Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö vauvamahasta oikeesti eroon

Vierailija
30.01.2010 |

Synnytyksestä on pari kuukautta ja vyötäröllä on kunnon lölleröt.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaat sitä tuletko koskaan olemaan enää entisesi, niin ET.

Vierailija
2/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Kokemusta löytyy

P.s. Oikeasti esikoisen jälkeen kyllä kiinteytyy, pari kuukautta lyhyt aika. Mutta "tyttövartaloa" ei enää takaisin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 8kk synnytyksestä,ja nyt oon pari kk ollu saman painonen kuin ennen raskauta.vieläki on vähä kumminki löysää ihoa mahassa. (ja lisäksi rakausarvetkin osin jäljellä.) oon kummiski positiivisesti yllättyny siitä miten nopeast alkoi vauvamaha lähteä.

Vierailija
4/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikai sun viel tarvi olla vanhoissa mitoissa? Siis kun synnytyksestä kumminki aika vähän aikaa.

Vierailija
5/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jäänyt mahaan tai muuallekaan mitään mistä olisi arvannut että olin saanut lapsen, ainoastaan sektioarpi. Nyt sain toisen lapsen 2kk sitten ja kyllä maha on löllö..johtuu varmaan kyllä siitä etten ole vielä ottanut itseäni niskasta kiinni ja herkuttelen joka päivä enkä harrasta liikuntaa. Uskon ja toivon kyllä tästäkin vielä palautuvani entiselleni..

Vierailija
6/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin kuntoon ja vatsikset näkyy. Eli kyllä pääsee

Vierailija
7/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jäänyt mahaan tai muuallekaan mitään mistä olisi arvannut että olin saanut lapsen, ainoastaan sektioarpi. Nyt sain toisen lapsen 2kk sitten ja kyllä maha on löllö..johtuu varmaan kyllä siitä etten ole vielä ottanut itseäni niskasta kiinni ja herkuttelen joka päivä enkä harrasta liikuntaa. Uskon ja toivon kyllä tästäkin vielä palautuvani entiselleni..

Nyt kilvan löllöjä kiinteyttään:) ap

Vierailija
8/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikai sun viel tarvi olla vanhoissa mitoissa? Siis kun synnytyksestä kumminki aika vähän aikaa.

Joo ei vielä, mutta on tietty kiva, jos on tavoite ja se on realistinen:)

Vierailija
9/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pehmikkeet tuossa mahassa on kun ennen vauvaa, mikään ei muuttunut.

Vierailija
10/15 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin maha ei ole revennyt. Monta lasta ja littana vatsa.

Vierailija
11/15 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan näet vaivaa sen eteen, niin niistä pääsee kyllä kaikista eroon...! Terv. neljän lapsen äiti

Vierailija
12/15 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen löllömpi pömppö.

Vierailija
13/15 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/15 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vatsalihasten alla oleva lihaskalvo ei ole revennyt, ja vatsalihasten kiinnikkeet palautuvat normaaliksi, eivätkä jää venyneiksi, pitäisi siitä löllöstä päästä eroon. Mulla jo esikoisen raskaus teki pienen repeämän tohon lihaskalvoon, ja se on vähän suurentunut myöhemmissä raskauksissa, ja lisäksi vatsalihasten kiinnikkeet eivät ole palautuneet, joten mun vatsalihakset ei ole ihan vanhoilla paikoillaan. Siksi mulla on sellainen kiva pikku löllö alavatsa, joka ei koskaan häviä. Paitsi kirurgin veitsellä. Toki tietysti ylimääränen rasva korostaisi myös tätä, joten mua ei tämä pömppis juurikaan haittaa ainakaan tällä hetkellä.

Vierailija
15/15 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2010 klo 23:05"]

Synnytyksestä on pari kuukautta ja vyötäröllä on kunnon lölleröt.

[/quote]

Odota vuosi niin olet entiselläsi, ellet ole niitä harvoja joille jää pussi heti ensimmäisestä raskaudesta. 2kk on aivan liian lyhyt aika odottaa täyttä palautumista. Omasta raskaudestani on 1,5 vuotta ja kroppani on paremmassa kunnossa kuin ennen. Myös vatsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan