aloin laihduttamaan kun painoa oli 110kg
Ja nyt pitäisi taas mennä vaa'alle, jos kaikki on mennyt niinkuin pitää niin tänään vaa'an pitäisi näyttää kaksinumeroista lukua.
Käsittämätöntä tässä on se, että 5 vuotta sitten painoin 70kg. 3 lasta teki tehtävänsä ja minusta tuli ällö blösö joka inhoaa omaa peilikuvaansa.
Mä en kestä näitä läskejä, saavat luvan lähteä!
Kommentit (29)
Mitä vaaka sano? Ja kauanko laihdutusurakka on kestäny?
Tsemppii!
Mulla ei ole noin paha urakka, mutta useampi kilo silti olis deletoitava. Toivottavasti onnistutaan molemmat! Sit olo ja jaksaminen paranevat!
kiitos ihanista tsempeistä! Alussa tässä urakassa ollaan mutta mä en kestä näitä ihroja enää hetkeäkään!
aaargh mä en kestä jos ei oo jo alle 100
Aloin odottaa esikoistani v. 2002 ja silloin ekalla neuvolakäynnillä painoin 63kg.
Sain yhteensä 4 lasta ja viimeisen jälkitarkastuksessa maaliskuussa -09 vaaka näytti 103,0kg.
Sitä, miten ja miksi päästin asian nuin huonolle mallille, en tiedä vielä tänä päivänäkään.
Aloitin karppaamisen 1.4.2009 ja nyt maanantaina vaaka näytti 73,2kg.
Olo on AIVAN LOISTAVA ja en ole ikinä ollut näin ylpeä itsestäni ja voinut näin hyvin psyykkisesti & fyysisesti. Aion jatkaa tätä ruokavaliota ja haluaisin vielä 5kg saada pois. Sitten olisin 100% tyytyväinen itseeni.
Pituutta minulla on 160cm.
*hakkaa päätä seinään*
Mulla ei perkele nivelet kestä tätä painoa! Mä en voi käydä lenkilläkään, taidan mennä uimaan, se kuulemma ei rasita niveliä.
Pituutta 171cm
Hmmmm....kaikella on tarkoituksensa mikään ei tule ilmaiseksi. On niin helppoa herkutella ja lohduttaa itseään ruualla.
Muista että ne "huonot" tavat juontuvat siltä ajalta kun sai syödä huolettomasti ja paljon.
Tässä on tulos keho ei ole ikuisesti nuori.
Sinä onnistut tavoitteessasi kun hoidat itseäsi kokonaisvaltaisesti. Aloita mielestä ja ajatustapojen muokkauksesta, olet tässä koska siihen on syy. Älä kuitenkaan syyllistä itseäsi ole itsellesi armollinen.(ei niin että juokset kaapille kakkupalaa popsimaan)
Onnea matkaan.
Se on "aloin laihduttaa", ei "aloin laihduttamaan".
kuitenkin laskenut? Sekin on jo jotain!
kuitenkin laskenut? Sekin on jo jotain!
tyypillinen tekosyy. Lapsetko ne sitä ruokaa suhun on tuupanneet? Minullakin on 3 lasta, olen 162 senttiä pitkä ja painan tasan 50 kiloa.
Sitäpaitsi 70 kiloa on myös liikaa jokaiselle joten kyllä sulla työtä riittää.
Kuinkahan paljon sitä pitää yleensä syödäkään, että saa itsensä 110 kilon painoiseksi, voi huh huh..
Se on "aloin laihduttaa", ei "aloin laihduttamaan".
tyypillinen tekosyy. Lapsetko ne sitä ruokaa suhun on tuupanneet? Minullakin on 3 lasta, olen 162 senttiä pitkä ja painan tasan 50 kiloa. Sitäpaitsi 70 kiloa on myös liikaa jokaiselle joten kyllä sulla työtä riittää. Kuinkahan paljon sitä pitää yleensä syödäkään, että saa itsensä 110 kilon painoiseksi, voi huh huh..
Ja kyllä vihaan läskejäni, ei siihen mitkään jeesustelut auta vaan laihduttaminen.
Kiitos ja näkemiin!
Hmmmm....kaikella on tarkoituksensa mikään ei tule ilmaiseksi. On niin helppoa herkutella ja lohduttaa itseään ruualla. Muista että ne "huonot" tavat juontuvat siltä ajalta kun sai syödä huolettomasti ja paljon. Tässä on tulos keho ei ole ikuisesti nuori. Sinä onnistut tavoitteessasi kun hoidat itseäsi kokonaisvaltaisesti. Aloita mielestä ja ajatustapojen muokkauksesta, olet tässä koska siihen on syy. Älä kuitenkaan syyllistä itseäsi ole itsellesi armollinen.(ei niin että juokset kaapille kakkupalaa popsimaan) Onnea matkaan.
että sentään 10 kiloa mennyt. Jatka samaa rataa, hiljaa hyvää tulee. Mä lopetin 1.elokuuta karkkien ja keksien syöntiä ja vuokrasin salikortin, nyt 10 kiloa lähtenyt ja voin mainiosti. 7-8 vielä niin jees. Painan nyt 80. Treenaan 4-5 kertaa viikossa (kävelyä, spinning tai pump)
Ja kyllä vihaan läskejäni, ei siihen mitkään jeesustelut auta vaan laihduttaminen. Kiitos ja näkemiin!
Hmmmm....kaikella on tarkoituksensa mikään ei tule ilmaiseksi. On niin helppoa herkutella ja lohduttaa itseään ruualla. Muista että ne "huonot" tavat juontuvat siltä ajalta kun sai syödä huolettomasti ja paljon. Tässä on tulos keho ei ole ikuisesti nuori. Sinä onnistut tavoitteessasi kun hoidat itseäsi kokonaisvaltaisesti. Aloita mielestä ja ajatustapojen muokkauksesta, olet tässä koska siihen on syy. Älä kuitenkaan syyllistä itseäsi ole itsellesi armollinen.(ei niin että juokset kaapille kakkupalaa popsimaan) Onnea matkaan.
Että ihan laihduttamalla ne kilot lähtee, hehheh! On tämä sitten kiva palsta, varmaan Suomen korkeimmat älykkyysosamäärät edustettuina.
[iEttä ihan laihduttamalla ne kilot lähtee, hehheh! On tämä sitten kiva palsta, varmaan Suomen korkeimmat älykkyysosamäärät edustettuina.
[/quote]
Elokussa aloitin ja alkuviikosta tuli -10 täyteen. Tuollainen hitaampi vauhti on vain parempi, usko pois, sillä tavalla ne kilot pysyy poissakin kun ei nopeasti putoa.
Älä huoli, se 99 saattaa putkahtaa sieltä vaikka vielä tänään, sen verran voi paino heilahdella päivän aikana ja tsemppiä jatkoon!
Viikon päästä paino toivottavasti kaksinumeroinen!
vaa-alla kävi!!!