Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikutuitko, kun Suomen miehet voittivat lätkässä pronssia?

Vierailija
28.02.2010 |

Mua itketti siinä vaiheessa, kun he saivat mitalit kaulaansa. Lähinnä siitä syystä, karmaisevan pettymyksen (Usaa vastaan) jälkeen pystyivät taistelemaan pronssin itselleen. Liikutuin myös niiden Leijonien puolesta (esim. Selänne), joille nämä olivat viimeiset kisat Leijona-paidassa. Tuntuu, että yksi aikakausi elämässä (siis omassani) päättyi (joo, olen aika fani).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari loistavaa tähteä (Jokinen, Filppula, Hackman) lukuunottamatta täysin luokattoman huonoa pelaamista. Turhia vanhoja pieruja kuten Selänne, Koivu, Peltonen otetaan riippakiviksi mukaan. Ukoilla ei ole mitään tahtoa voittaa kun kaiken on jo saanut. Helvetin hyvä että ilmoittivat lopettavansa maajoukkueuran nyt tulee nuorille, näyttämisentahtoisille ja nälkäisille kavereille tilaa. Kyllähän jossain mättää kun NHL,ssä tehdään maaleja mutta maajoukkueen väreissä ei onnistu millään vaikka vastustaja pelaa lähes koko erän vaajaalla miehityksellä( Tsekki-Suomi)

Vierailija
22/24 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylitti nippanappa uutiskynnyksen mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika heräs yöllä ja en saanut itse enää unta. Olen kaikkea muuta kuin urheiluihminen ja sattumoisin sitten tulin avaneeksi telkkarin ja katsoin matsin.

Kyyneleet tulivat mullakin !

Vierailija
24/24 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei kultaa, kaiken maailman miljonääri-nhl-pellet siellä kentällä ja VAIN pronssia???

Arvaas monta joukkuetta Kanada & USA voisivat tayttaa NHL-pelaajilla? Niilla sita tasoa riittaa ihan eri tavalla kuin Suomella. Suomalaiset saavat olla todella ylpeita pronssista!