Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö olla päällä seksissä?

Vierailija
10.03.2010 |

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

---> ei siis orkkua minulle.

Meillä ei asennosta pidä mieskään, koska sanoo, että peniksen varteen sattuu joskus. Hänellä siis terhakka erektio, joka nousee vasten vatsaa. Peniksen kääntäminen lähelle 90 asteen kulmaa (vatsaan nähden) tekee kuulemma kipeää, eli käytännössä juuri selkä suorana ratsastaminen olisi ihan mahdotonta tästä syystä.

Vierailija
42/85 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin toiseksi paras asento hänen mielestään,ehkä jopa paras. Mäkin kyllä tykkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää. En saa millään orgasmia päällä vaikka muissa asennoissa laukean todella nopeasti eli siinä parissa minuutissa minkä mies kestää :)

Jos olen päällä niin mieskään ei tule niin nopeasti ja silloin alkaa mennä fiilikset jyystämisestä.

Vierailija
44/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

penis ei tunnumiltään sisällä, jos ratsastan. Päällä ollessa rakastelu ei ole niin "rajua" mistä tykkään. Parhaiten toimii takaapäin.

Vierailija
45/85 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa liikaa.

T: 11cm mies

Vierailija
46/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "tissi roikkuu miehen naamalla"?!! Mä ainakin ratsastan tosi suorassa (selkä siis) ja reisilihaksilla teen työn. En siis vaan nostele peppua ylös vaan oikeen ridaan ku viimistä päivää ja molemmat tulee - aina!

sitten luulet, että muut ratsastaa? Luuletko tyylisi olevan erikoinen? Normaalilta tuo kuulostaa. Hah!

Vierailija
47/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos on omat paikat sen verran löysät, ettei tuohon pysyt niin onhan niitä muitakin asentoja;)

mielestä ratsastus on yliarvostettu asento. Kaikki luulevat, että se on jotain erikoista, mutta oikeastaan siitä ei ainakaan naiselle ole iloa!

mieltä mäkin. Täysin prassailu touhua. Turhanpäiväistä hinkkaamista tuloksetta.

Mulle vaan ihan ykkösasento!!

ole asennossa kyse löysyydestä, jos muissa asennoissa huipputuntumat ja saa nopeasti. Kyllä siinä on asennossa vaan vikaa. Tätä ketjua lukiessani toteaisin että reippaasti yli 50% ei tykkää olla päällä. En ihmettele ollenkaan.

Vierailija
48/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan parhaiten orkun. mies samalla työntää sormea pyllyyni tai klittaa räplää ja vielä kielarit päälle,nam! :)

Vierailija
49/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tunnu hyvälle.

Vierailija
50/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun mies tarraa tiseeihin ja peppuun ja kyllä vaan siippa saa sen tahdin haluttuaan määrätä vaikka olisinkin päällä!

Vierailija
51/85 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei tunnu missään.

Vierailija
52/85 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää. Takaa päin tai lähetyssaarnaajassa vehje menee paljon syvemmälle! Ja se tuntuu hyvältä.

Vierailija
53/85 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän siitä, että mies määrää tahdin.

Vierailija
54/85 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena sitten takaapäin.

Vierailija
55/85 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän siitä, että mies määrää tahdin.

täällä! Muissa asennoissa mies pääsee paremmin "rynkyttämään" lujaa ja syvään. En siis halua olla koskaan päällä. Meillä mieskin ottaa mielummin takaapäin.

Vierailija
56/85 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovista otteista ja rajuista työnnöistä. Se ei onnistu, jos olen itse päällä.

Vierailija
57/85 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mies onnistuu alla ollessaankin "rynkyttämään" ihan kunnolla. Toisaalta taas minusta on kiva välillä määrätä tahtia ja käskeä miestä olla paikoillaan niin kauan kuin kestää.

Vierailija
58/85 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asento missä saan. Toki tykkään muistakin asennoista mutta tuo on paras. Ja mieskin tykkää, kun saadessani valun makaamaan hänen päälleen.

Vierailija
59/85 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tykkäsin paljonkin mut nykyään kun mies haukkunut ym niin en pysty nauttimaan missään sellaisessa asennossa missä on katse kontaktia.

Vierailija
60/85 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästänyt mun entistä muijaa päälle kun se meinas aina katkaista mun munan.