hahaa, osui ja upposi
Olen harrastanut pientä piilovittuilua kälylle naamakirjassa, tyyliin päivityksenä "illaksi pojan futismatsiin", kun kälyn lapset ei ikinä ole mitään harrastaneet tai kuva lapsista synttärikakun edessä kun käly ei osaa esittäviä kakkuja tehdä. Ihan sellaista harmitonta juttua jota ei oikeistaan voi vittuiluna pitää mutta tiedän asian kälyä vituttavan.
Syy tähän on se että käly on aina ohjannut anoppia sortamaan meidän perhettä ja oma toimintansa on ollut myös aika törkeää meitä kohtaan. En ole halunnut alentua samalle tasolle mutta jotenkin olen kuitenkin halunnut maksaa kalavelkoja.
Nyt käly oli poistanut minut fb-kavereistaan eli taisin onnistua.
Kommentit (47)
kun käly uhkailisi veitsellä kun olen facebookissa sanonut ilmoittaneeni lapseni uimakouluun.
Piilovittuilu on taitolaji.
ja luulisin vieläpä olevani "hieno ja kova tylyttäjä" hakeutuisin hoitoon. Ja sitten hankkisin elämän.
Jos kaikki mitä läheiset ovat tehneet ja minä en, ovatkin olleet piilovittuilua, enkä ole edes tajunnut! Ihan vain olen iloisena toisten puolesta myötäelänyt...
Onneksi en kuulu teidän sukuunne. Yksi sortaa ja toinen vittuilee esittävällä kakulla ja lapsen harrasteilla. Jo on...
kaytokseen vastataan samalla mitalla tai pahemmin.
kaytostavat eivat olleet ennen mikaan etiketti vaan hengissa sailymisen ehto. Huonokaytoksisilta katkottiin kaula.
Ap:n kannattaisi pyytaa anteeksi, vaikka kipeaa tekisi. Tuo nimittain kostautuu jotenkin. Olen siita varma.
minä vain käytän hyväkseni kälyn huonoa omaatuntoa.
sukujuhlille, joissa ap voi harrastaa vittuiluaan...
saat vittuilla ihan iteksesi
Menisinkö kälyn luokse, että anteeksi että sanoin facebookissa että lapseni pääsi mitalleille hiihtokilpailuissa, vaikka se sinua varmasti vituttaa kun oma lapsesi ei osaa hiihtää?
T:ap
sukujuhlille, joissa ap voi harrastaa vittuiluaan... saat vittuilla ihan iteksesi
Minähän en ole oikeasti vittuillut mitään, olen vain kertonut facebookissa ihan yleisluontoisia asioita perheeni elämästä. Ihan samanlaista juttua mitä kellä tahansa muullakin siellä on, olen vain valinnut välillä sellaisia aiheita jotka kälyä vituttaa.
kävisit kouluja ap! sus ei o niiq mitää akateemist että vitt mikä nuija tai juntti!
T; punkkari äiti
"Ja miten tästä eteenpäin sitten, sehän on helppoa! Heitän anopille jonkun täkyn ja kälyhän sen kuulee pian. Ja kaikki sukujuhlat sitten tosi otollista aikaa nakella pikku juttuja.
T:ap"
tuskin kukaan haluaa juhliinsa montaa kertaa ihmistä, joka nakkelee siellä juttujansa - usko mua, kohta ei kutsuja enää tule
ap on kovin varma, että hänen harrastuskuskailunsa ja esittävien(?) kakkujen teko on joku kateuden aihe.
Todellisuudessa tuo älyttömyyksillä kehuminen taitaa aiheuttaa kälyssä ja muissa vain sääliä ja huvittuneisuutta =)
Kuka yrittää päteä lapsensa hiihtokilpailuilla? Tai esittävillä kakuilla?
Eikö sinulla todellakaan ole muuta pätemisen aihetta elämässä joten kehittelet mielelläsi ihmeellisiä harhoja...
Lasten harrastukset tai kakut eivät ole kateuden aihe - aikuisten elämässä. Olisiko sinun syytä kasvaa aikuiseksi?
tämäkin ketju on tullut tiensä päähän jos nyt jaksaisin vielä tiristää tätä niin saisimme yhdessä maittavat 2 sivullista koko aiheen mitalta..
hiljaa nurkassa nyhjäätte ja nyökyttelette?
Minähän en mitään suoraan vittuile.
Miksi minut jätettäisiin kutsumatta jatkossa juhliin jos keskustelen kesän juhlissa vaikka puutarhan hoidosta. Kerron istuttaneeni vaikka 100 taimea kesän aikana ja homman olleen kova urakka (käly ei mitään pihahommia saa tehtyä ilman miestään)
Nostan hattua AP.lle ja toivoisin itse pystyväni samaan. Sen sijaan täräytän kaikki suoraan kasvoille.. No, jollain ei sitten riitä siihen pokkaa.
Kälyni olen tuntenut jo 15 vuotta, olen tuntenut hänet pitempään kuin mieheni ja näden vuosien aikana olen hänen arat asiat kyllä jo oppinut ja reaktioistahan osumiset voi päätellä.
ap on kovin varma, että hänen harrastuskuskailunsa ja esittävien(?) kakkujen teko on joku kateuden aihe. Todellisuudessa tuo älyttömyyksillä kehuminen taitaa aiheuttaa kälyssä ja muissa vain sääliä ja huvittuneisuutta =) Kuka yrittää päteä lapsensa hiihtokilpailuilla? Tai esittävillä kakuilla? Eikö sinulla todellakaan ole muuta pätemisen aihetta elämässä joten kehittelet mielelläsi ihmeellisiä harhoja... Lasten harrastukset tai kakut eivät ole kateuden aihe - aikuisten elämässä. Olisiko sinun syytä kasvaa aikuiseksi?
Esim. vittuilun suomen mestaruuskilpailuissa on tosi taidokasta sananvaihtoa.
Itse en suoraan vittuilua taida mutta piilovittuilu on minun laji. Minut on niin hyvin kasvatettu etten halua tietoisesti loukata ketään mutta tälläinen tahaton piikittely on hyväksyttyä.
Ei minullakaan kaikki jutut osu mutta aika usein kyllä.
Nostan hattua AP.lle ja toivoisin itse pystyväni samaan. Sen sijaan täräytän kaikki suoraan kasvoille.. No, jollain ei sitten riitä siihen pokkaa.
lapsellisena ihmisenä on lähtenyt mukaan toisen yhtä lapsellisen ihmisen juttuihin, eikä siinä vielä mitään mutta on lisäksi tullut katkeraksi. Mä olisin itse jättänyt ihan omaan arvoonsa kälyn ja sen jutut.
Esim aina jonkun häissä puidaan mitä on sanottu ja miten on käyttäydytty. Aina jonkun nenä murtuu. Ap:n kannattaisi ottaa nyrkkeilytunteja ettei tule pahasti päihin sukuhäissä.