tietääkö kukaan näin isoa tyttövauvaa :) 52cm/4020g.Minä olin tuollainen jätti!
Kommentit (41)
TAidat olla tosi tyhmä tai tynnyrissä elävä, jos et tiedä, että nykyään tuo on ihan normikokoisen vauvan koko.
Ei todellakaan mikään jätti.
Esikoiseni oli 52cm ja 4220g ja ei ollut mikään jätti. Itse olin 80g painavampi ja siskoni 4,5 kg
Tuttavapiirissä monia yli nelikiloisia tyttöjä, pari yli 5 kiloistakin.
oli 4300 g. Oli semmonen pyöreä ja pullea kaunotar joka suhteessa.
olin myös 55/4550 :) ja reilusti yliaikainen.
vaan jäin alle 170 cm pätkäksi ( 2v olin 95 cm)
paitsi etten muista kuinka pitkä olin 2v... syntyissäni pitkä mut nyt siis pätkä (160cm)
oma poikani oli 54cm ja liki 4kg
oli syntyessään 55cm ja aika tarkkaan 5kg. Nyt hyvinkin sutjakka kolmevuotias. Olihan se vauvana aika pullukka. :D
Mun tyttö oli kans 52cm pitkä ja paino 4200g syntyessään, synty pari päivää ennen laskettua aikaa.
Minun mitat oli syntyessäni 53cm ja 3950g ja synnyin kuukauden lasketun ajan jälkeen.
Minun mitat oli syntyessäni 53cm ja 3950g ja synnyin kuukauden lasketun ajan jälkeen.
oli syntyessään 4420 g ja 52 cm pitkä. Syntyi rv 40+0 (käynnistettiin). Kuinkahan isoksi olisi kasvanut jos ei olisi käynnistetty.
Meidän tyttö oli syntyessään 51cm pitkä ja painoi 4,5kg.
Ja usko pois, nyt 6-vuotiaana on hoikka tyttö. Eikä ollut muuten mitään sokrua. Meillä on vaan molemmin puoli järjettömän isoja vauvoja, ei varmaan yhtään alle 4-kiloista...
Itse olen ollut 4,1 kg ja 52cm ja tyttöni 4,6kg ja 54cm!
vanhimmalla tyttärellä. :) Itse olin syntyessäni 4,9 kg! Johtui kyllä äitini pahasta raskausdiabeteksesta.
minun pienet kummityttöprinsessni olivat toinen 4590g ja toinen 5090g syntyessään :)Ihan lasketun ajan liepeillä syntyneitä molemmat eli ei yliaikaisia neitosia.
ja olin sisarussarjani pienin! Oma tyttö 43cm ja 4220g. Et ole mikään ihme....
Oma tyttöni painoi 4380, pituutta 52 eikä kukaan sanonut jättikokoiseksi
ja itsekkin olin 51cm ja 4200g syntyessäni, siskoni 5kg, ilman raskausdiabetestä.
Ma tunnen kaksi nain isoa tyttovauvaa - omat tyttareni.
Molemmat ovat olleet syntyessaan yli 4100 g ja pituus molemmilla 52 cm.
Esikoinen synty viela viikolla 38.
Joo, ei siis ole kaksoset :-DD