloa. Aamuvirkkuus oli aiemmin muusikkona ongelma.
En eikä onneksi tarttekaan. Heräsin tänään kyllä harvinaisen myöhään, vasta kuuden jälkeen, yleensä jo ennen viittä. Täys aamuvirkku.
e n
Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen. Pakko näköjään kirjoittaa erikseen sana ei.
Sammun uutena vuotena aina ennen puoltayötä...
Vierailija kirjoitti:
En
Ei tarvi
Olen nytkin vasta menossa nukkumaan
Menen yövuoroon, joten ei ole vaihtoehtoja. Ikinä en ole jaksanut iloisena valvoa yli puolenyön vaikka olisi ollut kuinka hyvät kemut.
Heräsin viideltä joten en taida jaksaa
Jaksan valvoa vaikka ensi vuoteen asti.
Aamulla töihin, joten aikaisin nukkumaan.
En jaksa, mutta pakko on valvoa aamuyöhön. Sääliöt ovat paukutelleet raketteja jo neljättä päivää ja tänään se vielä yltyy. Jatkuu vielä noin viikon. Toivottavasti rakenteista aiheutuu ampujalle mahdollisimman paljon henkilökohtaista terveys vahinkoa.
Jaa-a eipä ole mitään pakkoa valvoa niin tuskinpa yksikseni uhraan ajatustakaan asialle
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran kuukaudessa menen nukkumaan ennen puoltayötä.
Et varmaan käy töissä?
Ehkä kerran kuukaudessa menen nukkumaan ennen puoltayötä.