G: Kuinka monessa maassa olet käynyt?
Aiemmassa AI-keskustelussa muutamat kertoivat käyneensä yli 50 maassa. Itse olen käynyt 32 elinvuoteni aikana 8 maassa (Ruotsi, Viro, Itävalta, Tsekki, Kreikka, Turkki, Espanja, Yhdysvallat). Taitaa olla hieman vähäinen määrä ikään nähden...
Kommentit (73)
ja oon käynyt n. 17 maassa.
(Ruotsi, Norja, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Ranska, Belgia, Itävalta, Unkari, Slovakia, Irlanti, Portugali, Kreikka (Kos), Kanarian saaret ja Mallorca(eli siis Espanjalle kuuluvat).
kuudessa maassa, kaikki Euroopassa.
En laskenut tähän mitään välilasku Kööpenhaminassa -tyylisiä, vaan ne maat, joissa olen oikeasti oleskellut ja nähnyt paikkoja.
Kolmessa maassa olen oleskellut noin vuoden, mutta mukaan mahtuu esim. Ruotsi sen perusteella, että olen tehnyt kaksi päivä-Tukholmassa-tyyppistä risteilyä ja Inter-Raililla matkustin Tukholmasta Kööpenhaminaan.
Nyt ikää 40.
Maat:
Ruotsi, noin 20 kertaa
Tanska 1
Neuvostoliitto 1
Viro 5
Latvia 1
Hollanti 2
Espanja 3
Portugali 4
Norjaan, Islantiin ja Venäjälle haluaisin vielä matkustaa.
ja Ranska(usein),Saksa,Itävalta,Englanti(usein),Sveitsi,Hollanti,Tanska,Ruotsi,Viro,Itä-Saksa,Yhdysvallat(idästä,länteen autoillen),Kanarian saaret(useasti),Kreeta,Turkki,Mallorca.
4 maassa olen asunut. Monessa maassa käynyt tosi monta kertaa.
Voin sanoa, että Vatikaani tuli "juostua" läpi. Jenkeissä asuin vuosia. Parilla Espanjan matkalla on tullut nähtyä hyvin Barcelonan ja Malagan alue. Mutta sitten taas luk
uisilla Viron matkoilla on tullut nähtyä vain Tallinna.
moni tarkentaa, niin tarkennan minäkin. Eli olen käynyt monessa maassa useita kertoja, Espanjassa kymmeniä kertoja. Asunut olen kolmessa eri maassa.