hahaa, osui ja upposi
Olen harrastanut pientä piilovittuilua kälylle naamakirjassa, tyyliin päivityksenä "illaksi pojan futismatsiin", kun kälyn lapset ei ikinä ole mitään harrastaneet tai kuva lapsista synttärikakun edessä kun käly ei osaa esittäviä kakkuja tehdä. Ihan sellaista harmitonta juttua jota ei oikeistaan voi vittuiluna pitää mutta tiedän asian kälyä vituttavan.
Syy tähän on se että käly on aina ohjannut anoppia sortamaan meidän perhettä ja oma toimintansa on ollut myös aika törkeää meitä kohtaan. En ole halunnut alentua samalle tasolle mutta jotenkin olen kuitenkin halunnut maksaa kalavelkoja.
Nyt käly oli poistanut minut fb-kavereistaan eli taisin onnistua.
Kommentit (47)
Mä luulen että käly on osunut ja upottanut jo vähän aikaisemmin? nyt oli sun vuoro. Kumpi voittaa seuraavan erän?
mutta kun henkilö vain häviää kavereista niin poistanuthan tuo minut on listaltaan.
Minä aion tämäm kisan hoitaa tyylikkäästi loppuun.
Koko mieheni ja minun yhteiselon ajan olen niellyt kälyn taholta huonon käytöksen ja nyt riittää minulle.
Se on kylmä sota nyt.
Seuraavaksi aion anopin saada puolelleni.
Kälystä tulee se roisto.
T:ap
Anna olla vaan, ja ota ihan rennosti. Ei tuo kilpailu ole minkään arvoista.
Etelä-Pohjanmaalta. On ikävä totuus, että juuri näin käyttäytyviä ihania suomalaisia naisia on maa turvoksissa.
niitä kotiäitejä jotka ei sitten osaa tehdä kodin ulkopuolella mitään. Kuka tahansa oppii tekemään esittävän kakun jos kiinnostaa vaan opetella.
että on poistanut sinut. Minulle kun sanottiin, että en tietäisi jos on poistettu.
Anteeksi tämä nyt ilman lukematta mitään muuta kuin ap:n viestin.