G: Montako seksikumppania ja ikäsi?
Kommentit (89)
Ikä 9v ja kumppaneita 21
ehdin lähettämään, siis toisinpäin.
seksikumppaneita reilusti yli 100.
ikä 20 ja seksikumppaneita ollut yhteensä 4
ikää 38v. Olin ennen seksialalla, näyttelijänä. Ei voinut mitään, hommaa sekin oli :)
29v ja 2 kumppania. Toista kadun...
Täällä myös ikää 29v ja 1. Menin naimisiin neitsyenä ja niin teki myös mieheni.
Ikää on nyt 34-vuotta, ja vaikka olen ollut viimeiset 10 vuotta yhden miehen nainen, niin kumppaneita on kertynyt 75. Joskus 22-vuotiaana ajattelin, että kumppaneita ei saisi olla enempää kuin ikävuosia, mutta sitten kumppani määrä triplaantui kahdessa vuodessa, kunnes vakiinnuin mieheni löydettyäni.
Nettitreffailu toi aika lailla yhden päivän hoitoja, selvinpäin. Sitten hurjassa nuoruudessani oli myös pari kertaa kolmen kimppaa, ja muuta hiukan epäilyttävämpää. Ja tietenkin baareistakin on tullut otettua miehiä mukaan. Mutta mulla on ollut vain yksi ulkomaalainen hoito! Sitten taas niistä hoidoista, jotka ovat olleet varattuja, niin ne eivät ole ilmaisseet olleensa varattuja, joten en ole vastuussa pettämisistä. No, yksi tosin perusteli asiaa sillä, että se luuli, että yksissä valmistujaisissa kaikki tietävät hänen olevan naimisissa. Hei haloo, en tiennyt, kun en tuntenut muutenkaan kovin montaa tyyppiä sieltä.
Miehiä on tietty pitänyt kokeilla laidasta laitaan, eli siinä parinkympin hujakoilla kokeilin myös neli- ja viiskymppiset miehet. Ja kokeiltu on sekä duunarit että akateemiset.
Ihan tavallinen nainen olen. Paitsi etten osaa sanoa enää kaikkien hoitojen nimiä.
ikää 32, kumppaneita 1. En ole uskovainen tai muutenkaan vakaumuksellinen, elämä vain meni näin. Minkäs teet, jos ensirakkaudestasi tulee aviomiehesi?
ikää 32, kumppaneita 1. En ole uskovainen tai muutenkaan vakaumuksellinen, elämä vain meni näin. Minkäs teet, jos ensirakkaudestasi tulee aviomiehesi?
Olin kauan sinkku, mutten silti frigidi...
säälittävää, jos on ollut vaan yhden kanssa. Seksuaalisuus on kuitenkin niin suuri osa ihmistä ja ennen kaikkea hauskaa. Mä kyllä veikkaan, että se tarve olla muidenkin kanssa tulee joskus. Ja on myös näköjään täysin ymmärrettävää kuinka paljon naisilla onkaan ongelmia oman vartalonsa hyväksymisessä, kun sen arvo on vaan siinä, ettei ole ollut kuin yhden kanssa.
3 ja ikää 41 v. Tapasin nykyisen mieheni ollessani 21 v.
seksistä, eikä sen tarvitse olla niin vakavaa. Kunhan huolehtii turvaseksistä, niin mitä väliä kenen kanssa ja miten päin sitä nauttii.
Ikä 9v ja kumppaneita 21