Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

painostus seksiin?

Vierailija
05.03.2010 |

onko täällä muita naisia jotka kokee miehensä painostavan harrastamaan seksiä?

oletteko löytäneet jonku muunki ratkaisun tähän kun sen että annatte...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei pakottanut vaan sain asian jäämään eikä enää varsinaisesti painosta (tosin kysyy vähintään joka toinen viikko olenko ajtellut asiaa).

Perus parisuhde seksiin ei yleensä painosta mutta joskus kyllä kulkee perässä ja yrittää kunnes kyllästyy vonkaamiseensa ja laittaa minut nojaamaan eteenpäin... Kai antaisi olla jos tönisin sen pois, mutta olen yleensä tuossa tilanteessa niin loukkaantunut että annan panna jotta pääsen tilanteesta nopeammin eroon..

Haluan tilanteesta vain eroon, koska yleensä jos antamisesta tulee ongelma, kyse on siitö että lapset (vauva ja taapero) ovat hereillä enkä haluaisi seksiä lasten nähden = esim keittiössä kun muksut seilaa keittiön ja olohuoneen väliä. Miestä taas ei pätkääkään haittaa vaikka 2v jäisi vierelle leikkimään. Jos siis mies alkaa riisumaan minua lasten ollessa hereillä haluan tilanteen vain pois alta ilman sen suurempaa hälyä (=että lapset mahdollisesti eivät tulisi katsomaan).

(meillä seksiä noin kerran viikossa, 50-50 minun tai miehen aloitteesta)

Vierailija
2/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tilanteesta vain eroon, koska yleensä jos antamisesta tulee ongelma, kyse on siitö että lapset (vauva ja taapero) ovat hereillä enkä haluaisi seksiä lasten nähden = esim keittiössä kun muksut seilaa keittiön ja olohuoneen väliä. Miestä taas ei pätkääkään haittaa vaikka 2v jäisi vierelle leikkimään. Jos siis mies alkaa riisumaan minua lasten ollessa hereillä haluan tilanteen vain pois alta ilman sen suurempaa hälyä (=että lapset mahdollisesti eivät tulisi katsomaan).

Nyt en ymmärrä. Annat siis "velvollisuudentunteesta", etkä siksi, että sinua juuri silloin haluttaisi? Oletko tosiaan tuollaisen juntti-idiootin kanssa, joka näkee seksin "kassien tyhjentämisenä"? Minä en voisi edes naiseeni koskea, jos ajattelisin, että häntä ei silloin haluta...

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin suihin varmaan kerran vuodessa ja peppuseksiä olisin kokeillut kerran, jos mieheni ei painostaisi. Mutta mies on taitava manipuloimaan syyllisyyden tuntoani ja heikkoa itsetuntoa. Eipä ole ratkaisua löytynyt...

Vierailija
4/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde vaatii paljon. Miehenä joudun luopumaan seksistä, koska en halua painostaa.

Meillä seksiä on siis vain keran pari kuussa ja joinakin kausina harvemminkin. Ja aina yleensä vain "armosta".Kyse ei kuitenkaan ole rakkaudettomuudesta, vaan yksinkertaisesti haluttomuudesta seksiin. Ihmisten pitäisi oppia olemaan epäitsekkäitä puolin ja toisin, jotta löydettäisiin kultainen keskitie. Painostaminen kuin "pihtaaminenkin" raastavat parisuhdetta, eikä kuulu hyvään suhteeseen. Keskustelu ja avoimuus saattaisi auttaa, niin meitäkin. On vain niin, että naiset hallitsevat kekusteluaidon ja hekin vain silloin kun oma lehmä ojassa.

Vierailija
5/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuules, teillä siis esim sekstaillaan vaikka lapset olisi vieressä?? SAIRASTA!!!

anna yhteystietosi niin laitan viestiä lastensuojeluun, miehesi on pervo ja sairas alistaja. varmaan poliisi kyllä ip osoitteen avulla löytää jos ei muuten.. kulostaa niin sairaalta toiminnalta..

