Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex jauhaa suoraan sanottuna p*skaa..ja annan sen häiritä itseäni!

Vierailija
07.03.2010 |

Kuulin kyliltä mitä se ukko musta puhuu.. Että se olin MÄ joka valehteli sille. Se olin MÄ joka petti sitä. Että häntä kusetettiin kuus nolla ja särjin sen sydämen.

Ja olin eromme aikaan raskaanakin, mutta jouduin tekemään abortin. Ja nyt kuulema mitään lasta ei ole ikinä ollutkaan. Kymmenen kertaa pyysin sitä ensimmäiselle neuvolakäynnille. Mutta ei herännyt tarpeeksi ajoissa vaikka muutoin halusikin osallistua.

Totuus siis on se, et se pelas mun tunteilla ja seurusteli samaan aikaan toisaalla erään toisen naisen kanssa. Jonka kanssa siis vielä edelleenkin on.

Toivoisin vaan että kukaan ei uskois sitä, sillä meillä kuitenkin joitakin yhteisiä tuttujakin on jo.. INHOTTAVAA :( Oon "tapaillut" erästä meidän yhteistä tuttua, joka mulle yks ilta tokas et: "etsä tienny et Saku valehteli sulle kaikesta". LUOJA miten mä itkin sen jälkeen.

Miksi annan tämän häiritä itseäni? (nytkin valveilla tämän takia..) Kannattaisiko ottaa yhteys exään (ei olla oltu puoleen vuoteen puheväleissä, siis heti eron jälkeen) et mitä se yrittää näillä paskapuheillaan?

Jos jengi tietäis kuin rikki eron (ja abortin!) jälkeen olin... ette varmaan uskois ees.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan