Lihavana ei jaksa enää laittautua mitenkään.
Edelleen näyttää kamalalta, vaikka kuinka meikkaisi, värjäisi hiuksia ja laittautuisi. Hoikkana jaksaa sitten taas kiinnostaa, kun näyttää oikeasti nätiltä.
Kommentit (20)
No ei nyt ihan niinkään ole, moni pyöreämpi nainen näyttää oikein nätiltä. Etkä sinä itse oikeasti mikään lihava edes ole, halusit vaan aloittaa haukkumisketjun.
Asiasta kuitenkin sen verran, että itselläni uupumus oli syy siihen, etten jaksanut enää laittautua ja yksi suuri hälytysmerkki, että tarvitsen apua.
Millos ajattelit hoikistua? Ensi maanantaina alkaa? 😅
Olin myös tuota mieltä silloin kun olin lihava. Mutta sitten kun vihdoin sain laihdutettua (meni 2 vuotta että sai 50kg pois...) niin halusinkin olla kunnon French girl, en käytä enää meikkiä ollenkaan ja hiuksetkin ovat aina huolettoman sotkuiset, silti itsevarma olo vaikka lähtisin aamulenkille suoraan sängystä!
Miten jaksst herkutella että pysyt ylipainoisena?
"French girl" MIKÄ HITO..N? Ollaan Suomessa!
Ymmärrän. Sinun ei kuitenkaan tarvitse laihtua kymmeniä kiloja. Jo muutaman kilon pudotus nostaa kummasti itsetuntoa.
Etenkin jos se mahdollistaa sopivien vaatteiden löytymisen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Sinun ei kuitenkaan tarvitse laihtua kymmeniä kiloja. Jo muutaman kilon pudotus nostaa kummasti itsetuntoa.
Etenkin jos se mahdollistaa sopivien vaatteiden löytymisen.
Miksi pitäis laihduttaa löytääkseen vaatteita .. itteä vaan enemmänkin vituttaa kun ei vaatteita löydy helposti.. ja tulee vihaiseksi .. lähteä siinä sitten epäsopivilla vaatteilla laihduttamaan
Vierailija kirjoitti:
nii saatana
hiukset ponnarille ja verkkarit jalkaan perkele
lihapiirakkaa nassuun
Vierailija kirjoitti:
Ota coolimmin boomer.
Ei minuakaan kiinnosta. Mies voi häipyä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin myös tuota mieltä silloin kun olin lihava. Mutta sitten kun vihdoin sain laihdutettua (meni 2 vuotta että sai 50kg pois...) niin halusinkin olla kunnon French girl, en käytä enää meikkiä ollenkaan ja hiuksetkin ovat aina huolettoman sotkuiset, silti itsevarma olo vaikka lähtisin aamulenkille suoraan sängystä!
Kuulostaa ihanalta. Vaatii itsetuntoa, että pystyy olemaan meikittä ja sitä varmasti sait roimasti lisää noin huikeasta suorituksesta. Eikä meikittömyys muilla pahalta näytäkään, itseään vaan katsoo aina niin kriittisesti.
En mä ainakaan normaalipainoisenakaan arkena meikannut. Huolehdin hygieniasta kyllä, on puhtaat hiukset jne. Hiusten värjäämisen jätin melkein 15 vuotta sitten koska mun hiukset pysyy paremmassa kunnossa kun niitä ei värjää. Ei ole mitkään maantienväriset hiukset vaan vaaleanruskeat punertavalla sävyllä.
Kun mä menen baariin tai juhliin, niin kyllä mä tykkään laittautua. Nätit vaatteet, meikkiä ja laitan hiukset. En ymmärrä miten paino tähän vaikuttaisi. En mä halua olla laittautumaton.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksst herkutella että pysyt ylipainoisena?
Ei vaadi vähäisintäkään herkuttelua. Vähän liikaa sitä ihan tavallista kotiruokaa päivittäin ja onnistuu ilman ylimääräisiä napostelujakin. Kaksi ateriaa päivässä riittää ylipainon ylläpitämiseen, kun kulutus näin keski-ikäisellä istumatyöläisellä lienee noin 1500 kCal/ vrk.
Ohis
Se lihavana kannattaa huuhtoa vedellä silloin tällöin.
Sama, mutta mä nautin siitä ettei TARVI laittautua :D Kun BMI on 44, se on ihana sama miten hiukset on tai onko pakkelia naamassa, kuitenkin kaikki vaan huomaa sen että onpa lihava. Joten saman tien säästää vaivan.
Kauheita kommentteja teillä,alkaa ihan itkettään.
Hain juuri kaupasta tosca-kakun ja sipsejä lohdutukseksi.
t.ap
Mikä helpotus kun vapautuu siitä kamalasta kemikaalien läträämisestä. Olisipa pystynyt lopettamaan jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ihan niinkään ole, moni pyöreämpi nainen näyttää oikein nätiltä. Etkä sinä itse oikeasti mikään lihava edes ole, halusit vaan aloittaa haukkumisketjun.
Asiasta kuitenkin sen verran, että itselläni uupumus oli syy siihen, etten jaksanut enää laittautua ja yksi suuri hälytysmerkki, että tarvitsen apua.
En ole ap, mutta tunnistan tuon fiiliksen koska en itsekään kuulu niihin naisiin jotka näyttäisi pyöreämpänä edes siedettävältä saati nätiltä. Itsellä ei ylimääräiset kilot asetu mitenkään mukavalla tavalla vaan just niin, että naama / kaula menee kauheaksi kuten koko ylä- ja keskikroppa.
Se on ihan sama vaikka laittaisi tukan kauniisti ja meikkaisi, koska oikeasti on kuin joku bulgarialainen kuulantyöntäjä kasarilta. Tähän vielä joku nätti ja naisellinen mekko niin peilikuvassa on mekkoon pukeutunut mies :(
Onnekkaita he, joille ylikilot ei oitis tuota tuplakaksaria ja koko alanaaman paisumista eikä vyötärönseutukaan ota ekana osumaa vaan ne kilot menee reisiin ja takapuoleen.
Mites diilaat ton dilemman?