Oletko onnellinen elämääsi?? mua melkein itkettää kun käy niin sääliksi että sulla on tuollainen mies. niinku joku apina, ei sellaista voi mieheksi sanoa.. herää ja tee elämällesi jotain!!!

Vierailija
6/27 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuules, teillä siis esim sekstaillaan vaikka lapset olisi vieressä?? SAIRASTA!!!

anna yhteystietosi niin laitan viestiä lastensuojeluun, miehesi on pervo ja sairas alistaja. varmaan poliisi kyllä ip osoitteen avulla löytää jos ei muuten.. kulostaa niin sairaalta toiminnalta..

Tuo tarina muistutaa minusta lähinnä raiskausta, jos vaimoke vaan suostuu alistuneena miehen tahdolle, mutta ei haluaisi niin tehdä. Vastentahtoinen seksi on kuvottavaa ja jos se on vielä pakotettua, on kyseessä väkisinmakaaminen. En ymmärrä tuollaisia suhteita. Kenenkään ei pitäisi pysyä tuollaisessa suhteessa mistään hinnasta. Edes lapset eivät saa olla siihen riittävä syy!

M40

Vierailija
7/27 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit sulle M40!

Vierailija
8/27 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sivustolle eksynyt vierailija ja minusta tämä on äärimmäisen surullista luettavaa. Tämä on vauva-sivusto ja täällä kirjoitetaan tällaista.

Olikohan tällä nyt joku kieroutunut mies naisen puvussa vai miten tuollaista voi joku "äiti"-ihminen kirjoittaa.

Olen tyrmistynyt.

Vierailija
9/27 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei pakottanut vaan sain asian jäämään eikä enää varsinaisesti painosta (tosin kysyy vähintään joka toinen viikko olenko ajtellut asiaa).

Perus parisuhde seksiin ei yleensä painosta mutta joskus kyllä kulkee perässä ja yrittää kunnes kyllästyy vonkaamiseensa ja laittaa minut nojaamaan eteenpäin... Kai antaisi olla jos tönisin sen pois, mutta olen yleensä tuossa tilanteessa niin loukkaantunut että annan panna jotta pääsen tilanteesta nopeammin eroon..

Meillä oli niin ongelmainen suhde että tuo seksi-ongelma kuului pienimpiin suruihin. Tuolloin vastauksiin vastaaminen tuntui jotenkin liian vaikealta. Eniten tuo lastensuojelu-ilmoituksella uhannut sai itkun kurkkuun koska sitä oli uhattu (samasta syystä) muissakin ketjuissa. Taapero näki muutaman kerran osan seksistä. Miestä se ei haitannut eikä lasten läsnäolo ollut hänelle syy lopettamiseen (tai edes olla aloittamatta) mutta siinä vaiheessa viimeistään minä vaadin sitten lopettamista.

Pahin kerta oli niin että lapsi 1,5-vuotiaana tuli makuuhuoneeseen kesken seksin jolloin pyysimme häntä menemään takaisin katsomaan Muumeja (tiedän) mutta hän hätääntyikin tilanteesta, alkoi itkemään ja yritti itkien kiivetä sängylle. Tuolloin mies hermostui täysin ja potkaisi lapsen lattialle. Tönäisin suuttuneena miehen pois päältäni ja menin lattialle ottamaan itkevän lapsen syliin jolloin mies tuli vierelle karjumaan ja ivaamaan jotain tämän suuntaista "Vittu mee sä vaan paijaamaan sitä äitin pikku itkupilliä. Vittu tosta koskaan tule miestä". (en enää muista tarkkoja sanoja.) En jotenkin ollut arvannut vastausten olevan niin rajuja, vastauksista pitkälti tajusin kuinka huono tilanne oli. Ja että olin edes oikeassa siinä että jokin ongelma oli.

