Pelkkien tyttöjen äidit,
miksi koette poikalapset niin vastenmielisinä?
Itselläni on molempia ja aina kun olen poikani kanssa liikkeellä oikein tunnen kun pelkkien tyttöjen äidit kohtelee jotenkin alentavasti. Olen aiheesta jutellut muiden pelkkien poikien/molempien lasten äitien kanssa ja tulokset ovat heilläkin samankaltaisia. Onko se sitten kateutta kun ei itselle ole poikia/molempia suotu vai mitä ihmettä? Varmasti on ihmisiä jotka haluavat vain jompaa kumpaa, mutta miksi kohdella toisen lasta alentavasti sukupuolesta riippuen.
Nytkin yksi uusi tuttavuus sanoi että ai sulla on tyttökin, onpa hyvä, kun edellisellä kerralla olin vain poikani kanssa perhekerhossa.
Mä oon niiiinnn kypsä tähän asiaan.
Kommentit (98)
ja tyttö naitettiin pois.
Tai ehkä täällä kirjoittelee joku tilallinen joka kasvattaa jyväsäkkien kantajaa helmoissaan.
Eikö ole varaa traktoriin?
Tyttöhän on pelkkää tyhjää joidenkin mielestä, ei kai sen negatiivisempaa voi sanoakaan.
Muuten sulle tuon lauseen jankuttaja, tuo lause tulee itä-Karjalasta, missä tosiaankaan tyttöjä ei ole arvostettu. Muualla Suomessa suhtautuminen on ollut erilaista.
minkä takia poikia saa haukkua, mutta tytöistä ei saa sanoa yhtään mitään negatiivista?
Mä en ole oppinut erottelemaan lapseni päiväkotiryhmän poikia toisistaan. Samat tummat collegehousut ja örkkipaidat ja tukat just samaa mallia.
Ja mun mielestä kaikki pojat on rumanvärisissä vaatteissaan ihan samannäköisiä.
itse ajattelin ennen että pojat on rasittavia ja meluavia, kunnes sain oman pojan, joka on tärkeintä elämässäni. Ei sitä ymmärrä ennen kuin sen kokee. Mulla ei ollut aikaisemmin kokemusta pikkupojista, enkä tiennyt miten ihania he voivat olla :) Enää muidenkaan pojat eivät tunnu yhtä ärsyttäviltä :D
kaikilla tytöillä päälllänsä pi*** punaiset vaatteet päiväkodeissa, tusinatavaraa nuo tytötkin on!!!!
kun luen näitä tytöt vs. pojat -keskusteluja, vaikka paljonhan näissä provotaan. Kumman tahansa sukupuolen haukkuminen ja halventaminen on aikuiselta ihmiseltä aika järkyttävää käytöstä, kun puhe on lapsista.
Tuo mun tyttöni on niiiiin vilkas ja villi tapaus, että! =D Olen nähnyt myös aivan ihania ja rauhallisia poikia, vaikka itselleni (ainakaan vielä) ei ole niitä siunaantunut. Kaikki lapset meuhkaavat ja riehuvat ja pitävät ääntä. Se kuuluu lapsuuteen!
En itse ymmärrä ajattelutapaa, että lapsen pitäisi olla hiljainen, kiltti ja aina samaa mieltä vanhempiensa kanssa ollakseen kehujen, arvostuksen ja vanhempien ylpeyden kohde.
Itse olen tyttärestäni hyvin ylpeä ja onnellinen, mutta toki osaan sanoa totuuden siitä huolimatta: hän on omapäinen ja raisu! Mitä sitten? Rakastan häntä silti ja aina, enkä tahtoisi hänestä minkään muunlaista, kuin oman aidon itsensä.
pojat kuitenkin useammin ovat niitä riehujia.
Käytöshäiriöt, adhd ym. ovat paljon yleisempiä pojilla.
ei se aina oo niin, että tytöt rauhallisia ja pojat rajuja!!! Voi Jeesus tätä mustavalkoisuutta.
pystyy vaatettamaan poikansa muuten kun kaupat pursuvat vain printtipaitoja?
Mutta veikkaan, että tulevaisuudessa ei miehiä tarvita edes siittämiseen. Joten poikalasten merkitys tullee muuttumaan. Jo nykyäänhän naiset voivat tehdä myös kaikki ns. miesten työt. Sitäpaitsi Kiinassa on jumalaton tyttövaje, olikohan n. 100 miljoonaa... Tulossa vielä sotia ym. tuon vuoksi.
jauhaa tytöt vastaan pojat-juttuja, ovat oikeasti niitä, jotka kadehtivat sitä toista sukupuolta, jota heillä itsellään ei ole!!
Jos on täysin sinut oman perheensä kanssa, ei sitä' tarvitse kenellekään kuuluttaa eikä hehkuttaa...eikä myöskään tarvitse halventaa sitä toista sukupuolta! Vasta sitten kun itsellä onkin pohjimmiltaan vaikeaa hyväksyä se ettei saanutkaan sitä mitä halusi, niin silloin tulee tarve puolestalla sitä mitä itsellä on ja haventaa sitä mitä olisi itsekin halunnut, mutta ei ole saanut! Eikös se näin ole?
ON, ainakin jos jokainen järjellä ajattelee JA usklataa myöntää itselleen sen ettei saanutkaan sitä mitä halusi...uskaltaa olla rehellinen EDES itselleen!
koska hyvät rakastelijat tekevät tyttöjä
Mieheni on loistava sängyssä ja poikia vaan tekee!!! Ex kumppaneissa löytyy huonoja panoja ja ovat tyttöjä saaneet... :D
Pojat voittaa mennen tullen tytöt, kun saavutaan ikävuoteen 5v.
Mua ei mikään niin ärsytä, kun kierot tytöt ja niitä on meidän pihapiirissä paljon.¨
En aio puhua enään niille mitään tai tykitän täysillä takaisin.
Mulla nimittäin paloi käämit lopullisesti.
Siis kuvottavan ilkeitä.
Itselläni 2 poikaa ja en näe koskaan sitä ilkeyttä pojissa, kun tytöissä.
koska hyvät rakastelijat tekevät tyttöjä
Mieheni on loistava sängyssä ja poikia vaan tekee!!! Ex kumppaneissa löytyy huonoja panoja ja ovat tyttöjä saaneet... :D
ja tyttöjäkin meiltä löytyy;)
Mä en ole oppinut erottelemaan lapseni päiväkotiryhmän poikia toisistaan. Samat tummat collegehousut ja örkkipaidat ja tukat just samaa mallia.
Kaikilla samanlaiset pillunpunaiset vaatteet ja pottapolkkatukka. Hyi.
meilläoli pitkään kolme tyttöä. Nuorin oli 9vuotta, kun saimme pojan.Emme ole huomanneet mitään ero suhtautimissa.Nyt lasten lapsia on kahdeksan 7 poikaa ja yksi tyttö.Pojat on kyllä rajumpia,kun ovat keskenään serkusten pitää painia jajyllätä kovasti,Itselläni kun oli tytöt pitempään,niin olivat rauhallisempiä.Yhtä rakkaita ovat kaikki .
Mä en vaan ymmärrä niille ostettavia leluja (en ostaisi sellaisia omalle pojalleni, jos sellainen olisi) enkä tykkää siitä, miten sukulaiset arvostaa pojat tyttöjä korkeammalle.
Ja mun mielestä kaikki pojat on rumanvärisissä vaatteissaan ihan samannäköisiä. Mä en vaan voi sille mitään, mutta yhden pojan äiti loukkaantui ihan hirveästi, kun sanoin tuon ääneen. Mä ymmärtäisin ihan hyvin, jos kolmen pojan äiti pitäisi kaikkia tyttöjä samannäköisinä.