Tykkäätkö olla päällä seksissä?
Kommentit (85)
Sanna taitaa sairastaa anoreksiaa. Kamalaa, kun meillä on pääministerinä psyykkisesti tasapainoon ihminen. Jospa hän saa terapiaa?
Vierailija kirjoitti:
Sanna taitaa sairastaa anoreksiaa. Kamalaa, kun meillä on pääministerinä psyykkisesti tasapainoon ihminen. Jospa hän saa terapiaa?
oho, meni väärään ketjuun. Sorry.
En tykkää koska siinä pitää itse tehdä jotain ja olen konservatiivinen.
Vaimo haluaa aina olla päällä, toki tuntuu näin saavan parhaiten kun hinkkaa klittaansa minua vasten.
Takaapäin ei anna koskaan eikä ota suihin.....
että näin monipuolista meillä
T: setämies
Hoikat yleensä tykkää, lihavat ei tykkää kun liian raskasta
Tykkään olla päällä siinä kohtaa kun olen jo kerran ensin tullut, paikat jo hieman turpeat ja herkillä. Mutta tykkään olla niin, että istun syliin hajareisin kun mies istuu vaikka sohvalla. Liike on enimmäkseen nopeata lantion pyöritystä ja edes-takas liikettä, painopiste matalalla. Tällöin hieron klittaani miehen häpykumpua vasten ja saan sillä tapaa hyvin orgasminkin. Tässä mies tukee pitämällä mun lanteista kiinni tai pakaroista. Mies voi tässä myös hyvin imeä rintoja, niin tupla oksitosiinit kun tulen!
Vaimon lempiasentoja, saanut päällä ollessa parhaiten orgasmeja. Joko niin, että ensin naitu lähärissä ja sitten vaimo tullut päälle makaamaan, jalat kupeillani. Tukenut käsillä, työntänyt kovaa itsensä kalua vasten ottaen joka millin sisäänsä. Niitä harvoja asentoja missä saa kaluni kokonaan sisäänsä. Orgasmin tullessa lukinnut ja puristanut jaloilla, jotten ole päässyt liikkumaan ja hieronut voimalla häpykumpujamne vastakkain ja itseään kivikovaa seivästä vasten.
Sama myös jos on ensin saanut ekan orgasmin nuollessa. Silloin kun vaimon orgasmi ollut tulollaan niin hän sen myös on ottanut, jolloin jäänyt sillä hetkellä aina statistiksi. Toki monesti näytellyt saavani samaan aikaan, mitä nyt yleensä saanutkin. Syystä, että minun kiimani ja murinani on monesti orgasmin vasta laukaisut. Samoin lauennut vasta vaimon orgasmiin. Enimmäkseen taidettu laueta samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
en tykkää. Takaa päin tai lähetyssaarnaajassa vehje menee paljon syvemmälle! Ja se tuntuu hyvältä.
Eli isolla (pitkällä) kalulla on siis sittenkin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tykkää. Takaa päin tai lähetyssaarnaajassa vehje menee paljon syvemmälle! Ja se tuntuu hyvältä.
Vastauksesi esitettyyn kysymykseen on??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksesi esitettyyn kysymykseen on??!
Miehenä tykkään olla päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun muna törröttää kaikkein pisimmillään, kun itse olen makuuasennossa selälläni. Jos olen maha alaspäin päällä, tai takaapäin, niin munasta häviää asennon takia heti pari-kolme senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun muna törröttää kaikkein pisimmillään, kun itse olen makuuasennossa selälläni. Jos olen maha alaspäin päällä, tai takaapäin, niin munasta häviää asennon takia heti pari-kolme senttiä.
Ja jokunen milli päälle, jos nyt kerta tarkkoja ollaan
Rouva ei erityisemmin pidä ratsastamisesta, mutta minulla on solisluu murtunut ja meidän esileikeissä on yleensä penis rouvassa sisällä, mutta ei viellä panna. Särkyneen luun tähden rouva istuu päälläni penis sisällä ja yrittää olla liikuttamatta lannetta huonoin tuloksin! Suun asennosta näkee koska pillu haluaa tulla nuoltavaksi, tästä voi päätellä rouvan pitävän peniksen sisällä olosta, oli asento mikä vain.
Kipeellä solisluulla voi panna takaapäin ja sänkyn reunalla. :)
M56-
Miehenä nautin valtavasti siitä että nainen on päällä. Sillon on helpoin antaa paljon huomiota tisseille. Se on vaan harvinaisempaa herkkua kun vaimon suosikit on lähäri ja takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Rouva ei erityisemmin pidä ratsastamisesta, mutta minulla on solisluu murtunut ja meidän esileikeissä on yleensä penis rouvassa sisällä, mutta ei viellä panna. Särkyneen luun tähden rouva istuu päälläni penis sisällä ja yrittää olla liikuttamatta lannetta huonoin tuloksin! Suun asennosta näkee koska pillu haluaa tulla nuoltavaksi, tästä voi päätellä rouvan pitävän peniksen sisällä olosta, oli asento mikä vain.
Kipeellä solisluulla voi panna takaapäin ja sänkyn reunalla. :)
M56-
Mielenkiinnosta- miten sinun särkynyt solisluu liittyy siihen, että rouvasi ei voi liikuttaa lannettaan sinun päällä ratsastaessa?
[/quote]Mielenkiinnosta- miten sinun särkynyt solisluu liittyy siihen, että rouvasi ei voi liikuttaa lannettaan sinun päällä ratsastaessa?[/quote]
Ei voi olla lusikkassa, eikä paljon muissakaan asennossa niin et ollaan vain sisäkkäin ja hellitää, muuten sattuu s…nasti. Selällään voi olla ja lopuksi onnistuu panna takaa päin.
Yksi suosikkini on istua tuolilla täydessä valmiudessa istuvan vakkarimiehen syliin selin häneen ja siinä useimmiten päästä ainakin hetkeksi määräämään sen kuinka syvään ja mihin tahtiin mies tulee sisääni. Saan aina viimeistään siinä vaiheessa kun mies ottaa tiukan otteen lantiolta ja määrää siitä eteenpäin tahdin ja ennemmin tai myöhemmin etusormi vaeltelee klitorikselle lisäämään säväyttäviä tuntemuksia.
Tykkään kovasti. Osuu joko hyvässä kulmassa pohjaan ja/tai hyvä hangata klittaa mieheen. Aivan varma orgasmi joka tapauksessa, mutta erityisesti, jos mies hyväilee tai imee nännejä samalla. Kivointa kuitenkin, jos asennot vaihtelee ja kumpikin vuorotellen ohjaksissa. Erikseen sitten ne kerrat kun jompi kumpi haluaa ottaa itselleen vetovastuun ja joko "käyttää" toista omaksi ilokseen tai haluaa erityisesti tyydyttää toisen niillä jutuilla mistä toinen erityisesti tykkää.
Katsotaan, jos miekkonen suo, tänään voisin nuolettaa itseni naamalla istuen ja jatkaa sitten ratsailla toisen orkun. Saa mieskin toki sen jälkeen palkinnon :D
Näin miehenä tykkään olla päällä, koska silloin nainen on miehen alla, kuten kuuluu ollakin.