tietääkö kukaan näin isoa tyttövauvaa :) 52cm/4020g.Minä olin tuollainen jätti!
Kommentit (41)
vain esikoispoika oli alle 6 kg, muuten kaikki loput kolme tyttöä painaneet yli tuon syntyessään. Pitkiä myös, eikä suinkaan yliaikaisia.
Sokeri on sen mamman synti.
Mun pienin vauva oli sen kokoinen kun sä olet ollut, mutta sentin pidempi.
Pituutta 54 cm ja paino reilu 4 kg. En muista tarkkaa painoa enkä jaksa nyt lähteä selvittelemään.
Synnyin reilu kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Äidilläni on 1-tyypin diabetes, siinä syy! Nyt olen normikokoinen. Imukupilla kuulemma kiskottiin maailmaan!
57cm ja 3890g syntyessäni kolme viikkoa yliaikaisena. Oma poikani oli 54cm vaikkakin vaan sen 3,5kg.
meidät ipanat olivat 2195g/47cm ja 3180g/51cm ja mies itsekin ollut joku 3kg.ap
Painoa oli jotain 4kg+, en muista tarkkaan. Ihan lasketun ajan tienoilla syntyi eikä ollut mikään sokerivauva, nyt parikymppisenäkin pitkä.
tai sitten mä olen synnyttänyt kaksi jättiä. Mun esikoiseni, tyttö, oli 4,1kg ja 52cm, pikkuveljensä sitten 4,2kg ja 51cm. Tyttö syntyi rv 40+1, poika 39+1.
51cm ja 4462g.
Lääkärit eivät tosin nähneet vieläkään mitään syytä sektioida...
Olisivat vielä antaneet mennä vaikka yli.
Onneksi pidin pääni. Paljonkohan olisi ipana painanut vaikka rv 42+0? 6kg?
ja olin sisarussarjani pienin! Oma tyttö 43cm ja 4220g. Et ole mikään ihme....
Omat tytöt olleet tuon kokoisia syntyessään. Nyt 6v ja 4v ja ovat pieniä, ikäryhmänsä pienimpiä kumpikin.
samankokoisia lapsia on itsekin väsännyt, kuukautta ennen laskettua aikaa on käynnistetty synnytykset.
Ei minkään syntisen diabeteksen takia vaan ihan lapsuusiästä alkaneen 1.tyypin takia. Nyt on pieni kuivan kesän orava samoin kuin tyttärensä.
Mun tytöt oli syntyissään 2800g ja 47 cm ja toinen oli 2900g ja 45 cm ja molemmat syntyivät 4 päivää ennen laskettua aikaa...