Kuinka paljon sinun ja miehesi yhteinen brutto kuukaudessa tai vuodessa?
Paljonko lapsia? Käyttekö ulkomaanmatkoilla (muualla kuin Ruotsissa/Virossa)?
Kommentit (51)
kun yhden henkilön kovin tavallisen suuruisilla tuloilla onnistutaan matkustamaan ...
Silloin kun mieheni oli töissä , hänen kuukausipalkkansa oli pari tonnia. Kuulostaa 3800e/kk kyllä ihan hemmetin isolta rahalta yhden ihmisen tuloiksi.
on ollut porvarihallitus. Lue päivän Hesari. Ja siksi toisekseen tuloerojen kasvusta ei ole mitään haittaa, kun köyhimpienkin tulot ovat koko ajan nousseet.
Kauheita tuloja täällä tuntuu olevan kaikilla.
Minä äitinä tienaan jotakuin 900 e käteen ja mies reilu 2000 ja ei matkusteta.
Ei tänä päivänä näillä tuloilla.
Peruslaskut saa maksettua ja visa vinkuu jatkuvasti. amuuten ei omakotitalossa pärjättäisi,vaikka velkaa on alle 100 000 reippaasti.
brutto yhteensä n. 8000
netto n. 5300
2 aikuista ja 2 aikuista opiskelevaa lasta, joita autellaan.
Matkustellaan tarvittaessa ja taloa ja mökkiä kunnostellaan.
Ihan hyvä ja suht. velaton elämäntilanne 46-.47-vuotiaille immeisille.
;)
Tai sit Vauva pastalla on Suomen hyvätuloiset...
100000€, 1 Kreikan reissu vuosittain.
Lapsia kohta neljä. Ei todellakaan käydä ulkomailla.
Siinä miehen palkka, minun vanhempainraha(minimi) ja kaksi lapsilisää. Ja siis nelihenkinen perhe. Ei ole ongelmia asunto- tai autolainan maksussa kun ei lähtöjäänkään varaa edes ottaa sellaisia lainoja ;).
Ihan onnellisesti eletään vuokrakaksiossamme ja kävellään kaikkialle.
Jos viititte, niin lisätkääpä vielä ammattinne/ alanne...
Haluisin nimittäin tietää mitä työtä kannattaisi ruveta tekemään, monet tuntuvat tienaavan minusta todella hyvin ja yhden ihmisen 3800/kk nettona pidetään "pikkurahana".
hmmm... meillä tällä hetkellä tuo 3800 e/kk on kahden ihmisen nettopalkka. No, kyllä silläkin pärjää oikein hyvin! Ulkomailla käydään vähemmän kuin kerran vuodessa, joskus erikseen kaupinkilomilla käyvät perheen aikuiset.
Siinä miehen palkka, minun vanhempainraha(minimi) ja kaksi lapsilisää. Ja siis nelihenkinen perhe. Ei ole ongelmia asunto- tai autolainan maksussa kun ei lähtöjäänkään varaa edes ottaa sellaisia lainoja ;).
Ihan onnellisesti eletään vuokrakaksiossamme ja kävellään kaikkialle.
Ja mies myyjänä
Vaikka meidän tulojen perusteella et varmaan ole tehtävistä kiinnostunut...
Tai ehkä molemmat eivät asu.