G: Minä vuonna olet syntynyt sinä jolla lapsiluku ON täynnä?
Kommentit (52)
Kaksi lasta, joista vanhempi on 10-v.
Kolme lasta. Vihdoin vauvakuume on loppunut! Hyvä näin. Toiset saavat hankkia suloisia vauvoja ja minä jaksan niitä kyllä puolituntia ihastella, mutta se riittää!
Neljä lasta, nuorin vuoden ikäinen.
Mutta mies välillä vihjailee viidennestä...
Nuorin kohta 3v. ja enempää lapsia ei tule ainakaan nykyisen miehen kanssa jolle tehty sterilisaatio.
Mulle tosin kelpais vielä enempikin, mutta miehelle ei. Avioliitto on kahden kauppa, parisuhteessa ja perheessä täytyy tehdä kompromisseja ja joskus joutuu luopumaan haaveistaan toisen vuoksi. Etenkin tämä lasten lukumäärä on sellainen asia mielestäni, ettei siinä ainakaan voi ruveta toista painostamaan enempää tekemään, vaikka miten itse tahtoisikin vielä lisää. Ikinä en olisi uskonut tätä mieltä joskus olevani, mutta nyt olen: se, joka tahtoo vähemmän lapsia, päättää lukumäärän, ja se joustaa, joka tahtoo enemmän.
Meidän lapsiluvun piti olla täynnä. :) Mutta vielä tulimme toisiin ajatuksiin.
nyt on poika ja tyttö, tähän on hyvä lopettaa :)
-83 on meikän vuosimalli, ja lapsia löytyy kolme. Niin vaan meinataan, että tää oli nyt tässä. Toivottavasti ei sitten tule kymmenen vuoden päästä tarvetta iltatähdille, tarkoitus olisi siinä vaiheessa päästä pikkuhiljaa jo matkustelemaan ja olemaan välillä kahdestaan miehen kanssa. Josko niitä lapsenlapsia sitten odoteltais seuraavaksi, siis joskus 15-vuoden päästä... Turhahan näitä on nyt jauhaa, tilanteet muuttuu ja ajatukset muuttuu, mutta jos nyt sais päättää, niin näillä mentäis.
98% varmasti täynnä on. Kaksi "isoa" lasta, nuorempikin täyttää tänä vuonna 5v. Juuri menossa taas pistämään uutta hormonikierukkaa. Sterilisaatioon ei uskaltaudu vielä varmaan 10 vuoteen... Vaikka tuntuu ihan varmalta ettei enää.
On ollut jo pidempään täynnä, sillä enempää lapsia (joita 2kpl nyt) en saa hankkia, riskien takia.
Lapsia kolme. Sterilisaatio tehty, eli päätös on varma.
-83 on meikän vuosimalli, ja lapsia löytyy kolme. Niin vaan meinataan, että tää oli nyt tässä. Toivottavasti ei sitten tule kymmenen vuoden päästä tarvetta iltatähdille, tarkoitus olisi siinä vaiheessa päästä pikkuhiljaa jo matkustelemaan ja olemaan välillä kahdestaan miehen kanssa. Josko niitä lapsenlapsia sitten odoteltais seuraavaksi, siis joskus 15-vuoden päästä... Turhahan näitä on nyt jauhaa, tilanteet muuttuu ja ajatukset muuttuu, mutta jos nyt sais päättää, niin näillä mentäis.
lapsia kolme, sterilisaatioon menossa.
Ensimmäiset syntyneet 2003 ja 2005, viimeinen 2010.
kolmas ja viimenen sai alkunsa jo 6 vuotta sitten. Tahdon nelikymppisenä "kurppana" sitten joskus jo omaa aikaa ja harrastuksia.