G: Montako seksikumppania ja ikäsi?
Kommentit (89)
en osaa enää tarkalleen sanoa, voipi olla enemmänkin ;)
te, joilla on ollut kymmeniä kumppaneita. Eniten odotan vastauksia yli 35-vuotiailta, ei siis ihan parikymmpisiltä:
1. Mitä hyötyä on kumppanien lukumäärästä ollut? (ei oteta huomioon hetken tarpeen tyydytystä)
2. Mitä haittaa siitä on ollut?
3. Heijastuuko se mihinkään tänä päivänä?
olen saanut hyviä ja huonoja kokemuksia monista kumppaneista. Kuka tahansa kumppani ei ole kelvannut. Nykypäivään useilla kumppaneilla on merkitystä siten, että arvostan nykyistä kumppaniani todella paljon ja pystyn nauttimaan juuri hänestä, kaipaamatta mitään muuta.
30 ja 1. On tässä pari vuotta tullut mietittyä minkälaista se olis jonku toisen kanssa. Oman miehen kanssa seksi on ok, mutta vois se ehkä olla parempaaki. Sanokaapa te kellä on ollut muita ennen vakiintumista, onko seksi ollut parempaa jonkun muun kuin nykyisen kumppanin kanssa??
kokemusta ole niin sanoisin että onhan se ihan kiva kun tietää mitä muutakin on olemassa. Eipä tarvi miettiä millaista se olisi jonkun toisen kanssa. Ja on mulla ainakin ollut parempaa seksiä parin muun kanssa kun nykyisen miehen, mutta noissa suhteissa ei sitten muut asiat olleet hyvin
ikää 43 vuotta eli tylsä kai sitten minäkin, mutta pääasia lienee, että olen itse tilanteeseeni tyytyväinen:)
Tapasin nykyisen mieheni 15-vuotiaana.
nuoruudessa kaikki, saman miehen kanssa ollut nyt jo yli 15-vuotta.