Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö olla päällä seksissä?

Vierailija
10.03.2010 |

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut yleensä en jaksa :-D

Vierailija
22/85 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikseihän se pahemmin muuten tunnu? Exällä oli suuri kalu, mutta silti ei oikein tuntunut."

Eri mihillä nousee eri kulmaan ja toiset osaa hangata paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tunnotonta ollut aina. Tykkään kun saan itse hiplata mukana.

No päällä jos missä asennossa pystyy itseään helpoiten hiplaamaan. Ja mies pystyy sua hiplaamaan jos haluat...

Mä oon oppinu nauttimaan siitä kun keskittyy tarpeeksi myös omaan nautintoon =)

hiplailu onnistuu parhaiten takaa päin pantaessa niin ei oo omat kädet tiellä!

Vierailija
24/85 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni tykkäsi siitä eniten, tulikin sitten tosi nopeasti. Saan orgasmin vain lähetyssaarnaajassa, joten se on tietenkin lempparini.

Aika usein kun ratsastin niin kalu sattui kun meni liian syvälle, johtuen siitä kun exäni vielä "rynkytti" alla. Siksikään en tykännyt.

Vierailija
25/85 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienikokoinen, joten reidet ovat sen verran lyhyet, että mun on vaikea liikkua ollessani miehen päällä polvien varassa.

Lisäksi kolmen lapsen jälkeen rinnat ovat mallia riippu, eikä niitä ole kiva roikotella miehen naaman edessä :-)

Vierailija
26/85 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ratsastaessa miehen vehje tunkeudu tarvittavan syvälle enkä tunne mitään erityistä. En tykkää ollenkaan.Parhaiten toimii doggy, kun mies työntää napakasti ja reippaalla tahdilla.

Vierailija
27/85 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ratsastaessa miehen vehje tunkeudu tarvittavan syvälle enkä tunne mitään erityistä. En tykkää ollenkaan.Parhaiten toimii doggy, kun mies työntää napakasti ja reippaalla tahdilla.

meilläkin.

Vierailija
28/85 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä ratsastus, ja pepputappi siellä "paikoillaan" antaa satavarman orgasmin.

Vierailija
29/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ratsastus on yliarvostettu asento. Kaikki luulevat, että se on jotain erikoista, mutta oikeastaan siitä ei ainakaan naiselle ole iloa!

Vierailija
30/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ratsastus on yliarvostettu asento. Kaikki luulevat, että se on jotain erikoista, mutta oikeastaan siitä ei ainakaan naiselle ole iloa!

t. nainen, jolle ratsastaminen on parasta seksiä!

Vierailija
31/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt lauo tuollaisia 'totuuksia'. Ihmisten anatomiat ovat erilaisia, ja muutenkin eri ihmiset kokevat eri lailla eri asiat.

Vierailija
32/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hirveetä kun "lapaset" roikkuu miehen naamalle :/ jotenkin tosi noloa aikka naimisissa yli 10 vuotta...

muilla vissiin kiinteät pikkutissit..

nuorena tykkäsin olla pällä ja sainkin aina silloin (ja vain silloin) nyt en saa ja muutenkin tylsä asento, tulee hiki eikä tunnu missään :(

ja mieluummin lähetyssaarnaaja ja ne tissit kainaloissa :-0

Vierailija
33/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään, saa itse määrät tahdin ja aina tulen! nice..

Vierailija
34/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies menee ihan sekaisin jos olen päällä selin häneen ja vatkaan peppua vimmatusti joten ihan oman kullan mieliksi teen:)

Vierailija
35/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkua miehen naamalla, hän ei yhtään pahastu! Vaan nuolee sen minkä ehtii... Hmmm. joksohan hyppäisi ratsaille kohta.... Parasta menoa!

Vierailija
36/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "tissi roikkuu miehen naamalla"?!! Mä ainakin ratsastan tosi suorassa (selkä siis) ja reisilihaksilla teen työn. En siis vaan nostele peppua ylös vaan oikeen ridaan ku viimistä päivää ja molemmat tulee - aina!

Vierailija
37/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä mäkin. Täysin prassailu touhua. Turhanpäiväistä hinkkaamista tuloksetta.

Vierailija
38/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä mäkin. Täysin prassailu touhua. Turhanpäiväistä hinkkaamista tuloksetta.

Mulle vaan ihan ykkösasento!!

Vierailija
39/85 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi kyllä tuntuu ihan hyvältä sinänsä, mutta musta tuntuu että reidet väsyy liikaa ja alkaa poltella ja se vie huomion nautinnolta.

Vierailija
40/85 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän siitä, että mies pääsee kunnolla ja rajusti sisälle. Päällä olo ei tunnu miltään.