Pelkkien tyttöjen äidit,
miksi koette poikalapset niin vastenmielisinä?
Itselläni on molempia ja aina kun olen poikani kanssa liikkeellä oikein tunnen kun pelkkien tyttöjen äidit kohtelee jotenkin alentavasti. Olen aiheesta jutellut muiden pelkkien poikien/molempien lasten äitien kanssa ja tulokset ovat heilläkin samankaltaisia. Onko se sitten kateutta kun ei itselle ole poikia/molempia suotu vai mitä ihmettä? Varmasti on ihmisiä jotka haluavat vain jompaa kumpaa, mutta miksi kohdella toisen lasta alentavasti sukupuolesta riippuen.
Nytkin yksi uusi tuttavuus sanoi että ai sulla on tyttökin, onpa hyvä, kun edellisellä kerralla olin vain poikani kanssa perhekerhossa.
Mä oon niiiinnn kypsä tähän asiaan.
Kommentit (98)
jos eka olisi ollut poika tai 2poikaa, niin teillä olisi ollut jo KAIKKI!!! muuta ei olisi tarvittukkaan, mutta nyt piti yrittää 4lapsen verran josko se poika/ suvunjatkaja vihdoinkin tulisi, ja ei näköjään tullut, olet varmasti hyvin pettynyt neljään tyttöösi, miehestäsi puhumattakaan
-- Jos eka olisi ollut poika tai ekat kaksi, niin tuskin minulla olisi nejää lasta.
eiköhän asia ole niin, että jokainen kokee oman perhetilanteensa juuri parhaana. näin sunnuntaina hoplopissa perheen, jolla oli kuusi tytärtä. tai ainakin kuusi hoplopikäistä tytärtä. heitä saattoi olla enemmänkin tai kotona odotteli vielä pari poikaa. uskon, että tuokin perhe oli onnellinen siitä mitä heillä on.
itselläni on neljä omaa lasta, kolme tyttöä ja poika. kun sain uusioperheen myötä vielä tytön ja pojan, en osaisi kuvitella parempaa asetelmaa kuin meillä. neljä teiniä, eri sukupuolia, kaksi alle kouluikäistä, eri sukupuolia. ihan just parasta. miksi jokainen ei tee tällaista perhettä? :DDD
vanhankansankin mukaan POIKA TULI PALJON TULI, TYTTÖ TULI TYHJÄ TULI!!!!!
joten siinä sulle neljä tyhjää!!!
Lopetetaan tää ainainen kiistely tästä aiheesta! Jokainen joka kokee tarvetta "puolustella" sitä että kotona on "vaan" tyttöjä tai "vaan" poikia, taitaa kuitenkin olla vähän katkera tai kateelllinen. Eiks voitas vaan olla tyytyväisiä, että meillä on ihania lapsia, oli ne sitten rauhallisia, meluavia mitä vaan. Eihän se luonne kuitenkaan ole sukupuoleen sidottu juttu.
jokainen mies toivoo kyllä itselleen vähintään yhtä poikaa, mies ei voi olla onnellinen 4 tytöstä, vielä pitäisi saada se poika ainakin. mutta tuskin uskaltaa edes haluta enään, kun tulisi mahdollisesti se 5 tyttö, ja sellaista tilannettahan mies ei todellakaan voi kestää
minusta ainakin pelkkien tyttöjen vanhemmat ovat todella epäonnistuneet. ei kukaan halua pelkkiä tyttöjä. tytöt ovat niin kamalia
sitä että kun on tyttöjä ja poikia, niin kohtelu on sen mukaista kumman lapsen kanssa on liikkeellä.
Ei tämä ketju ollut tarkoitettu puolusteluun eikä haukkumiseen.
tytöt ovat aivan out ympäri maailmaa. arabimaissakin toivotaan pelkästään poikavauvoja, jos selviää, että tyttö olisi tulossa niin abortoivat lähes poikkeuksetta. tytöjä halveksitaan maailmalla
Alkuperäinenhän kysyi nimenomaan syytä, miksi poikalapset koetaan vastenmielisinä ja minä kerroin oman MIELIPITEENI, turha siitä on kenenkään vetää hernettä nenään.
Olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen 4:n tytön äiti ja uskon että tältä palstalta löytyy myös tosi monta onnellista pojan äitiä. Kai sitä sentään saa ilmaista mielipiteensä, kun kerran sitä kysyttiin.
esim. taannoin uutisoitiin että Etelä-Koressa tyttö on toivotumpi kuin poika. Euroopassa noin on ollut jo pitkään.
Sitä paitsi tyttöjen äidit elävätkin pidempään kuin poikien, mietipä sitä...
tytöt ovat aivan out ympäri maailmaa. arabimaissakin toivotaan pelkästään poikavauvoja, jos selviää, että tyttö olisi tulossa niin abortoivat lähes poikkeuksetta. tytöjä halveksitaan maailmalla
jos kyse on vain siitä että esim. tykkää leppoisammasta elämästä ja siksi on kiitollinen että omat lapset ovat rauhallisia.
Varmaan joku poikien äiti nimenomaan taas nauttii siitä poikien tuomasta vilskeestä ja tylsistyisi näpräilevien tyttöjen kanssa.
En osaisi olla pojan äiti, enkä haluaisikaan. En tykkää poikien maailmasta enkä niiden meuhkaamisesta. Sitä paitsi mua ällöttäis niiden pikkupippelit. Pervoa varmaan mutta totta.
pojat ovat todella arvokkaita, tytöt ovat turhia otuksia. vanhakansakin sen tietää, surullista, että joku on saanut 4 täysin turhaa tyttöä, eikä ainuttakaan arvokasta poikaa
tyttöjen pi**** vasta ällöttäviä on, likainen möhmäinen haiseva vako...yäk
tulehduksiakin kuulemma tulee usein yäk
pojat ovat todella arvokkaita, tytöt ovat turhia otuksia. vanhakansakin sen tietää, surullista, että joku on saanut 4 täysin turhaa tyttöä, eikä ainuttakaan arvokasta poikaa
Joku raukkaparka on sutkin saanut... voi voi... on varmasti ollut pettynyt, kun säkin olet pettynyt noin paljon itseesi.
Tä tyyppi on sitten iljettävä.
vanhankansankin mukaan POIKA TULI PALJON TULI, TYTTÖ TULI TYHJÄ TULI!!!!!
joten siinä sulle neljä tyhjää!!!
minkä takia poikia saa haukkua, mutta tytöistä ei saa sanoa yhtään mitään negatiivista?
Siis poikia vastenmielisinä, lapsethan on ihania sukupuolesta riippumatta. En tiedä osaisinko olla pojan äiti, mutta varmasti yhtä onnellinen olisin pojasta kuin tytöstä.
miksi koette poikalapset niin vastenmielisinä?
Itselläni on molempia ja aina kun olen poikani kanssa liikkeellä oikein tunnen kun pelkkien tyttöjen äidit kohtelee jotenkin alentavasti. Olen aiheesta jutellut muiden pelkkien poikien/molempien lasten äitien kanssa ja tulokset ovat heilläkin samankaltaisia. Onko se sitten kateutta kun ei itselle ole poikia/molempia suotu vai mitä ihmettä? Varmasti on ihmisiä jotka haluavat vain jompaa kumpaa, mutta miksi kohdella toisen lasta alentavasti sukupuolesta riippuen.
Nytkin yksi uusi tuttavuus sanoi että ai sulla on tyttökin, onpa hyvä, kun edellisellä kerralla olin vain poikani kanssa perhekerhossa.
Mä oon niiiinnn kypsä tähän asiaan.
Ei mullakaan sinänsä mitään poikia vastaan. Mutta se meno ja meteli tuntuu stressaavalta.
Varmaan sitä olisi sitten siedättynyt, jos itsellä olisi samanlaisia, vaan kun ei ole. Olen tottunut helppoon elämään rauhallisten tyttöjen kanssa.