Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos teidän kodin sekaisuusaste olisi tällainen:

Vierailija
09.03.2010 |

http://4.bp.blogspot.com/_Xi-Jo7uy5v8/SSE_IMWMlxI/AAAAAAAAA60/2Q1IwTPXr…

Niin olisiko kyseessä:

a) itse asiassa aika siistiä

b) ihan normi tilanne

c) aika sekaista

d) melkoinen sotku

e) järkyttävä kaaos

f) ikinä ei ole sentään NOIN sekaista ollut

?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on oikeastaan aina epäjärjestys. Kaksi lasta 3v ja 6v pistävät esim. olohuoneen hetkessä kaaokseen tekemällä majan sohvan istuintyynyistä ja vilteistä. Minusta on vain tosi hyvä jos lapset keksivät yhteistä tekemistä ja leikkimistä. Vaikkakin seurauksena on jatkuva lelujen ja tavaroiden kaaos.

Itsekään en mikään tarkka järjestyksen ihminen ole. Minulla lojuu pöydillä lehtiä, papereita, laskuja ym. ym.

MUTTA, meillä ei ole likaista! Siitä olen tarkka. Vessa on aina valmis vastaanottamaan vieraita, vaikka muu asunto onkin lasten järkkäämässä kaaoksessa :) Muutenkin siivoan heti lian ja tahrat pois pinnoilta, eikä ruokapöydällä ole roiskeita tai murusia. Vaikka siellä saattaa barbi perhe asustellakin :D

Vierailija
62/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan E! Meillä on neljä lasta ja kämppä on tosi harvoin noin kauheen näköinen... Joka ilta porukalla laitetaan kaikki kuntoon. Lapsetkin tykkäävät aamulla aloittaa uudet leikit, kun on siistiä!! Meillä oli tuon näköistä sillon, kun koko perhe makas norossa viikon. Sen jälkeen saivat kyllä kamat kyytiä! Toki eihän kauheesti tullu levitettyäkään, kun kaikki vaan makas... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsia olisi ollut f

en vain voi sietää sekasotkua ja epäsiisteyttä, vaikka onhan siihen ollut pakko jonkin verran suurperheessä tottua;)

Vierailija
64/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valitettavasti lähes tuollaista joka ikinen päivä. Kärsin tilanteesta, mutta minkäs teet. Minun pitää saada opintoja tehtyä, kämppä on vähän ahdas kasvaneelle perheelle, mies jättää kaiken levälleen, joten lapsia vaikea kieltää ja vauva kulkee hyllyltä hyllylle ja repii kaiken alas.

Jos raivaan tiskipöydän, niin on sillä välin vetänyt pyykit narulta ja tyhjentänyt muoviastiat kaapista. Eli siivoa siinä sitten.

Ihmettelen, jos missään vauvaperheessä voi olla aina siistiä olettaen, että lapsi saa liikkua ja tutkia kotiaan suht rauhassa.

Vierailija
65/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi hetkeäkään elää tollasessa kodissa.

Vierailija
66/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan voi mitään, vihaan tätä ominaisuutta itsessäni, mutta adhd mikä adhd...

Vierailija
67/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyn näköistä! Ja muutenkin heittäisin huitskuttuun ensimmäisenä nuo kalusteet, kammottavan rumia!

Vierailija
68/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeä siitä :D En todellakaan oo siivousihminen

Vierailija
69/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit tyynyt ja ne tavarat järjestää helposti paikalleen jos vaan on puhdasta. Minulle puhtaus on tärkeämpää kuin tiptop-järjestys.

Vierailija
70/74 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin nettikuvan välityksellä ei edes erota onko villakoiria ja keksinmuruja ylt ympäriinsä.

Vierailija
71/74 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä galluppi. Tuli vähän katottua omankin kämpän kuntoa. :)

Pieni huone, paljon tavaraa. Näyttää ehkä pahemmalta kun onkaan. Tai siis isoon olohuoneeseen sais nuo samat tavarat mahtumaan leväälleen ilman että olis niin sotkusen näköistä.

Vierailija
72/74 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun mielestä olkkarissa on sotkuista jo silloin, jos lapsi on jättänyt sohvalle tyynyt vinksin vonksin, viltin lattialle ja kaukosäätimet minne sattuu...

Ja meillä mies on vielä "pahempi".

Alusvaatelaatikot pidänkin sitten suloisessa sekamelskassa ;)

Vierailija
73/74 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

f) ikinä ei ole sentään NOIN sekaista ollut

Vierailija
74/74 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todennäköisesti ei tule ikinä olemaankaan, johan tuossa sotkussa sekoaa pää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä