G: Kuinka monessa maassa olet käynyt?
Aiemmassa AI-keskustelussa muutamat kertoivat käyneensä yli 50 maassa. Itse olen käynyt 32 elinvuoteni aikana 8 maassa (Ruotsi, Viro, Itävalta, Tsekki, Kreikka, Turkki, Espanja, Yhdysvallat). Taitaa olla hieman vähäinen määrä ikään nähden...
Kommentit (73)
sain 13 aikaiseksi, ikää 40v. Mutta toisaalta olen asunut kahdessa eri maassa..
Lasketaanko Tallinna kahteen kertaan, jos siellä on käynyt NL-aikaan ja nyt sitten itsenäisyyden aikaan:) Sit ois 14 maata.. ja kaksi tuntia olen istunut lentokentällä Jenkeissä, oisko se yksi keikka? Sit saatais kasaan 15 maata:)
Ei se ole kuule se määrä, vaan se mistä itse nauttii.
Viro, Ruotsi, Tanska, Saksa, Italia, Espanja, Yhdysvallat ja Meksiko ...eli kahdeksassa.
olen käynyt 21 maassa ja ikää on 31v. Yksi noista on tullut välilaskusta ja muutamassa maassa olen ollut vain muutaman tunnin (Andorra, Liechtenstein, San Marino).
ja olen käynyt...
Ruotsissa, Venäjällä, Etelä-Afrikassa, Swasimaassa, Virossa, Tanskassa, Hollannissa, Belgiassa, Italiassa, Itävallassa, Tsekissä, Saksassa, Latviassa, Liettuassa, Norjassa ja Australiassa eli omien laskujeni mukaan 16 maassa. Matkustelisin mielelläni enemmän, mutta se, että olen päättänyt luopua lentomatkustelusta, tuo hieman haasteita. Nykyään olen panostanut koti- ja lähimaiden matkailuun.
Olen asunut kahdessa maassa Suomen lisäksi.
ja ikää 33.
Tavoitteena vähintään yksi uusi maa/vuosi.
Olen myös asunut parissakin maassa Suomen lisäksi.
Olen käynyt Tunisiassa, Kreikassa, Maroccossa, Virossa, Ruotsissa, Norjassa, Australiassa, Uudessa-Seelannissa, Malesiassa, Saksassa, Englannissa, Amsterdamissa, Belgiassa ja USAssa.
Kanadassa asunut vuoden, ikää nyt 21v.
Täytyy vähän kiriä, josko sais maa / ikävuosi jutun pyörimään. :)
käynyt 12 maassa, näistä joissakin toki useammankin kerran.
Ikää on 42 vuotta.