Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hahaa, osui ja upposi

Vierailija
06.03.2010 |

Olen harrastanut pientä piilovittuilua kälylle naamakirjassa, tyyliin päivityksenä "illaksi pojan futismatsiin", kun kälyn lapset ei ikinä ole mitään harrastaneet tai kuva lapsista synttärikakun edessä kun käly ei osaa esittäviä kakkuja tehdä. Ihan sellaista harmitonta juttua jota ei oikeistaan voi vittuiluna pitää mutta tiedän asian kälyä vituttavan.

Syy tähän on se että käly on aina ohjannut anoppia sortamaan meidän perhettä ja oma toimintansa on ollut myös aika törkeää meitä kohtaan. En ole halunnut alentua samalle tasolle mutta jotenkin olen kuitenkin halunnut maksaa kalavelkoja.

Nyt käly oli poistanut minut fb-kavereistaan eli taisin onnistua.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko että tuollainen ajattelumalli on sairas?

Vierailija
2/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehehheeee... onpa meriitti. Osata tehdä esittävän kakun. Mitä se esittää? Viimeisimmät listahitit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että anoppi ei tykkää sinusta. Onnea, Käly! Älä pidä mätämunia kavereinasi.

Vierailija
4/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
5/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sun elämästä nyt tulee, kun et voi fb:ssä keksiä mukamas kälyä ärsyttäviä päivityksiä.

Vierailija
6/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sentäs kiva kun ap on nyt tyytyväinen. Mikä pässi..

Vierailija
7/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko tää vitsi? Me nauretaan aina perheen kanssa mun kakuille kun ovat niin hassuja, kun en osaa tehdä. Meillä koululaiset koristelevatkin itse kakkunsa, kun osaavat paremmin.. :) Ja ei munkaan kaikki lapset harrasta, ellei pyöräilyä, pihaleikkejä, hiihtoa, luistelua, laskettelua, askartelua ja vapaata leikkiä lasketa. Vaikutat kyllä sellaiselta naurettavalta besserwisseriltä, että mäkin sut kavereista poistaisin..

Vierailija
8/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Suku on pahin: tuo oli juuri sopivan hienovaraista. Toiset nyt vaan haluu päteä täällä.

Terv. toinen yhtä sairas ;o)

Vierailija
9/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen teistä varmasti pitää omaan pesueen puolia.

Omat lapseni ovat aina saaneet huonommat lahjat kuin kälyn lapset. Esim. ristiäislahjaksi kälyn lapset sai hopea-astioita, meidän lapsille käly kehoitti anoppia ostamaan tinakrääsää (tyyliin tinatuoppi), kun minä en kuulemma hopea-astioista pidä. Kun olen 7 vuotta niellyt kaiken paskan niin jossain vaiheessa tulee mitta täyteen.

Itseasiassa kaverinikin alkoivat jo kiinnittämään huomiota kälyn ja anopin tylytykseen, hekin ovat alkaneet lyömään löylyä lisää ja ovat osallistuneet tuohon piilovittuiluun.

Ja miten tästä eteenpäin sitten, sehän on helppoa! Heitän anopille jonkun täkyn ja kälyhän sen kuulee pian. Ja kaikki sukujuhlat sitten tosi otollista aikaa nakella pikku juttuja.

T:ap

Vierailija
10/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosto on suloinen!

Vierailija
11/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se käly on edes sun typerää itses korostamista vittuiluna pitänyt, sitä ei vaan kiinnosta sun pieni elämäs.

Vierailija
12/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kerro muusta kuin ap:n rumasta pään sisäisestä maailmasta. Ei ihme, että poisti sut.

Ja ei tarvitse olla mikään tekopyhä, jos ei arvosta ap:n kaltaisia ....tuja, riittää että on suht empaattinen, mukava ja normi terve itsetunnoltaan...

Vierailija
13/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. se toinen samanhenkinen

Vierailija
14/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotkut vaan näköjään ovat narttumaisia akkoja iästä viis, luulevat ilkeyden olevan älykkyyttä, hohhoijaa.

Vierailija
16/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että käly toimillaan ajaa omaa etuaan ja pahoittaa lastenikin mielen

vai se että minä pahoitan vain kälyn mielen kertomalla oman perheeni asioita. Nuo omat sanomiseni loukkaavat vain siinä mielessä että on vain kälyn saamattomuutta tehdä itse samoja juttuja.

Jos kerron lapsellani olevan illalla futismatsin, se loukkaa kälyä vain siksi ettei käly saa aikaiseksi kuskattua lapsiaan harrastuksiin.

Kukaan ulkopuolinen ei tiedä sanomiseni olevan vittuilua, edes kälyni ei voi varmuudella tietää kyseessä olevan vittuilu.

T: ap

Vierailija
17/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Kohteliaisuuttani painelen tykkään-nappia.

Vierailija
18/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koin sen karvaasti eräänä kesänä kun eräs ihminen jolle olin piruillut pahasti piteli kaulallani veistä ja kirjaimellisesti syötti kaikki sanani takaisin sinne mistä ne oli tullut.

Väänsin itkua ja pyytelin vielä anteeksi.

Hyvä ettei henki mennyt.

Elkää oikeasti vinoilko ihmisille. Kaikilla ei ole huumorintajua. Siinä voi olla henki kyseessä!

Vierailija
19/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kerjää selkäsaunaa :D

Vierailija
20/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja senkin tiedän kälyä vituttaneen, kun hänen viestejään harvoin kukaan kommentoi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi