Nooh, mitäs mieltä meidän häät - pariskunnasta?
Satuhäät oli tällä kertaa niin elämänmakuinen, joten jakso loikin hyvän kontrastin subin hääparille, joka oli kaikkea muuta.
Minua henkilökohtaisesti ärsytti subin nuoripari. En keksinyt montaakaan asiaa, joka ei olisi heissä ärsyttänyt.
Kommentit (27)
Tuntuu, että nää uskovaiset menee naimisiin vain seksin takia. Se jätkähän jossain vaiheessa lipsautti, että jos harrastaa seksiä ennen avioliittoa, niin hänen mielestään naimisiin meno ei toisi mitään uutta, eli ei olisi enää mitään syytä mennä naimisiin. Tyttö myötäili vieressä...
Sviitissäkin oli telkkari ja jätkä hehkutti, että tuskin tarvitsevat sitä. Ja häävuoteen se esitteli, että tässä kaikki taika tulee tapahtumaan. Koko ajan suurin osa puheista johti lopulta siihen seksiin.
Tää parihan ei ulkonäöllisestikään sopinu toisilleen. Tyttö kaunis kuin mikä ja jätkällä töpselinenä jne. Ilmeisesti mormoonipiireissä valinnanvara on rajalinen...
Taisi olla aika iso pettymys se eka seksikokemus, kun eivät hääyön jälkeisessä haastattelussa sanoneet sanallakaan seksistä. Varmaan tyttöä sattunu, kun jätkä yrittäny tunkee väkisin sormiaan sisään ja sitten varmaan kaiken kukkuraks jätkältä ennenaikainen laukeeminen.
ole lopulta kovin ihana...
Minua harmittaisi kyllä jos hääyönä menisi pilalle koko yritys, ja ei meillä ainakaan mieheni kanssa (olin neitsyt) ekalla yrityksellä onnistunut koko yhdyntä! Kamala jos se olisi ollut hääyömme!
Olen samaa mieltä että se sulhanen oli kyllä koko ohjelman ajan seksinkiilto silmissään, niin sanotusti, ja sehän se johti puolen vuoden seurustelun jälkeen naimisiin... Ja taisi tosiaan olla pettymys, kun paistoi parin kasvoilta siinä viimeisessä otoksess sitten, yllätys yllätys...
jos naimisiinmenopäätös tehdään sen takia, että on pakko päästä lakanoihin. Puoli vuotta on tosi lyhyt aika seurustella ja siitäkin ajasta osa on sitten kulunut jo niitä hääsuunnitelmia tehden.
Tykkään itse olla lähellä ja pitää kiinni jne, mutta sen kundin jatkuva hiplaaminen vaikutti ärsyttävältä. Ihan kuin ei tyttökään olisi siitä koko aikaa pitänyt.
tuntuivat tosi lapsellisilta. Häät kuulostivat alussa ihan kivoilta, mutta ei kyllä siltä näyttäneet.
Minäkin mietin tarjoiltiinko siellä mitään muuta kun pommacia?
Näin kyseisen pariskunnan tänään ruokakaupassa ja vaimo näytti olevan aikas viimeisillään raskaana,eli heti on näemmä tärpännyt...
Eli kahdestaan eivät saaneet "opetella" arkea ja elämää. Itseäni ahdistais,mutta kukin tyylillään.
Aika nopeeta toimintaa, varsinkin kun eivät ole asuneet yhdessä ja seksiäkään ei ole harrastaneet keskenään. Lopun tilitys hääyöstä oli koominen, tuntui siltä että varsinkin morsian oli pettynyt? Ja se morsiammenryöstä oli mauton tappouhkauksineen, ihan hirveä!