Kyllä minä tiesin että seksi lasten nähden on sairasta (mutta sitähän nimenomaan pyrin välttämään hoitamalla asian ilman kränän syntymistä) eikä kyse ollut puhtaasti velvollisuusseksistäkään.

Tuossa vaiheessa pidin seksiä miehen kanssa lähinnä vastenmielisenä. Pahimpina kertoina lähetyssaarnaajassa teki vain hirveästi mieli työntää mies pois päältä ja miehen laukeaminen sisään tuntui iljettävältä ja sai pidättämään itkua. Mutta vaikka mies painosti kyllä kovasti niin ei hän varsinaisesti pakottanut enkä koskaan sanonut ehdotonta ei:tä, lähinnä välttelin "ei nyt" tai käsien irrottamisella ja annoin periksi kun jatkoi aina vain. Jälkikäteen en edes osaa sanoa tajusiko mies painostuksensa määrää. Siitä ei koskaan puhuttu eikä mies ollut kovin tunneälykäs tai sitten ei paskaakaan välittänyt pohtia mitä ajattelen. Ja ainakin yritin huolella olla näyttämättä hänelle sitä että minua itketti, luulen ettei hän huomannut sitä. Olin lopettanut itkemisen, joskus harvoin menetin itsehillinnän ja sulkeuduin tunniksi-pariksi vessaan itkemään mutta tuolloin "sortuessakaan" en tosiaan koskaan miehen nähden. (Mies reagoi ivaamalla epävarmuuden tai surun näyttämiseen)

Mies ei ollut varsinaisesti väkivaltainen mutta käyttäytyi suuttuessaan aggressiivisesti ja uhkaavasti ja hän käytti aika rankkaa henkistä väkivaltaa. Pelkäsin miestä ja yritin pitää talossa rauhan. Ajattelin ettei pidä pahentaa koko muuta ongelmarypästä lopettamalla vielä seksiäkin. Ja olin tuolloin jo lähes varma siitä että eroan miehestä, mutta en ollut vielä valmis tekemään ratkaisua lopullisesti. Eroaminen pelotti koska en tiennyt käyttäytyisikö mies asiallisesti, olin masentunut ja lisäksi tiesin että välit sukuun joko katkeavat tai ainakin huononevat (eivät hyväksy avioeroa) eikä minulla ollut ystäviä eli minulla ei olisi erossa ketään tukena.

Jos mies ei kyllästynyt vonkaamiseensa vaan alkoi tyylillä työntää minua nojalleen peiliä vasten että "äkkiä vaan" niin suostuminen tuntui lähinnä puolustusvoitolta. Se tuntui loukkaavalta ja ehkä nöyryyttävältäkin mutta oli helpoin tie niin pois sen hetken tilanteesta kuin saada mies olemaan paremmalla tuulella ja kärsivällisempi taas pari päivää eteenpäin. Eli suostuminen palveli minun ja lasten etua. Ja voi olla että painostaminen olisi loppunut jos minulla olisi ollut pokkaa sanoa kunnolla vastaan.

Meillä seksi (ja myös painostus) vähenivät tasaisesti joitain kuukausia kunnes erotessa meillä oli lopulta kaksi kuukautta viimeisestä kerrasta. Ja ero sujui asiallisesti, vaikka hyvin yksin jäinkin niin miehen kanssa ei tullut mitään ongelmia.

Vierailija
10/27 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteissäni taitaa kuulostaa silä että ongelma oli "jatkuvasti päällä". Nuo pahan painostuksen tilanteet olivat siis satunnaisia, samoin kinnaus siitä milloin ja missä seksi olisi sopivaa (lasten hereilläolo). Muistan tuosta kirjoituksesta etennpäin eroon asti kaksi kertaa jolloin seksi oli minusta jopa kivaa. Ja tuosta eteenpäinhän seksikerrat tosiaan vähenivät rajusti.

Vierailija
11/27 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vaan helpompaa, sanoa EI!(sanomalla näin osoitat mielesi että et halua sitä tehdä) miehet tykkää kun niiltä kielletään joku mitä ne haluaa(vaikkeivat sitä sanokaan useasti). Ja mikä mies semmonen jonka pitää saada seksiäseksiäseksiä suhteesa(paitsi jos suhteenne olisi vasta alussa,silloinhan sitä pitää tehä kyllästymiseen asti) eikö kun se "painostaa sua seksiin" kerro jo minkä takia se sun kans sitten "luultavasti" on...tai sit olet yks niistä onnekkaista joka on jonkin sortin psykopaatin morsian :)

Vierailija
12/27 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ei 9:n ongelmasta ollutkaan kyse, niin pakko "sanoa tämä ääneen" että ei *****!! Vaikka en olekaan muuten kuin puolustautuessani väkivaltainen ihminen niin siinä taas nähdään mies joka ansaitsee selkäsaunan. NAISELTA. Jos se ei olisi laitonta niin olisin vapaaehtoinen siihen hommaan. Tuohan on sairasta! Minut on aikaisemmin maattu väkisin/raiskattu teini-iässä, ja jokunen vuosi sitten pääsin väkivaltaisesta psykopaattimiehestäni eroon (kiitti sille joka mainitsi nää psykopaatit -ja hymiö oli perässä. Voin sanoa että EI hymyilyttänyt sillon, eikä vieläkään hymyilytä YHTÄÄN.)

Jos miehesi väkisin noin tekee, niin LÄHDE! Ja jos hän on psykopaattista tyyppiä, niin voin antaa sen neuvon, että turvakodit auttaa. Siellä on asiantuntevaa porukkaa, he siellä tietävät mitä kannattaa tehdä. Minäkin sain paljon apua jo siitä, kun soitin sinne. Vaikka entiseni takia piti olla turvakotiakin enemmän poliisiin yhteydessä. Pääsin kumminkin eroon enkä ole sen jälkeen antanut yhdenkään miehen olla samanlainen paska minua kohtaan, mitä se sika oli. Nyt ei enään tarvitse paeta kotoa!

Nyt elän terveessä ja onnellisessa parisuhteessa. :) Muutimme uuden mieheni kanssa toiselle paikkakunnalle, kauas entisestä paikasta. Nyt meillä on pienenpieni vauva. :)

Pääsin siitä kaikesta paskasta eroon vain lähtemällä ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan!

Tsemppiä, ja toivon todella, että sulla paranee asiat siellä kotona!

Vierailija
13/27 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaanko menit naimisiin naisen kanssa vain siksi että saat pillua? No, te miehet olettekin yleisesti otettuna aika säälittäviä ;).

Kyllä miehet menee naimisiin mm.sen takia,että saisi pillua ja mielellään säännöllisesti ja ilman vonkaamista.

Vierailija
14/27 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta myös puhuttiin, paitsi kahdestaan, myös parisuhdeterapeutin pakeilla, ja ollaan saatu jonkinlainen kompromissi syntymään. Joskus annoin vaikken itse halunnut, pelkästään ns. rakkaudenosoituksena, ja toisinaan taas mieheni jätti painostamisen väliin ns. rakkaudenosoituksena. Kaikkein paras ratkaisu oli se, kun sovimme, että meillä harrastetaan seksiä joka toinen päivä, ja vastaavasti joka toinen päivä on pakko pidättäytyä seksistä, vaikka meinaisi räjähtää puutteensa kanssa. Poikkeuksena oli erityistilanteet, eli kyläreissuilla tai jos meillä oli vieraita (miestä ei haittaisi yhtään, mua kyllä), jos lapsilta ei saa ennen puoltayötä tilaisuutta tai jompi kumpi on sairaana, silloin seksiä ei ollut pakko harrastaa vaikka olisikin ollut "seksipäivä". Kaikilla tuo ratkaisu ei ehkä toimisi, meillä se toimi, koska miehen ei tarvinnut painostaa eikä mun kokea syyllistämistä enää. Mun halutkin alkoi heräillä uudestaan, ja vähitellen aloin odottamaan "seksipäiviä", ja sitten alkoikin olla oikeasti tosi vaikeaa niinä pidättäytymispäivinä, kun halutti niin hirveästi :) sittemmin on muutettu sopimusta niin, että voidaan harrastaa seksiä vaikka joka toinen tunti jos se on mahdollista ja haluttaa, mutta edelleen painostaminen ja syyllistäminen on kielletty, kun taas joka päivä on pakko antaa 10 halausta ja 10 suukkoa. Joskus yhteisestä sopimuksesta pidättäydytään seksistä joitakin päiviä, ja sen jälkeen on taas makkarissa rytinää.

