painostus seksiin?
onko täällä muita naisia jotka kokee miehensä painostavan harrastamaan seksiä?
oletteko löytäneet jonku muunki ratkaisun tähän kun sen että annatte...
Kommentit (27)
Tosi mahtavaa!! Tuskin tuo jokaiselta onnistuisi :) Aika hienosti olette saaneeta homman toimimaan!!
ratkaisu oli avioero. Nykyinen vaimo ymmärtää a. )
- mies haluaa seksiä usein.
- pimpsakka ei pienestä käytöstä kulu.
Elämäni kallein ratkaisu oli mennä naimisiin henkilön kanssa, joka metamorfoosin jälkeen osoittautuikin pakastekuivatuksi merihylkeeksi.
Ja tosiaanko menit naimisiin naisen kanssa vain siksi että saat pillua? No, te miehet olettekin yleisesti otettuna aika säälittäviä ;).
Hei sinä telaketjufeministi.
Kirjoittelet "seksi" -palstalle.
Olet eksynyt kommentteinesi väärään osastoon.
Eiks se oo ninku raiskausta, tai vähintäänkin hyväksikäyttöä? Miehenä en vois kuvitellakaan pakottavani toista seksiin. Jos ei tarpeet kohtaa, niin etsin sitten muualta tarvitsijan, ei se sen vaikeempaa. Vaimo on tyytyväinen kun ei vaadita ja pakoteta useammin kuin haluaa, ja ite tyytyväinen kun samassa tilanteessa.
Hei sinä telaketjufeministi.
Kirjoittelet "seksi" -palstalle.
Olet eksynyt kommentteinesi väärään osastoon.
Eiköhän tuo ole ihan sama mille palstalle kirjottelee. Vaimos kanssa voisit sopia sellaisesti, että se sais milloin vaan tunkea tekokyrpää sun anukseen. Eihän se siitä mihinkään kulu. No joo, tsoukkihan se olikin :-D
M34
Asiasta myös puhuttiin, paitsi kahdestaan, myös parisuhdeterapeutin pakeilla, ja ollaan saatu jonkinlainen kompromissi syntymään. Joskus annoin vaikken itse halunnut, pelkästään ns. rakkaudenosoituksena, ja toisinaan taas mieheni jätti painostamisen väliin ns. rakkaudenosoituksena. Kaikkein paras ratkaisu oli se, kun sovimme, että meillä harrastetaan seksiä joka toinen päivä, ja vastaavasti joka toinen päivä on pakko pidättäytyä seksistä, vaikka meinaisi räjähtää puutteensa kanssa. Poikkeuksena oli erityistilanteet, eli kyläreissuilla tai jos meillä oli vieraita (miestä ei haittaisi yhtään, mua kyllä), jos lapsilta ei saa ennen puoltayötä tilaisuutta tai jompi kumpi on sairaana, silloin seksiä ei ollut pakko harrastaa vaikka olisikin ollut "seksipäivä".
Kaikilla tuo ratkaisu ei ehkä toimisi, meillä se toimi, koska miehen ei tarvinnut painostaa eikä mun kokea syyllistämistä enää. Mun halutkin alkoi heräillä uudestaan, ja vähitellen aloin odottamaan "seksipäiviä", ja sitten alkoikin olla oikeasti tosi vaikeaa niinä pidättäytymispäivinä, kun halutti niin hirveästi :) sittemmin on muutettu sopimusta niin, että voidaan harrastaa seksiä vaikka joka toinen tunti jos se on mahdollista ja haluttaa, mutta edelleen painostaminen ja syyllistäminen on kielletty, kun taas joka päivä on pakko antaa 10 halausta ja 10 suukkoa. Joskus yhteisestä sopimuksesta pidättäydytään seksistä joitakin päiviä, ja sen jälkeen on taas makkarissa rytinää.