Tykkäätkö olla päällä seksissä?
Kommentit (85)
se on tunnotonta ollut aina. Tykkään kun saan itse hiplata mukana.
ei tunnu miltään eikä missään. Mulla toimii perinteinen lähetyssaarnaaja ja lusikka parhaiten. Ottaa niin hemmetisti päästä, kun nämä ovat niitä kaikista aliarvostetuimpia asentoja! Aina pitäisi olla päällään seisomassa ja ei voi nauttia. Miehetkin kuvittelee, että mitä kummallisempi asento sen suurempi nautinto. Mä olisin onnellisin näissä kahdessa asennossa, mutta minkäs teet. Kyrsii.
Tykkään olla alla ja saada kunnon kyytiä ...myös takaa on ihanaa. Mutta jos haluun saada oikeen kunnolla niin kiipeen päälle : )
päällä peppu hänen kasvoihinsa päin. Nojaudun hiukan eteenpäin ja pidän jalkateristä kiinni. Se on hyvä asento. Liikun siinä sekä vertikaalisesti että horisontaalisesti :-)
rakastelukohtauksissa nainen näytetään aina keinumassa hitaasti miehen päällä ja pitelee vielä toisella kädellä hiuksistaan kiinni. On alkanut ärsyttää tuo klisee.
oo mulle tarpeeksi hinkkaava asento.
äsken testasin taas pitkästä aikaa ja muistin miksi siitä on niin pitkä. Ei tuntunut miltään!
olen aina luullut että se on yleisesti naisten mielee. meillä se on mun lemppari, helpoin saada orgasmi. muissa asenoissa mies tulee tosi nopeesti kun on enemmän vauhtia
Kun nojaa vähän eteenpäin, niin aaaahhhhhh!!
ei tunnu missään eikä toivoakaan orgasmista. Muissa asennoissa tulen suht nopestikin.
jos haluan, että mies tulee äkkiä, kipuan sen päälle, vielä kyykkyasentoon. Minuutti nuohoamista riittää ja mies tulee kuin tulva-aalto.
Ite en siitä asennosta nautintoa oo onnistunu saamaan. Takaapäin parempi. Lähetyssaarnaajakin toimii.
Mikseihän se pahemmin muuten tunnu? Exällä oli suuri kalu, mutta silti ei oikein tuntunut.
Takaa ehdottomasti ja rajusti.
saan parhaiten silloin, tuntuu hyvältä. lähetyssaarnaajassa en saa tuntumaan.
Takaapäin paras, kun mies sormilla näppäilee, aaaaahhhh sitä tunnetta
sillä mieheni makaa silloin laiskana kuin narkoosissa. Sohvaperunanörttini kanssa perinteinen lähetyssaarnaaja-asento on paras, saa äijä edes joskus liikuntaa.
se on ainoa asento, jossa saan orgasmin yhdynnässä, kun pystyn itse säätelemään tahtia ja "kulmaa" (saan toki muissakin asennoissa, jos on miehen tai mun sormet apuna). Mutta kyllä mun suosikkiasennot on silti lähetyssaarnaaja, lusikka ja mahallaan takaapäin.
se on tunnotonta ollut aina. Tykkään kun saan itse hiplata mukana.
No päällä jos missä asennossa pystyy itseään helpoiten hiplaamaan. Ja mies pystyy sua hiplaamaan jos haluat...
Mä oon oppinu nauttimaan siitä kun keskittyy tarpeeksi myös omaan nautintoon =)
Mikseihän se pahemmin muuten tunnu? Exällä oli suuri kalu, mutta silti ei oikein tuntunut.
Takaa ehdottomasti ja rajusti.
oon samoilla linjoilla!
en vaan saa, jos oon päällä.