Ryhmäseksin seuraukset
Moikka,
En tiedä kuuluuko tämä tälle alueelle mutta kokeillaan nyt. Täällä tuntuu olevan vaan enemmän asiallista keskustelua kuin "seksi" palstalla.
Olemme onnellisesti seurusteleva pariskunta, yhdessä ollaan oltu noin kolmisen vuotta ja kaikki näyttää menevän hyvin, suunnitellaan tulevaisuutta jne. Molemmat ollaan seksuaalisesti aika aktiivisia ja luonteiltamme kilttejä. Jossain vaiheessa huomasin kiihottuvani ajatuksesta missä naiseni on sängyssä toisen miehen kanssa. Kerroin tästä naiselleni ja hän ei ollut asiasta erityisen kiinostunut. Vuosi kului ja asiasta oli juteltu jonkin verran, hänkin jo lämpeni asialle kunnes eräänä ravintolailtana toteutimme fantasian eli naiseni nai toisen miehen kanssa ja olin itse ns. touhussa mukana.
Eli kaikki hyvin juttelimme jälkikäteen asiasta ja en tuntenut asiasta sen kummempaa mustasukkaisuutta vaan lähinnä innostuin asiasta lisää. Samoin naiseni, hän nautti tilanteesta, niin sanotusti alistettuna olemista, kahden raavaan miehen käsittelyssä olemisesta ja toivoi että kokeilisimme kimppaseksia lisää tulevaisuudessa.
Asia ei minua sen ihmeellisemmin mietitytä eli olen valmis mutta kysynkin teiltä voiko tällaisesta olla jotan haittaa kuitenkin vaikka mustasukkaisuutta emme tuntisikaan? Olemme kaikenlisäksi suhteellisen nuoria (25) ja mietinkin minne tämä kaikki johtaa tulevaisuudessa...
Onko teillä kokemuksia?
Kommentit (35)
No kuinka paljon isompi sitten tällä toisella oli? Meidän tapauksessa toisella oli ainakin kaksi kertaa paksumpi kuin omallani (ja ehkä 5 cm pidempi), joten tämä tietysti on jo aika merkittävä ero.
Pituutta kyllä ehkä tuo 5cm ennemmän, mutta paksuutta ehkä sentti. Mutta kyllä tuo senttikin selvästi tuntuu ja pituus antaa asentoihin enemmän pelivaraa :)
Mutta aika monta juttua mieluusti muuttaisin ystävässämmekin...
Mies voisi olla vähän innokkaampi lähettelemään vaikka tekstareita tapaamisten välillä. Olisi aika kiihottavaa saada tekstari - miten hän haluaa minua. Mies voisi olla vähän vähemmän kiinnostunut saamaan suuseksiä....
Hei,
Meillä myös on Vaimollani ollut todella isokaluinen rakastaja jo useita vuosia. Käyntitaajuus astutuksessa vaihtelee parista kerrasta kuussa pitkiinkin, usean kuukauden väleihin...mutta kokoeromme on suuri. Orin aisa on 23 cm pitkä ja noin kuusi cm paksu sekä erittäin kestävä.
Nuo mitat ovat kutakuinkin kaksinkertaiset omaan piliini verraten!
Mitään henkisiä/seksuaalisia haittavaikutuksia emme ole havainneet, päinvastoin - alistuvana ja nöyränä odottelen aina Vaimoani kielipitkällä kotiin.
Pitää muistaa, että sentti halkaisijassa on 3 cm ympäryksessä.
Pituutta kyllä ehkä tuo 5cm ennemmän, mutta paksuutta ehkä sentti. Mutta kyllä tuo senttikin selvästi tuntuu ja pituus antaa asentoihin enemmän pelivaraa.
olen kerran kokeillut ryhmä seksiä naiseni kanssa oli todella kiihottavaa,aion jatkaa sitä.
Kiinostaa myös miehenä lainata naisystävääni muille miehille mutta pelkään seurauksia, pelkään ihastumista.. Onkohan näiden fantasioiden toteuttaminen tulella leikkimistä...:/ ???
Joo, tuon kolmannen pyörän siis miehen etsiminen on lähes mahdoton urakka. Netin tarjonta on runsasta, mutta taso todella huonoa.
Ainoa tapa lienee ravintolat, mutta siellä ongelmana on taas se ettei kaikki vastaantulijat ole välttämättä kiinostuneet kolmenkimpasta.
Eipä kyllä pienestä harkinta-ajasta varmaan haittaa ollut. On kuitenkin aika suuri juttu tuoda toinen mies kuvioon.
Me löydettiin kuitenkin netistä ja tapailtu enemmän ja vähemmän säännölliseti viime kesästä. Mutta täytyy kyllä todeta, etten kyllä arvannut millaista kolmiossa on. Mieheni on ollut se vähemmän mustasukkainen puolisko ja toinen mies paljon enemmän. Minä taas pelkäsin herääviä tunteita, mutta tunteet ovatkin juuri olleet ne, jotka tehneet tähän syvyyttä ilman sen suurempia mutkia ja kismoja.
Joo, tuon kolmannen pyörän siis miehen etsiminen on lähes mahdoton urakka. Netin tarjonta on runsasta, mutta taso todella huonoa. Ainoa tapa lienee ravintolat, mutta siellä ongelmana on taas se ettei kaikki vastaantulijat ole välttämättä kiinostuneet kolmenkimpasta.
Ei kannata olla liian kriittinen, et varmaan itsekään ole mikään täydellisyys... pitäiskö siitä ekasta sähköpostista jo orkku saada?
Me löydettiin kolmas pyörä (mies) netistä n viikon etsimisen jälkeen. Mies on hyväkäytöksinen, kohtelias ja ihan hyvännäköinen.
välillä voi tulla "likainen" olo, toisaalta se taas jännittää.
Varsinaisia seuraamuksi, vakavia, voi olla taudit tai raskaus. itsellä suuri pelko sekin, jos joku kuvaa salaa "aikuisten juhlissa" ja päädyn johonkin julkseen juttuun. Ja tietysti voiko tuntemattomiin luottaa, saattaahan sekaan joku hullumpikin sattua.
Aikuisten vaihtaribileet on aika turvallinen paikka tavata muita samanhenkisiä, ja katsella jos sattuis paikalla olemaan joku joka miellyttää. Kun muutkin ovat pariskuntia ei ole pelkoa mistään takiaisistakaan. Itse en lähtisi tuntemattomien kanssa arpapeliin tai sopisi treffejä vain yhden parin/miehen kanssa.
Totta tunteet heilahtelee ja mietityttää ja kiihottaa. En pelkää mainitsemiasi asioita kuten tauteja tai "hulluja". Sen verran kookas olen että nahisteluihin vieraan miehen ei kannata ryhtyä! :)
Kuvaamisenkin voi poissulkea aika helpoilla menetteluillä.
Lähinnä mietin voiko ryhmäseksi viedä mennessää niin sanotusti. Naiseni kertoi että hän kiihottuu jo pelkästä ajatuksesta.. Hän ei ole pettäjätyyppiä millään tavalla vaikka nauttiikin miehien huomiosta. Voiko tällainen "harrastus" kuitenkin provosoida tai muuttaa ihmistä tekemään jotain tyhmää kuten pettämistä tai madaltaako se kynnystä ihastua johonkin toiseen mieheen?
Onko kenelläkään kokemuksia?
ja se hullu jos sellainen kohdalle sattuisi tuskin sinua vainoaisi, vaimoasi ennemminkin.
Huonoina hetkinä ajattelen näiden kokemusten jälkeen ettei kukaan muu mies minua enää edes kumppanikseen huolisi kaiken tämän jälkeen huolisi. Hyvinä hetkinä kaikki jees.
Vähän niinkuin luvallista pettämistä. Ehkä kynnys pettämiseen ennemminkin nousee, kun tietää että pääsee välillä vieraisiin muutenkin.
Ehkä meillä on väärät syyt harrastukseen, koska meillä toinen innostuneempi näihin juttuihin kuin toinen. Totaalisen rakastuneessa suhteessa en ikinä edes kuvittelisi suostuvani mihinkään vastaavaan. Mutta nykyiseen väljähtäneeseen suhteeseen se tuo vaihtelua.
Suosittelen vain jos olette molemmat yhtä innostuneita, eikä kumpikaan painosta tai suostu toisen mieliksi.
Meillä oli kimppaseksiä ennen lapsia. Siinä kiehtoi erityisesti tuo kielletyn hedelmän maku ja roolileikkien moninaisuus. Tykkäsin itsekin tuosta alistetuksi tulosta. Ongelmaksi tuli suhteiden päättäminen. Olemme tuollaisia peruskilttejä, mutta kiinnostukseni toisiin miehiin ei kestänyt yli kymmentä leikkiä/mies. Paitsi viimeisen kohdalla, johon ihastuin. Onnekseni mies ei kaivannut muuta kuin seksiä. Ryhmäseksi jäi ja mieheni katsoi sormien läpi sivusuhdettani. Muutimme välillä ulkomaille ja lapset tuli, mutta vielä 8 vuotta myöhemminkin huomaan aina joskus ajattelevani miestä.
MEillä on avoin suhde eli vaihdamma eparia tarpeen tullen yksitellen =)
Meillä on ollut alusta asti sääntönä ettei saa muodostaa suhteita. Juuri tuon rakastumis vaaran takia. Toisinsanoen harrastamme yhdenyön suhteita luvalla. Alussa kun juttu oli uusi vieraissa käyntejä oli enemmänkin nyt kun juttu on kestänyt kohta 10 vuotta niin hyvä jos kerran vuodessa tulee vieraissa käytyä... Uutuuden viehätys kai meni ohi.
Toisaalta sopimus on edelleen voimassa, joten ei tarvitse mustasukkailla tai pelätä mitään kun toinen lähtee poikien/tyttöjen iltaa viettämään.
Vaikka vieraissa käydäänkin niin varsinaista parinvaihtoa ei olla harrastettu. Olemme ehkä vähän ujoja harrastamaan toistemme nähden seksiä vieraiden kanssa... Toisaalta parinvaihto bileiden ilmoituksiinkaan ei varsinaisesti vahingossa törmää...
Mistä saa tietoa parinvaihto bileista?
Me päädyimme mieheni kanssa kokeilemaan fantasiaani, jossa on kolmantena osapuolena netistä hankittu ulkopuolinen mies mukana. Halukasta miestä ei todellakaan ollut vaikea löytää. Vaikeampaa oli valita halukkaista sopivin. Itse "sessio" olikin sitten pelkkää hekumaa. Nautin aivan suunnattomasti. Mieheni myös. Olemme muutamaan otteeseen katsoneet kuvanauhalle nauhoittamaamme pätkää tapamisesta ja se saa aivan kiimaiseksi uudestaan. Valitettavasti tämä kaikki jäi yhteen kertaan.