Eli ongelma on ja terapeutilla käyty, kun ei joka paivä seksiä, ja ratkaisu, että vain joka toinen päivä seksiä ja välillä yhdessä "muutamia päiviä" pidättäydytään...

Vierailija
15/27 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaanko menit naimisiin naisen kanssa vain siksi että saat pillua? No, te miehet olettekin yleisesti otettuna aika säälittäviä ;).

Kyllä miehet menee naimisiin mm.sen takia,että saisi pillua ja mielellään säännöllisesti ja ilman vonkaamista.

Eikös se ole just toisinpäin, että naimisiin ei mennä, että saisi pillua ja mielellään säännöllisesti ja ilman vonkaamista. :-D

M34

Vierailija
16/27 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... Elämäni kallein ratkaisu oli mennä naimisiin henkilön kanssa, joka metamorfoosin jälkeen osoittautuikin pakastekuivatuksi merihylkeeksi.

Kyllähän se mies menee onnen huumassa naimisiin, kun on löytänyt sen ihanan naisen, joka rakastaaa juuri minua ja haluaa rakastella juuri minun kanssani elämämme loppuun saakka.

Ja sitten se totuus on sitten jotain muuta, ... yleensä. Enemmän tai vähemmän.

Vierailija
17/27 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... Elämäni kallein ratkaisu oli mennä naimisiin henkilön kanssa, joka metamorfoosin jälkeen osoittautuikin pakastekuivatuksi merihylkeeksi.

Kyllähän se mies menee onnen huumassa naimisiin, kun on löytänyt sen ihanan naisen, joka rakastaaa juuri minua ja haluaa rakastella juuri minun kanssani elämämme loppuun saakka.

Ja sitten se totuus on sitten jotain muuta, ... yleensä. Enemmän tai vähemmän.

Vierailija
18/27 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteeseen nimenomaan pimpsan saannin turvaamiseksi.

Vierailija
19/27 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kun kuulee aamenen menee luukku samantien kiinni.

Henk,koht olen varmasti naisena poikkeus. Yleensä mies on se ketä väsyy. Mulla ei ole myöskään mitään ongelmia harrastaa seksiä vaikka olisin hirmu riidoissa henkilön kanssa. Aivoni on ilmeisesti jotenkin miehisesti viritetty enkä tarvitse tuntien lepertelyä ja roskien viemistä että pääsisin tunnelmaan. Seksi on aina kivaa.

Miehethän alkavat parisuhteeseen nimenomaan pimpsan saannin turvaamiseksi.

Vierailija
20/27 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole poikkeus, vaikka et haluakaan tuntien lepertelyä. Oma vaimoni on täydellisen sopiva minulle, koska naureskelemme noille kaikille 'tunnelman virittäjille' ja esileikkiteoreetikoille.

Riittää kun pyydän vaimon ottamaan housut pois. Tarvittava liukkauskin tulee ihan vain riisumisen aikana. Ei seksistä tarvitse tehdä mitään maailman suurinta asiaa, vaan molemmatkin voivat kertoa juuri senhetkisen mielihalun. Yleensä pyydän saada tulla sisään takaapäin, koska idea syntyy vaimon tiukasta takamuksesta. Sanon ajatukseni ääneen ja usein hetken päästä sovittelemme sisään takaapäin. Roskapussin voin viedä sen jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme